Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+93
bolus26
mickey
LindaK
Miss Cherie
hellowkitty
smooch
Clapperdie
vlinder-19
Tazz
_Lana_
koNijntje
Marin
TNMN
liesje
nillis
Spring
Emmayes
Twellie
Linda
Mida4you
Steep
Jezzie
Aimee
Roodkapje
Supertalentje
Koeboe82
Thunder
M@niek
Tiara
LDJ
Floor
Papillio
Smaragdje
Flower_L
Novalee
xxjojootjexx
woezel
Happydobby
Fiwen
Slakje
Puzzle
vlindertje
Paper Crown
Didi
Star007
Nana
moepie
Tania
LMCurious
Océane
CCC
Coco
Viva
holaagirl
meisje
Puggle
lief
Ezzer
*Lookie*
-Ieniemienie-
pitbullgup
Muppetje
SarahKey
Ayla
Parisienne
Ibbeltje
duckie
_Jet
Susan
MissD
Laced
Diese
chipa
Jasmine
teletascha
Bruintje Beer
Nijntje
Lejow
Annie24
Printje
Limburg85
Liadan
PiP
Coccinelle
Vancity_girl
Jules
PapillonRose
kwak
Flip Fluitketel
maiadebij
studiebol
VeryCherry
Pien
97 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
Pien schreef:Annie24 schreef:SarahKey schreef:Ik zal vast wel de enige moeder zijn die niet warm of koud word van de lief! uitverkoop. Is zo mijn smaak niet
Nee hoor, ik ook niet
Ik vind veel op hetzelfde neer komen met die teksten en de pasvorm van de kleding is bij Y. niet goed. Althans, het shirtje wat hij ooit eens kreeg toen hij klein was. Heb daarna nooit meer iets van lief! gekocht.
nog iemand hier! Ik heb 1 ding van Lief gehad, een tshirtje met eigenwijs erop. Die vond ik erg leuk maar verder vind ik het allemaal heel erg saai!
Gelukkig, dacht al, zie hier veel jubelende moeders
Shirtjes met stoer of lief etc erop kan ik zelf ook wel maken maar dan een stuk goedkoper. (En de letters zullen wat schever erop komen )
Heb wel een koekbakje van lief!.
ik ben ook geen fan van lief. Ik vind de puur!-lijn trouwens wel heel mooi voor baby's.
Gast- Gast
Ik vind sommige dingen van Lief! best leuk, maar ik hoef geen lief! op lief! op lief! zoals je wel eens ziet, ik vind dat het te nadrukkelijk op kledingstukken staat soms waar het van afkomstig is, sommige mensen doen het puur voor het merk.
Ik heb vandaag bij de H&M een donkerblauwe skinny jeans voor L. gekocht, had eerst een tregging in mijn handen maar ik vind het dan niet zo mooi dat er geen zakken op haar kont zitten. Wel pas in maatje 74 gekocht, dan gaat ze meer bewegen en dan zitten we eind van de zomer hopelijk, dus wordt het weer wat kouder. En heb nog een grijs joggingbroekje meegenomen voor haar, zit nu toch het lekkerst. Ohja, ook nog 2 slabben van Bambino met mouwen en sokken.
Ik heb vandaag bij de H&M een donkerblauwe skinny jeans voor L. gekocht, had eerst een tregging in mijn handen maar ik vind het dan niet zo mooi dat er geen zakken op haar kont zitten. Wel pas in maatje 74 gekocht, dan gaat ze meer bewegen en dan zitten we eind van de zomer hopelijk, dus wordt het weer wat kouder. En heb nog een grijs joggingbroekje meegenomen voor haar, zit nu toch het lekkerst. Ohja, ook nog 2 slabben van Bambino met mouwen en sokken.
Gast- Gast
Ik heb hier in Berlijn wat leuks gekocht. Nu maar hopen dat het geslacht klopt, anders heb ik er niets aan....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Ik heb hier in Berlijn wat leuks gekocht. Nu maar hopen dat het geslacht klopt, anders heb ik er niets aan....
Ik ben nu toch wel eens benieuwd naar dat geslacht, ik denk dat het een Muppita wordt!
Wil je het geheim houden tot het eind?
Gast- Gast
Parel schreef:Muppetje schreef:Ik heb hier in Berlijn wat leuks gekocht. Nu maar hopen dat het geslacht klopt, anders heb ik er niets aan....
Ik ben nu toch wel eens benieuwd naar dat geslacht, ik denk dat het een Muppita wordt!
Wil je het geheim houden tot het eind?
Neehoor, dat niet, tot we het zeker weten
Muppetje- Ratel
PapillonRose schreef:Leuk LindaK, wat een geweldige kleertjes en wat lief van je schoonmoeder!
Hier wel een fan van Lief!, van sommige dingen in elk geval. Vind niet alles leuk, maar ze hebben er ook hele leuke dingen tussen. Waar ik bijvoorbeeld geen fan van ben zijn de joggingbroekjes, die zijn bij A. altijd veel te breed en te kort.
Vandaag toch ook even gaan spieken bij de Sample Sale van Lief! en toch nog wat leuke dingen gevonden
Ook leuke dingen gescoord zie ik! We hebben dezelfde smaak haha. Is dat broekje naast dat hempje een legging?
Ik zou lief kleding nooit zomaar in de winkel kopen, echt veel te duur! Maar alles voor 5 euro is leuk shoppen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:PapillonRose schreef:Leuk LindaK, wat een geweldige kleertjes en wat lief van je schoonmoeder!
Hier wel een fan van Lief!, van sommige dingen in elk geval. Vind niet alles leuk, maar ze hebben er ook hele leuke dingen tussen. Waar ik bijvoorbeeld geen fan van ben zijn de joggingbroekjes, die zijn bij A. altijd veel te breed en te kort.
Vandaag toch ook even gaan spieken bij de Sample Sale van Lief! en toch nog wat leuke dingen gevonden
Ook leuke dingen gescoord zie ik! We hebben dezelfde smaak haha. Is dat broekje naast dat hempje een legging?
Ik zou lief kleding nooit zomaar in de winkel kopen, echt veel te duur! Maar alles voor 5 euro is leuk shoppen.
Vind ik ook, vind lief! leuk en lekker vrolijk maar de simpele dingen zijn vaak al erg duur. Maar een sample sale vind ik dan wel leuk om heen te gaan. Ben er ook even geweest vandaag en best wat leuke dingen kunnen kopen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Parel schreef:Ik vind sommige dingen van Lief! best leuk, maar ik hoef geen lief! op lief! op lief! zoals je wel eens ziet, ik vind dat het te nadrukkelijk op kledingstukken staat soms waar het van afkomstig is, sommige mensen doen het puur voor het merk.
Ze zijn er denk ik wel hoor, jeanstreggings met zakjes. Ik heb er toen ooit een gekocht bij h&m.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Rejoy. schreef:ik ben ook geen fan van lief. Ik vind de puur!-lijn trouwens wel heel mooi voor baby's.
+1 ! ik hou van die puur lijn! Het boxpakje is nu in de aanbieding op de website...
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Muppetje- Ratel
Parel schreef:Ik vind sommige dingen van Lief! best leuk, maar ik hoef geen lief! op lief! op lief! zoals je wel eens ziet, ik vind dat het te nadrukkelijk op kledingstukken staat soms waar het van afkomstig is, sommige mensen doen het puur voor het merk.
Eens.
Gast- Gast
Wat een leuke tas Muppetje!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ schreef:Wat een leuke tas Muppetje!
Thanks!
Muppetje- Ratel
Roodkapje schreef:Rejoy. schreef:ik ben ook geen fan van lief. Ik vind de puur!-lijn trouwens wel heel mooi voor baby's.
+1 ! ik hou van die puur lijn! Het boxpakje is nu in de aanbieding op de website...
hebiknietgelezen
Gast- Gast
ik vind lief! erg leuk, ook kwalitatief vind ik het erg goed. D. heeft verschillende kleertjes van lief!. Ik heb niet alles van het zelfde gewoon verschillende motiefjes, teksten, modellen ect.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Voor op vakantie.
Heb deze vorig jaar ook gehad voor haar en waren erg fijn.
En er zijn nu geen verzendkosten bij baby-slofje.nl
Gast- Gast
TBIB schreef:Voor op vakantie.
Paar vraagjes:
Kunnen ze daar mee het water in?
Wegen ze geen lood als ze zich dan volzuigen met water?
Vallen ze breed of smal?
Dank je!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Nee, ze zuigen zich niet vol met water.
Het zijn echt waterschoentjes en er dus voor gemaakt.
Ze vallen gewoon normaal.
H. Heefy wel smalle voetjes maar deze passen (vorig jaar in elk geval) goed!
Gast- Gast
M@niek schreef:PapillonRose schreef:Leuk LindaK, wat een geweldige kleertjes en wat lief van je schoonmoeder!
Klopt, het broekje naast het hemdje is een legging. Een kort model voor de zomer. Zag bij jou inderdaad ook al leuke dingen voorbij komen, had ik ook zo uit kunnen zoeken. Voor zover ik iets kon vinden dan, het was best even goed zoeken om maat 86 en 92 te vinden! Ik vind Lief! normaal ook te duur, en nu was het zeker leuk shoppen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb net nieuwe slofjes besteld voor onze zoon:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik vind de Lief! kleertjes inderdaad ook niet zo leuk.
Vorig jaar had ik wel een super leuk jurkje, maar de basis collectie vind ik maar saai!
Doe mij maar BabyFace
Daarintegen heeft F wel een Lief! Slaapkamer
En heb ook een keer zelf een Lief! shirtje gemaakt, met de Lovebirds en haar naam eronder in het Lief! Lettertype.
Kreeg regelmatig de vraag waar hij vandaan kwam
Vorig jaar had ik wel een super leuk jurkje, maar de basis collectie vind ik maar saai!
Doe mij maar BabyFace
Daarintegen heeft F wel een Lief! Slaapkamer
En heb ook een keer zelf een Lief! shirtje gemaakt, met de Lovebirds en haar naam eronder in het Lief! Lettertype.
Kreeg regelmatig de vraag waar hij vandaan kwam
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
liadan: wat een leuke slofjes!
Ik heb ook wat gekocht voor mijn kleine man. Was afgeprijsd van 5 naar 1 euro zag ik bij de kassa
Voor koninginnedag en het EK voetbal
Ik heb ook wat gekocht voor mijn kleine man. Was afgeprijsd van 5 naar 1 euro zag ik bij de kassa
Voor koninginnedag en het EK voetbal
TBIB schreef:Nee, ze zuigen zich niet vol met water.
Twijfel, twijfel...Y. heeft hele brede voeten
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
PiP schreef:Ik vind de Lief! kleertjes inderdaad ook niet zo leuk.
Dan heb ik zeker dat leuke Lief! jurkje nu van je!
Persoonlijk is Lief! ook niet mijn smaak er zit maar zelden iets tussen wat ik leuk vind voor mijn dochter.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Laatst gekocht voor je huis-topic
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Laatst gekocht voor je huis-topic
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: