Galajurk
+2
Polly
Mermaid
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Galajurk
Heeft iemand hier een idee waar ik in Amersfoort/Utrecht een mooie niet te dure galajurk kan vinden. Het is voor formal nights op een c.ruisesschip. Heb wel wat kortere jurken ervoor maar zoek nog een lange. Webshops zijn ook welkom.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Galajurk
Heb ze overal en nergens vandaan, kan niet wachten tot ik mijn jurken weer aan kan Nog een paar maandjes, dan kan het feest weer beginnen.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik moet volgende maand.. girlfriend on board dus dan moet ik er wel mooi uit zien naast m'n officier
Mermaid- Kletskop
Had er ooit één op één of andere website voor 18 euro, nog mooi ook. Sorry, weet niet meer welke website. Aan deze tip heb je dus niks
Polly- Kletskop
Lizardje schreef:Ik moet volgende maand.. girlfriend on board dus dan moet ik er wel mooi uit zien naast m'n officier
Uiteraard, ik ken het
Polly- Kletskop
haha zelfs via ebay zag ik wel mooie voor heel weinig geld.. maar ben bang dat t niet meer op tijd aan komt of dat het dan niet past ofzo.
Heb stiekem wel weer zin in die poppenkast van me helemaal netjes aankleden. Zo ben ik eigenlijk helemaal niet. En mn vriend ook eigenlijk totaal niet.
Heb stiekem wel weer zin in die poppenkast van me helemaal netjes aankleden. Zo ben ik eigenlijk helemaal niet. En mn vriend ook eigenlijk totaal niet.
Mermaid- Kletskop
Polly schreef:Had er ooit één op één of andere website voor 18 euro, nog mooi ook. Sorry, weet niet meer welke website. Aan deze tip heb je dus niks
Bonprix misschien?
http://www.bonprix.nl/categorie/voor-haar-jurken-lange-avondjurken/
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Gizmo schreef:Polly schreef:Had er ooit één op één of andere website voor 18 euro, nog mooi ook. Sorry, weet niet meer welke website. Aan deze tip heb je dus niks
Bonprix misschien?
http://www.bonprix.nl/categorie/voor-haar-jurken-lange-avondjurken/
Dat was 'm niet, maar ohhh daar staan ook mooie jurken bij! Ik heb het weggeklikt, kan er niet tegen
Netjes aankleden is best leuk af en toe, als je het gewoon in je eigen stijl doet! Gewoon van genieten
Polly- Kletskop
Peek en Cloppenburg in Utrecht, en bij de grotere C&A's.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een lastige maat (heb blijkbaar een hele brede ribbenkast of toch hele grote borsten)
dus vind via internet bestellen een beetje lastig. Maar idd bon prix heeft wel mooie!
Ja ik kan er ook wel van genieten hoor, maar helemaal mijn ding is het niet. Vriend vind het wel geweldig als ik me zo op moet doffen dus dan doe ik het daar maar voor
dus vind via internet bestellen een beetje lastig. Maar idd bon prix heeft wel mooie!
Ja ik kan er ook wel van genieten hoor, maar helemaal mijn ding is het niet. Vriend vind het wel geweldig als ik me zo op moet doffen dus dan doe ik het daar maar voor
Mermaid- Kletskop
_Chance schreef:Peek en Cloppenburg in Utrecht, en bij de grotere C&A's.
P&C inderdaad. Heb er zelfs mijn trouwjurk destijds gekocht (was de eerste de beste winkel die we inliepen, maar ik was direct verliefd en heb m meteen meegenomen )
Gast- Gast
thnx! ga ik daar ook even kijken.
Mermaid- Kletskop
ff offtopic maar waar vaart hij?
mijn man heeft bij de HAL gevaren, sjiek de friemel hoor!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
http://www.lightinthebox.com/nl/c/speciale-gelegenheid-jurken_2048
Deze site is vrij goedkoop en wordt ook op maat gemaakt. Iemand op het forum had hier haar bruidsjurk besteld en nog wat andere kende iemand die daar besteld hadden en dat was goed gegaan.
De verhalen die ik er over lees zijn ook positief.
Deze site is vrij goedkoop en wordt ook op maat gemaakt. Iemand op het forum had hier haar bruidsjurk besteld en nog wat andere kende iemand die daar besteld hadden en dat was goed gegaan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
bolus26 schreef:ff offtopic maar waar vaart hij?
Nou daar zit die van mij dus ook.
Mermaid- Kletskop
ja dan heb je wel een avondjurk nodig! ik vond het wel leuk hoor!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
silly-one schreef:http://www.lightinthebox.com/nl/c/speciale-gelegenheid-jurken_2048
Bedankt! daar zitten mooie tussen idd
Mermaid- Kletskop
bolus26 schreef:ja dan heb je wel een avondjurk nodig! ik vond het wel leuk hoor!
Ja heb er zelf ook gewerkt en had t toen allemaal een beetje onderschat.. voor mij was een gewone jurk al heel sjiek.
Mermaid- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: