Chocomel
+24
Tsjip
Rev3rie
Susan
Olijfje
silly-one
love
Snoes
Caramba
Raindrop
Monte
VeryCherry
Mida4you
Sushi
_Summer
Jeanette
dr_oupy
_Femme
Clapperdie
Suus
girli
Mermaid
Blond
Minx
GreenGrass
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Chocomel
Vroeger vond ik chocomel nooit lekker, maar inmiddels wel! Afgelopen zondag heb ik na een lange rit in de auto ook een lekker bakje chocomelk op. Hebben jullie hiervan ook al genoten de afgelopen week, lekker opwarmen!?!
Nu had mijn vriend een of andere speciale chocomel uit Canada, maar die heb je hier dus weer niet.
Hoe maken jullie chocomelk, met poeder of warmen jullie hetgene uit pak op?
Ik wil namelijk komende donderdag gaan schaatsen en mijn gast oa. chocomelk aanbieden... maar welke moet ik nu halen!?!?
Nu had mijn vriend een of andere speciale chocomel uit Canada, maar die heb je hier dus weer niet.
Hoe maken jullie chocomelk, met poeder of warmen jullie hetgene uit pak op?
Ik wil namelijk komende donderdag gaan schaatsen en mijn gast oa. chocomelk aanbieden... maar welke moet ik nu halen!?!?
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Re: Chocomel
Ik denk alleen dat ik zo'n pak in 1 dag niet leeg krijg, dan is een oplosachtige melk slimmer toch?
GreenGrass- Kletskop
Waarom moet ie leeg? Je kunt toch gewoon een mok vullen en die in de magnetron opwarmen? Dat kun je best een paar dagen bewaren hoor!
Gast- Gast
Poeder is wel anders, maar vind ik lekkerder.
Ik had vanmiddag bij de v&d een warme choco en daar maakten ze het met van die chocochips was erg lekker
Ik had vanmiddag bij de v&d een warme choco en daar maakten ze het met van die chocochips was erg lekker
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind warme chocomelk niet zo lekker. Ik wil de enige echte, koud!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Warme choco van de v&d
Maak thuis vaak warme chocomel met nesquik en dan nog een beetje kaneel er door.
Maak thuis vaak warme chocomel met nesquik en dan nog een beetje kaneel er door.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Melk opwarmen en daar Nesquik bij,
Chocomel uit pak vind ik opgewarmd minder lekker.
Chocomel uit pak vind ik opgewarmd minder lekker.
Gast- Gast
Joan schreef:Waarom moet ie leeg? Je kunt toch gewoon een mok vullen en die in de magnetron opwarmen? Dat kun je best een paar dagen bewaren hoor!
Diegene komt donderdag en vrijdag t/m maandag ben ik niet thuis, kortom daarna kan ik het bijna weggooien. Dat vind ik dan best wel zonde!
GreenGrass- Kletskop
Ik vind deze lekker
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
In de winter heb ik altijd nesquik in huis, heb gisteren na het schaatsen ook heerlijk warme chocomel met slagroom gedronken Maar we krijgen ook regelmatig een pak chocomel mee van mijn schoonouders, als we dat in huis hebben, warmen we dat op, smaakt weer anders, maar net zo lekker vind ik
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
GreenGrass schreef:Joan schreef:Waarom moet ie leeg? Je kunt toch gewoon een mok vullen en die in de magnetron opwarmen? Dat kun je best een paar dagen bewaren hoor!
Diegene komt donderdag en vrijdag t/m maandag ben ik niet thuis, kortom daarna kan ik het bijna weggooien. Dat vind ik dan best wel zonde!
Dat valt wel mee hoor..ik bewaar het ook gemiddeld een week in de koelkast en dat gaat prima. En dat ene pak maakt toch niet zo uit?
Ik vind Chocomel opwarmen het lekkerst.
Gast- Gast
_Chance schreef:Ik vind warme chocomelk niet zo lekker. Ik wil de enige echte, koud!
+1!
Gast- Gast
Je hebt ook kleine pakjes en flesjes van de echte chocomel. Lekker hoor!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Is wel iets duurder maar wel echt het lekkerst, warme melk met zo´n stokje waar een klompje chocolade aanzit, even roeren en dan heb je pas echt chocolademelk! En als ze niet opgaan kun je ze altijd nog zo opeten Of lang bewaren!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Er gaat toch niks boven warme chocomelk Gemaakt van echte cacao!
Gewoon wat melk opwarmen in een pannetje, een laagje melk in je beker/glas paar schepjes cacao en suiker, goed mengen! en dan giet je de warme melk erop, roeren en je hebt overheerlijke warme chocomelk! Vroeger kregen we dit altijd zo op mijn vaders werk(cacao fabriek), dat vonden we dan zo speciaal, dat ik het nu nog altijd zo drink, anders vind ik het niet lekker.
Gewoon wat melk opwarmen in een pannetje, een laagje melk in je beker/glas paar schepjes cacao en suiker, goed mengen! en dan giet je de warme melk erop, roeren en je hebt overheerlijke warme chocomelk! Vroeger kregen we dit altijd zo op mijn vaders werk(cacao fabriek), dat vonden we dan zo speciaal, dat ik het nu nog altijd zo drink, anders vind ik het niet lekker.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Hmmmm, warme chocomel met slagroom! Heerlijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik vind die van de Jumbo ook lekker en is goedkoper dan Chocomel.
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Ik koop deze altijd. Ik vind dit zo lekker, veel lekkerder dan opgewarmde Chocomel (die vind ik dan koud weer heel erg lekker).
Ik maak het altijd met heet water. Kan ook met melk natuurlijk maar ik vind het met water heel erg lekker. Bij mij is het dus niet helemaal echt ;-)
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Chocomelk van de Aldi en dan opwarmen ( dat vindt ik de allerlekkerste chocomel )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zweer bij de chocolademelk van de Lidl
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2