Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

What to do..

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

What to do.. - Pagina 2 Empty Re: What to do..

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 3:25

2CKC2 schreef:
Charlie schreef:
2CKC2 schreef:
Charlie schreef:Wij hebben Iced coffee in het trappenhuis. Is in combinatie met onze witte deuren, trappen en plinten heel erg mooi maar toch vrij neutraal.

Is het ook kalkverf? Hoe bevalt dat?

Nee is geen kalkverf, hebben toch de normale genomen. We hadden eerst wel de kalkverf in de studeerkamer genomen, maar het licht viel er helemaal niet mooi op en je zag elk mini scheurtje en bobbeltje. Kan zijn dat dit mooi is, als je hele inrichting er op is aangepast...beetje romantisch enzo...maar in combinatie met onze moderne bureau's kreeg je eerder een beetje zo'n 'alternatief' sponsmuur idee, niet onze smaak. Is nu ook overheen gerollputzt. Dus we hebben de verf anders laten mengen dit keer, maar wel mat.

Ah ik snap het! Onze muren worden helemaal gladgestuct.
Kijk.. deze kleur is het! Die achter de spiegels.

What to do.. - Pagina 2 0066

Ah ziet er heel mooi uit! Bij ons wordt het geen blauw meer, vindt F echt niet mooi. Dus we gaan nu voor aardetinten, heet dat zo? Dus wit (hmm geen aardetint) beige, grijs, jadegroen, enz.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown ma 13 feb 2012 - 4:05

Carrie schreef:
2CKC2 schreef:
Charlie schreef:
2CKC2 schreef:
Charlie schreef:Wij hebben Iced coffee in het trappenhuis. Is in combinatie met onze witte deuren, trappen en plinten heel erg mooi maar toch vrij neutraal.

Nee is geen kalkverf, hebben toch de normale genomen. We hadden eerst wel de kalkverf in de studeerkamer genomen, maar het licht viel er helemaal niet mooi op en je zag elk mini scheurtje en bobbeltje. Kan zijn dat dit mooi is, als je hele inrichting er op is aangepast...beetje romantisch enzo...maar in combinatie met onze moderne bureau's kreeg je eerder een beetje zo'n 'alternatief' sponsmuur idee, niet onze smaak. Is nu ook overheen gerollputzt. Dus we hebben de verf anders laten mengen dit keer, maar wel mat.

What to do.. - Pagina 2 0066

Ah ziet er heel mooi uit! Bij ons wordt het geen blauw meer, vindt F echt niet mooi. Dus we gaan nu voor aardetinten, heet dat zo? Dus wit (hmm geen aardetint) beige, grijs, jadegroen, enz.

Oh wat jammer. Leek me juist prachtig die combi!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:25

[quote="2CKC2"]
Carrie schreef:
2CKC2 schreef:
Charlie schreef:
2CKC2 schreef:

Oh wat jammer. Leek me juist prachtig die combi!
Jaaa, mij ook! Maar dan wilde ik het wel op de muren, dat blauw.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: