Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Undercover gister

+6
loura
*Noosa
Rush
Mint
Curious
Caribbeanlover
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Undercover gister Empty Undercover gister

Bericht  Caribbeanlover ma 13 feb 2012 - 1:23

Gatver vol afschuw heb ik gister gekeken hoe een lul van een Belg z'n eigen kids heeft verkracht en het lekker vind om jonge kids te verkrachten. Walgelijk!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Curious ma 13 feb 2012 - 1:24

ik was ook echt onder de indruk,bah!!!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 1:26

Gisteren was ik bij mijn vader en stief en zij zette het erop. Ik kreeg serieus braakneigingen, mijn vader bleef met zijn hoofd schudden en gatverdamme zeggen, terwijl mijn stief helemaal niet meer wist waar ze moest kijken. De enige strakke actie die ik op dat moment zag, waren vier rechercheurs die opeens, en uit het niets, de Belg te grazen namen. Echt, uit het niets. Er kwamen er twee van het trapje en er scheurde opeens een auto langs, die stopte en nogeens twee rechercheurs uitkwamen. Strakke actie. Al hadden ze van mij de Belg al bij de eerste woorden mogen aanhouden. Vies, vies, vies mannetje. Maar ja, het is er één van zovelen. Helaas....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Caribbeanlover ma 13 feb 2012 - 1:27

Ja idd en dat terwijl ik niks met kids heb.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 1:31

Caribbeanlover schreef:Ja idd en dat terwijl ik niks met kids heb.

Ik heb ook niets met kinderen. Ik hoef ze niet voor mezelf en ik vind ze ook neit altijd even leuk van een ander. Maar we zullen allemaal over één ding eens zijn en dat is dat je met je gore klauwen van kinderen afblijft. En dan dat die vieze man zegt:"12 is me eigenlijk al iets te oud, die krijgt al borstjes". Afschieten die goorlap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Caribbeanlover ma 13 feb 2012 - 1:34

Gisele schreef:Gisteren was ik bij mijn vader en stief en zij zette het erop. Ik kreeg serieus braakneigingen, mijn vader bleef met zijn hoofd schudden en gatverdamme zeggen, terwijl mijn stief helemaal niet meer wist waar ze moest kijken. De enige strakke actie die ik op dat moment zag, waren vier rechercheurs die opeens, en uit het niets, de Belg te grazen namen. Echt, uit het niets. Er kwamen er twee van het trapje en er scheurde opeens een auto langs, die stopte en nogeens twee rechercheurs uitkwamen. Strakke actie. Al hadden ze van mij de Belg al bij de eerste woorden mogen aanhouden. Vies, vies, vies mannetje. Maar ja, het is er één van zovelen. Helaas....

Erg he! Mijn vader heeft ooit gezegd ''als iemand jou verkracht, dan vermoord ik die #$%''.

Dacht dat Belgen Alberto ook wel zouden kennen. Zij kopen toch ook programma's van ons of niet?

Maar man oh man wat een kutvermomming zeg zoals altijd, net als met die rastavlechten (vorige week, moet ik nog bekijken btw). Dit kunnen ze gewoon echt niet goed!

Btw, zijn dit herhalingen, want ik heb nergens gezien dat het programm weer op tv kwam dmv spotjes ed?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 1:38

CBL, voor zover ik weet zijn dit geen herhalingen. Alberto opereert altijd in het geheim en op het moment zelf. Ik denk niet dat hij daar een spotje aan kan wijden, om niet door de mand te vallen.

Het zijn slechte vermommingen, maar het schijnt zo te zijn dat in dergelijke kringen de vermomming niet eens opvalt. Ik verbaas me telkens weer wat Alberto met enkel een bril kan bewerkstelligen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Caribbeanlover ma 13 feb 2012 - 1:47

Er zijn toch eerder spotjes geweest voorafgaande? Die personen waren dat inmiddels wel gepakt. Anders waren ze er zonder beelden zo van ''binnenkort begint Undercover weer''.

Nee, ik vind ze vermommingen met de dag slechter. Heb een deel niet gezien dus kijk het nu terug en ben zeer benieuwd waar het vorige week over ging ga ik ook ff kijken aangezien ik toch niks te doen heb.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 1:56

dit zijn gewoon nieuwe afleveringen, er zijn wel spotjes geweest maar niet al weken van tevoren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Caribbeanlover ma 13 feb 2012 - 1:57

Dat die serveerster het geen eens ziet, vind ik best dom!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 2:01

en wat moet ze dan zeggen? Hey alberto stegeman, wat leuk je hier te zien? Het kon toch ook zijn dat ze daar gewoon wat dronken? Of mogen bekende mensen niet in een wegrestaurant iets gaan drinken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Caribbeanlover ma 13 feb 2012 - 2:02

Tuurlijk wel, maar dat hij een petje op had en zich afwende naar haar toe moet toch ook opvallen.



Sommigen mensen zullen idd zeggen ''ben jij Alberto'' oid.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Mint ma 13 feb 2012 - 2:04

Ik heb er expres niet naar gekeken omdat ik echt heel verdrietig word van dat soort dingen.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 2:08

Caribbeanlover schreef:Tuurlijk wel, maar dat hij een petje op had en zich afwende naar haar toe moet toch ook opvallen.



Sommigen mensen zullen idd zeggen ''ben jij Alberto'' oid.

Lieve CBL, de mensen van het restaurant waren ingeseind. Want er stonden camera's (weliswaar verborgen) op de bar. Dat mogen ze daar niet zo maar even installeren. Daar wordt meestal het personeel voor geinformeerd. Een undercoveractie wordt absoluut van te voren goed voorbereid, elke kleine hindernis kan immers een doodsteek zijn voor het ontmaskeren. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Rush ma 13 feb 2012 - 2:09

Gisele schreef:
Caribbeanlover schreef:Tuurlijk wel, maar dat hij een petje op had en zich afwende naar haar toe moet toch ook opvallen.



Sommigen mensen zullen idd zeggen ''ben jij Alberto'' oid.

Lieve CBL, de mensen van het restaurant waren ingeseind. Want er stonden camera's (weliswaar verborgen) op de bar. Dat mogen ze daar niet zo maar even installeren. Daar wordt meestal het personeel voor geinformeerd. Een undercoveractie wordt absoluut van te voren goed voorbereid, elke kleine hindernis kan immers een doodsteek zijn voor het ontmaskeren. Wink
Idd. Geen serveerster die dan nog 'Hey Alberto' roept, haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Caribbeanlover ma 13 feb 2012 - 2:12

Gisele schreef:
Caribbeanlover schreef:Tuurlijk wel, maar dat hij een petje op had en zich afwende naar haar toe moet toch ook opvallen.



Sommigen mensen zullen idd zeggen ''ben jij Alberto'' oid.

Lieve CBL, de mensen van het restaurant waren ingeseind. Want er stonden camera's (weliswaar verborgen) op de bar. Dat mogen ze daar niet zo maar even installeren. Daar wordt meestal het personeel voor geinformeerd. Een undercoveractie wordt absoluut van te voren goed voorbereid, elke kleine hindernis kan immers een doodsteek zijn voor het ontmaskeren. ;)



Nee da's niet waar, want je hoort hem toch zeggen '' ik wend mij af zodat de serveerster mij niet herkend'' oid.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Rush ma 13 feb 2012 - 2:14

Caribbeanlover schreef:

Nee da's niet waar, want je hoort hem toch zeggen '' ik wend mij af zodat de serveerster mij niet herkend'' oid.
Het blijft TV he. Je moet de spanning er toch een beetje inhouden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 2:16

Caribbeanlover schreef:


Nee da's niet waar, want je hoort hem toch zeggen '' ik wend mij af zodat de serveerster mij niet herkend'' oid.

Stel; Hij heeft de eigenaar en overige personeel wel geinformeerd (de camera's, al dan niet verborgen, staan op de bar) en er is een dienstruil, waarbij niet iedereen van te voren is geinformeerd, wat kan, dan moet hij alsnog voorzichtig zijn. Ik snap dat je het letterlijk opneemt. Maar ik zou in dat soort gevallen dergelijke gevallen niet heel letterlijk opnemen. Hij moet voorzichtig zijn, maar hij kon het niet zonder zijn collega's en verborgen camera's en dus niet zonder het restaurant en diens personeelsleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  *Noosa ma 13 feb 2012 - 6:02

Heb het vol afschuw zitten kijken, echt wat een walgelijke man Evil or Very Mad Zo lekker in dr kontje en een dildo met soort mesjes ofzo... Voelde me na het programma best een beetje naar. Op het moment wist hij dus zelf eigenlijk niet of de politie zou komen of niet. Als hij de belg zelf had geconfronteerd dan was hij dus waarschijnlijk gevlucht en weer op vrije voeten??
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:04

*Michelle schreef:Heb het vol afschuw zitten kijken, echt wat een walgelijke man Evil or Very Mad Zo lekker in dr kontje en een dildo met soort mesjes ofzo... Voelde me na het programma best een beetje naar. Op het moment wist hij dus zelf eigenlijk niet of de politie zou komen of niet. Als hij de belg zelf had geconfronteerd dan was hij dus waarschijnlijk gevlucht en weer op vrije voeten??

Alberto wist niet of zijn aangifte serieus genomen zou worden. Dus wel. En daar was hij zelf ook heel blij mee. Wat hij eerder ook in de aflevering zei, ik had hem nu het liefst zelf aangegeven bij de eerste ontmoeting. Gelukkig dat de recherche het serieus nam. Niet twee agenten, maar vier. Goed bezig. Konden ze dat altijd maar doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  loura ma 13 feb 2012 - 6:30

Ik heb het ook gezien. Wat een ranzaap die man. Ik kan gewoon niet begrijpen dat je dat bij je eigen kinderen wilt doen! Ook niet bij andere kinderen maar kom op je eigen kinderen?!! Freak. Dat hij ook vertelde over die speeltjes en dat hij het kind eigenlijk nog te oud vond.. Hoe ziek ben je dan? Blij dat hij is gepakt.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Caribbeanlover ma 13 feb 2012 - 9:25

Vind dat de politie dit soort zaken altijd serieus MOET nemen. Ze weten wie Alberto is dus die zegt niet zomaar wat. Twijfelde ze, dan hadden ze ook moeten komen en mocht het niks zijn dan zouden ze dat dan wel zien. Waarom zou Alberto liegen over zoiets waar de politie zelf ook vaak achteraan zit?

Ik had een tante en zij moest met haar vader naar bed en haar moeder wist dat en deed niks.

Heb die lui (toen wist ik dat niet, hoorde dat jaren later pas) meerdere keren gezien op verjaardagen. Toen ze overleden heeft mijn tante volgens mij ook nog veel gedaan ivm begrafenissen ed. Bah, hoe goor kan je het hebben!

Met je eigen dochter naar bed gaan en gewoon op bezoek blijven komen. Ik had ze als ik haar was nooit uitgenodigd en het contact verbroken.

M'n tante was de vrolijkste tante die ik gehad heb, maar dat was misschien het verschuilen van haar ''probleem''. Ze lachte van iedereen het hardst, maar heeft 3 kinderen waarvan 2 niet helemaal gezond zijn/waren.

De middelste is overleden en ook zij is jong overleden amper 53. Zie haar nog zo voor me met haar slabbetje op haar 50e verjaardag ''het leven begint pas na je 50 ste''.

Toen mijn neef/haar zoon overleed gaf ze alle nichtjes en neefjes zo knijpbeestje die toen zo in waren omdat ze het zo fijn vond dat ook wij op de begrafenis waren.

Haar buren waren vage lui en toen zij bij hun een in de steek gelaten nestje kittens vond (omdat die lui er niet naar omkeken) heeft zij ze in huis genomen en verzorgd.

Zulke mensen verdienen dat niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Angela_1986 ma 13 feb 2012 - 9:45

Ik ben het nu aan het terug kijken en ik word er gewoon misselijk van! Gadverdegadver! Mad

Respect voor Alberto! Ik zou dit dus écht niet kunnen en al bij het eerste moment uit m'n pan gaan... Daar heb je natuurlijk niets aan als je zoiets aan het licht wilt brengen maar ik zou het serieus niet op kunnen brengen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Puk di 14 feb 2012 - 20:28

Ik heb het ook gezien, echt TE walgelijk. Ik heb pedagogiek gestudeerd en toen hadden we het ook eeen module over kindermisbruik. We hebben toen een les gehad over de daders. Ze vertelden(vermomd weliswaar) voor de camera waarom ze het deden en hoe. Dat was ook heftig, wat me eigenlijk nog het meest schokte, was dat een van die mannen zei: "Ja, maar het meisje(3) protesteerde niet, dus dan zal ze het wel lekker vinden, toch!"

Pfff dan ben je toch ver heen:shock:
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  TGR di 14 feb 2012 - 20:57

Caribbeanlover schreef:Ja idd en dat terwijl ik niks met kids heb.


Dát heb je niet gezegd! Laughing

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Undercover gister Empty Re: Undercover gister

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum