Show de papa's
+29
Kat1980
Evalynn
Supertalentje
Mamsie
-Ieniemienie-
Ugly Betty
smooch
Makamba
SarahKey
PapillonRose
Puggle
Darius
Barbabella
Rouge
Laced
MissD
truestar
Bloem86
Paper Crown
Bruintje Beer
Happydobby
liesje
LMCurious
slaatje
holaagirl
Lejow
Muppetje
juffie001
maiadebij
33 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Show de papa's
Wat een leuke papa!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
.
Laatst aangepast door Stofzuiger op do 16 feb 2012 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een leuke papa's zitten er tussen zeg!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Toedeloeeewww :cyclops:
Laatst aangepast door Anniej_S op do 16 feb 2012 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
oeh zitten zeker een paar "hot"papa's tussen
dit is de mijne
dit is de mijne
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Leuk om de papa's ook eens te zien! Mijn vriend wilt echt niet op het internet geplaatst worden...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke foto PBG! Jullie zien er zo fris en fruitig uit en hij showt zo trots!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
chococupcake schreef:Leuk om de papa's ook eens te zien! Mijn vriend wilt echt niet op het internet geplaatst worden...
En je facebook is geen internet?
Gast- Gast
Parel schreef:Wow, Ieniemienie wat zijn jullie mooi!
+1!
En jouw man is ook een leukerd parel!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Supertalentje schreef:Charlie schreef:OW sarahkey nu weet ik pas wie jij bent!
+1! Jullie wilden toch al heel lang een kindje? Wat top dat jullie een zoon hebben gekregen!
Daar vielen nog twee kwartjes
Wij hebben 4,5 jaar op onze kleine vriend moeten wachten. En idd dan een zoon, wij zijn erg trots! Was toch wel een grote wens van mij, een jongen. (Een meisje was net zo gewenst hoor, maar stiekem toch wel even uhh de kers op de taart enzo)
SarahKey schreef:Supertalentje schreef:Charlie schreef:OW sarahkey nu weet ik pas wie jij bent!
+1! Jullie wilden toch al heel lang een kindje? Wat top dat jullie een zoon hebben gekregen!
Wij hebben 4,5 jaar op onze kleine vriend moeten wachten. En idd dan een zoon, wij zijn erg trots! Was toch wel een grote wens van mij, een jongen. (Een meisje was net zo gewenst hoor, maar stiekem toch wel even uhh de kers op de taart enzo)
Jij was toch voorheen een chipje (zo'n gedraaid ding) als ik het weer weg moet halen moet je het zeggen hoor.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:SarahKey schreef:Supertalentje schreef:Charlie schreef:OW sarahkey nu weet ik pas wie jij bent!
Jij was toch voorheen een chipje (zo'n gedraaid ding) als ik het weer weg moet halen moet je het zeggen hoor.
Ja idd dat was ik. Hoef je niet weg te halen, zo omschrijf ik het ook zonder dat woord te gebruiken
SarahKey schreef:slaatje schreef:SarahKey schreef:Supertalentje schreef:Charlie schreef:OW sarahkey nu weet ik pas wie jij bent!
Ja idd dat was ik. Hoef je niet weg te halen, zo omschrijf ik het ook zonder dat woord te gebruiken
Hihi, twee zielen, een gedachte dus...Super dat jullie jullie kleine wondertje eindelijk kunnen vasthouden :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn schatje (met mijn andere schatje )
En wij samen:
En wij samen:
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Truestar & Parel: Knappe mannen hebben jullie !
Ik zal de mijne hier niet neer gaan zetten, zal die niet zo prettig vinden denk ik haha. Diegene die mij op fb hebben , kunnen hem daar zien.
Ik zal de mijne hier niet neer gaan zetten, zal die niet zo prettig vinden denk ik haha. Diegene die mij op fb hebben , kunnen hem daar zien.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Haha, dank je wel
Zou zeggen, kom eens om een borrel, zitten ze samen op de bank
Gast- Gast
Parel schreef:Haha, dank je wel
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Haha dank je (dat voelde ik me op dat moment niet :0 dikke koortslip etc) Maar hij is vanaf de eerste seconde een heeeeeele trtse papaSupertalentje schreef:Leuke foto PBG! Jullie zien er zo fris en fruitig uit en hij showt zo trots!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
SarahKey schreef:slaatje schreef:SarahKey schreef:Supertalentje schreef:Charlie schreef:OW sarahkey nu weet ik pas wie jij bent!
Hier valt een kwartje, maar wel een héle dikke euro!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Show me...
» show je (diy) mei tai
» SHOW ME
» Dan show ik m'n tak ook even! :)
» Show me...
» show je (diy) mei tai
» SHOW ME
» Dan show ik m'n tak ook even! :)
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: