Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

raamdoeken

3 plaatsers

Ga naar beneden

raamdoeken Empty raamdoeken

Bericht  duckie zo 12 feb 2012 - 8:20

iemand ervaring met bepaalde raamdoeken om je ramen schoon te maken? een vriendin van me had het over Je.mako doeken maar nu was ik benieuwd of er meer mensen ervaring mee hadden met deze doeken of andere doeken of tips?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

raamdoeken Empty Re: raamdoeken

Bericht  Sushi zo 12 feb 2012 - 11:11

Die doeken die jij noemt ken ik niet.
Ik maak zelf altijd mijn ramen schoon door eerst alles met een spons schoon te maken en daarna met de trekker alles droog te maken, is altijd geheel streeploos.

En anders misschien microvezeldoekjes?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  rapa nui zo 12 feb 2012 - 11:28

Ik heb die Je.mako doeken en bevalt mij prima om mijn ramen te lappen. Nu heb ik niet al te grote ramen en ook niet al te veel. Dus de droogdoek blijft droog genoeg om het streeploos droog te krijgen.En ik heb inmiddels een tweede droogdoek gekocht zodat ik boven en beneden (binnen en buiten) in 1x kan doen als ik daar een keer zin in heb. Mijn moeder had ze al eerder en heeft wel hele grote ramen en zij gebruikt inmiddels weer iets anders omdat ze dat praktischer vind. De doeken zijn wel duur. Ik heb van anderen gehoord dat die gewoon dezelfde soort doeken van de Action gebruiken en dat ze dat ook wel prima vinden.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud