Aan- en afraders!
+21
Muurvlindertje
love
Fayebella
_Lacey_
Melis_je
Luthien
Mizz_S
Sylvana
SarahKey
Aziraphale
Ibbeltje
Mida4you
TukTuk
litllejoy
Inge
ellibre
Monte
Zora
Minx
Rovine
Feline
25 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Aan- en afraders!
Misschien is 't leuk om een soort van reviewtopic te hebben aangezien ik gister iets tegenvallends zat te eten
Dus, mijn eerste review:
Wat: vegetarische wokblokjes van Vivera
Kosten: rond de 2.49
En?: ze zagen er al best vreemd uit in de verpakking maar ik wilde het wel eens proberen. Absolute afrader. Soort van spier die je door moet bijten met een soort van koekkruiden-smaak. Heel apart. Zeker voor een dure vleesvervanger viel 't enorm tegen. Had het liefst uit m'n eten gegooid maar daarvoor vond ik het te duur
Wat: cup-a-soup extra gevuld Tomaat/Mozzarella/Tagliatella
Kosten: rond de 1.19 voor een doosje met 2 zakjes
En: Aanrader! Wel even echt 5 minuten laten staan in kokend water want anders blijft de tagliatella vrij hard. Het is echt een beetje een gebonden soepje door de mozzarella. Ik heb er echt van genoten, zeker voor soep uit een pakje!
Dus, mijn eerste review:
Wat: vegetarische wokblokjes van Vivera
Kosten: rond de 2.49
En?: ze zagen er al best vreemd uit in de verpakking maar ik wilde het wel eens proberen. Absolute afrader. Soort van spier die je door moet bijten met een soort van koekkruiden-smaak. Heel apart. Zeker voor een dure vleesvervanger viel 't enorm tegen. Had het liefst uit m'n eten gegooid maar daarvoor vond ik het te duur
Wat: cup-a-soup extra gevuld Tomaat/Mozzarella/Tagliatella
Kosten: rond de 1.19 voor een doosje met 2 zakjes
En: Aanrader! Wel even echt 5 minuten laten staan in kokend water want anders blijft de tagliatella vrij hard. Het is echt een beetje een gebonden soepje door de mozzarella. Ik heb er echt van genoten, zeker voor soep uit een pakje!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Aan- en afraders!
Ik raad alles van Vivera af, behalve de cordon bleu's.
Vega assortiment van de AH raad ik wel aan! En ook het biologisch of puur en eerlijk vis assortiment.
Vega assortiment van de AH raad ik wel aan! En ook het biologisch of puur en eerlijk vis assortiment.
Gast- Gast
Ik eet nu de rijstchips van AH eigen merk. Ik ben aangenaam verrast.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Ik eet nu de rijstchips van AH eigen merk. Ik ben aangenaam verrast.
welke van de twee de naturel of de andere??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kreeg net een heel schattig zakje chocola met blauwe bessen van mijn vriend, van de IKEA.
YUM!!!!
YUM!!!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Fairytale schreef:Rovine schreef:Ik eet nu de rijstchips van AH eigen merk. Ik ben aangenaam verrast.
welke van de twee de naturel of de andere??
De sour cream. Ik vind de structuur ook heel lekker, het is net iets dikker (maar wel luchtiger) dan gewone ribbelchips.
Rovine- Ratel
Maar je kunt hier toch niet zoveel mee? Ik vind bijvoorbeeld vivera wel erg lekker en een ander raadt ze af. Dan weet je toch nog niets?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Dat zegt niet zo veel, het overgrote deel van het consumptievlees bestaat uit spierenFeline schreef:Soort van spier die je door moet bijten
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Dit is ons 2e potje alweer en dus echt een absolute aanrader ! :
Te koop bij de AH
Te koop bij de AH
Gast- Gast
Razz_ schreef:Dit is ons 2e potje alweer en dus echt een absolute aanrader ! :
Te koop bij de AH
Dit is idd erg lekker
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik ben gek van Makreelsalade. Vooral die van mijn moeder. Maar 8,49 voor een makreel, dat vond ik weer net teveel voor een experiment. Dus ik heb onderstaand recept geprobeerd en ik vind het echt een aanrader.
Ingrediënten
Ingrediënten
- 1 ciabatta (voorgebakken brood 250 g)
- 1 teentje knoflook
- 3 eetlepels olijfolie
- 3 bosuitjes
- 2 blikjes makreelsnack in tomatensaus (a 200 g)
BereidenOven voorverwarmen op 225 °C of gasovenstand 5. Brood afbakken volgens gebruiksaanwijzing (oven aan laten staan). Knoflook pellen, uitpersen en door olie roeren. Brood in 12 plakken snijden en besmeren met knoflookolie. Plakken op bakplaat leggen en nog ca. 5 minuten terugplaatsen in oven tot brood bruin en knapperig is. Bosui in dunne ringetjes snijden. Makreel mengen met bosui. Warme crostini besmeren met makreelmengsel.
Gast- Gast
Wat: Crackertjes van de Aldi met de smaken sour-cream en pittige tomaat.
En: Aanrader! Echt super lekker... Op de verpakking staat wel 'weinig vet' en dat is ook wel zo, maar gezond zijn ze niet. Zitten behoorlijk wat calorieen in.
En: Aanrader! Echt super lekker... Op de verpakking staat wel 'weinig vet' en dat is ook wel zo, maar gezond zijn ze niet. Zitten behoorlijk wat calorieen in.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Gisele schreef:Ik ben gek van Makreelsalade. Vooral die van mijn moeder. Maar 8,49 voor een makreel, dat vond ik weer net teveel voor een experiment. Dus ik heb onderstaand recept geprobeerd en ik vind het echt een aanrader.
Zo duur is een makreel toch niet? Die liggen in de supermarkt voor een paar euro?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Gisele schreef:Ik ben gek van Makreelsalade. Vooral die van mijn moeder. Maar 8,49 voor een makreel, dat vond ik weer net teveel voor een experiment. Dus ik heb onderstaand recept geprobeerd en ik vind het echt een aanrader.
Zo duur is een makreel toch niet? Die liggen in de supermarkt voor een paar euro?
Er stond serieus 8,49 voor. Of ze hebben het verkeerd gevuld hoor? Ik weet het niet. Het was voor het eerst dat ik een makreel wilde kopen. Zal komende week, tijdens de weekboodschappen, weer eens kijken.
Gast- Gast
Klinkt lekker Razz_, die ga in binnenkort ook eens halen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Aanrader: bolognese en paprika chips van de hema 0,50 per zak.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat is dan vast de prijs per kilo en niet voor de makreel. Zelfs een AH puur en eerlijk makreel is maar €2,55.Gisele schreef:AngelNyn schreef:Gisele schreef:Ik ben gek van Makreelsalade. Vooral die van mijn moeder. Maar 8,49 voor een makreel, dat vond ik weer net teveel voor een experiment. Dus ik heb onderstaand recept geprobeerd en ik vind het echt een aanrader.
Er stond serieus 8,49 voor. Of ze hebben het verkeerd gevuld hoor? Ik weet het niet. Het was voor het eerst dat ik een makreel wilde kopen. Zal komende week, tijdens de weekboodschappen, weer eens kijken.
Het recept lijkt me best lekker!
Aanrader: Vitalu crackers met geprakte eetrijpe avocado met wat zout, daarop plakjes gekookt ei met een klein beetje Calvé Yofresh.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:
Jij hebt wat met die smiley vandaag of niet?
Razz_ schreef:Dit is ons 2e potje alweer en dus echt een absolute aanrader ! :
Te koop bij de AH
Oei, die ga ik maar niet kopen, denk ik. Ik ben nog niet over pindakaas met stukjes heen.
Rovine- Ratel
Rovine schreef:
Oei, die ga ik maar niet kopen, denk ik. Ik ben nog niet over pindakaas met stukjes heen.
Haha idd! Vooral de pindakaas van jumbo is lekker! Die eet ik volgens mij heel ranzig als ik dat op een cracker doe
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Aanrader: bolognese en paprika chips van de hema 0,50 per zak.
Ja die zijn lekker, hebben wij ook ontdekt. En de normale naturel ook. (alleen hadden we pas een zak die wel erg zout was)
SarahKey schreef:Ibbeltje schreef:Aanrader: bolognese en paprika chips van de hema 0,50 per zak.
Ja die zijn lekker, hebben wij ook ontdekt. En de normale naturel ook. (alleen hadden we pas een zak die wel erg zout was)
Ja zag ze een keer en was benieuwd of het wat was.
Aanraders: de afbak saucijzen- en worstenbroodjes van de Aldi. Die zijn echt super lekker!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: