Goedemorgen!
+3
SnowWhite
GeKKiE
Ibbeltje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Strakjes optocht kijken hier als het niet regent.
Verder niet heel veel plannen.
Fijne dag!
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Goedemorgen!
Fijne dag!
Ohja carnaval
Ik ga zo naar de bouwmarkt en dan weer door naar het nieuwe huis. De vloer beneden het laatste stukje er in leggen. En op Lise's kamer schilderen.
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Ik heb nog geen plannen gemaakt voor dit weekend!
Ik ben gister vroeg gaan slapen, was moe en ben dit nog steeds.
En ik ben verkouden.... Drukke week gehad!
Ik doe het lekker rustig aan!
Ik heb nog geen plannen gemaakt voor dit weekend!
Ik ben gister vroeg gaan slapen, was moe en ben dit nog steeds.
En ik ben verkouden.... Drukke week gehad!
Ik doe het lekker rustig aan!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Doedel schreef:Ibbeltje schreef:Goedemorgen!
Fijne dag!
Ohja carnaval
Ik ga zo naar de bouwmarkt en dan weer door naar het nieuwe huis. De vloer beneden het laatste stukje er in leggen. En op Lise's kamer schilderen.
Ja carnaval idd maar ben niet zo'n carnavalvierder meer hoor, maar optochten vind ik dan wel weer leuk.
Jullie schieten echt al op in jullie huisje. Wanneer verwacht je er in te gaan wonen?
Ibbeltje schreef:Doedel schreef:Ibbeltje schreef:Goedemorgen!
Fijne dag!
Ohja carnaval
Ja carnaval idd maar ben niet zo'n carnavalvierder meer hoor, maar optochten vind ik dan wel weer leuk.
Jullie schieten echt al op in jullie huisje. Wanneer verwacht je er in te gaan wonen?
We moeten volgend weekend verhuizen, maar we komen een heel eind van de week, de grootste dingen zijn gedaan. Toilet en badkamer zijn maandag helemaal klaar. De vloer boven ligt er al helemaal in, vandaag het laatste stuk vloer beneden er in. Vrijdag wordt de keuken geplaatst.De slaapkamers zijn klaar, moet nu Lise's kamer af gaan maken en de overloop en hal moeten nog geschilderd worden.
Gast- Gast
Oh dat red je dan wel denk ik zo. leuk zeg zo snel nu lekker in je nieuwe huisje Hebben de kinderen er ook al zin in?
Goedemorgen!
Vannacht werd ik wakker badend in het zweet en met hartkloppingen. Reden: Ik had een nachtmerrie. En ik ben voor geen droom bang, behalve die waar kwade geesten in voorkomen. En dat was nu dus het geval.
Zo even douchen en dan de markt over.
Fijne dag!
Vannacht werd ik wakker badend in het zweet en met hartkloppingen. Reden: Ik had een nachtmerrie. En ik ben voor geen droom bang, behalve die waar kwade geesten in voorkomen. En dat was nu dus het geval.
Zo even douchen en dan de markt over.
Fijne dag!
Gast- Gast
Oow getver Gisele Dat zijn geen fijne nachten zo.
Ibbeltje schreef:Oow getver Gisele Dat zijn geen fijne nachten zo.
Die droom op zichzelf ben ik wel weer aardig vergeten. Maar dat niet meer durven slapen. Ik voelde me weer vijf en wilde dat ik bij papa en mama in bed mocht.
Gast- Gast
Gisele schreef:Ibbeltje schreef:Oow getver Gisele Dat zijn geen fijne nachten zo.
Die droom op zichzelf ben ik wel weer aardig vergeten. Maar dat niet meer durven slapen. Ik voelde me weer vijf en wilde dat ik bij papa en mama in bed mocht.
Ibbeltje schreef:Gisele schreef:Ibbeltje schreef:Oow getver Gisele Dat zijn geen fijne nachten zo.
Tenk joe.
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik heb heeeeel raar gedroomd vannacht. Heel veel verschillende mensen kwamen er in voor. Allemaal mensen die ik ken(de) en die helemaal niks met elkaar te maken hadden, maar ze waren allemaal op een feest in mijn huis.
Nouja, fijne dag iedereen!
Ik heb heeeeel raar gedroomd vannacht. Heel veel verschillende mensen kwamen er in voor. Allemaal mensen die ik ken(de) en die helemaal niks met elkaar te maken hadden, maar ze waren allemaal op een feest in mijn huis.
Nouja, fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Vannacht wakker geschrokken van een plank die viel!
Nu wachten totdat de Ikea mannen de spullen komen bezorgen en daarna zal het meubels bouwen worden
Straks nog wel even wat boodschappen doen!
Fijne dag allemaal!
Vannacht wakker geschrokken van een plank die viel!
Nu wachten totdat de Ikea mannen de spullen komen bezorgen en daarna zal het meubels bouwen worden
Straks nog wel even wat boodschappen doen!
Fijne dag allemaal!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Goedemorgen!
Hier weer een korte nacht gehad, maar vandaag een drukke dag dus geen tijd om stil te staan bij mijn moeheid! Vanmiddag de auto in om op visite te gaan, daarna N. bij mijn moeder brengen, dan naar huis om te douchen en om te kleden e.d. Vervolgens gaan vriend en ik uit eten (sushi!) en een gezellig avondje in de stad hebben!
Vandaag zijn we 6 jaar samen!
Hier weer een korte nacht gehad, maar vandaag een drukke dag dus geen tijd om stil te staan bij mijn moeheid! Vanmiddag de auto in om op visite te gaan, daarna N. bij mijn moeder brengen, dan naar huis om te douchen en om te kleden e.d. Vervolgens gaan vriend en ik uit eten (sushi!) en een gezellig avondje in de stad hebben!
Vandaag zijn we 6 jaar samen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goeiemorgen. Vanochtend vroeg ontbeten met mijn vriend. Hij moest vroeg voetballen. Ik ga straks naar het winkelcentrum met kortingsbonnen van de Hema . Altijd leuk. Lekker even in de frisse lucht op de fiets. Ook ga ik mijn auto nog even stofzuigen en misschien ook het huis nog wel even. Vanavond komt een vriendin met haar man en kind bij ons eten.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goedemorgen,
Vanmiddag ga ik naar mijn vriend die de hele week van huis was.
Vanavond oppassen.
Fijne dag allemaal!!
Vanmiddag ga ik naar mijn vriend die de hele week van huis was.
Vanavond oppassen.
Fijne dag allemaal!!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemiddag ondertussen!
Ik ben nog aan het nagenieten van de musical die ik gisteren heb gezien. Verder heb ik vandaag niet echt plannen en dat vind ik eigenlijk wel heerlijk na de hectische week die ik gehad heb. Dus een beetje internetten, wat series en een film kijken en straks nog even naar het winkelcentrum.
Fijne dag allemaal!
Ik ben nog aan het nagenieten van de musical die ik gisteren heb gezien. Verder heb ik vandaag niet echt plannen en dat vind ik eigenlijk wel heerlijk na de hectische week die ik gehad heb. Dus een beetje internetten, wat series en een film kijken en straks nog even naar het winkelcentrum.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: