Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+93
bolus26
mickey
LindaK
Miss Cherie
hellowkitty
smooch
Clapperdie
vlinder-19
Tazz
_Lana_
koNijntje
Marin
TNMN
liesje
nillis
Spring
Emmayes
Twellie
Linda
Mida4you
Steep
Jezzie
Aimee
Roodkapje
Supertalentje
Koeboe82
Thunder
M@niek
Tiara
LDJ
Floor
Papillio
Smaragdje
Flower_L
Novalee
xxjojootjexx
woezel
Happydobby
Fiwen
Slakje
Puzzle
vlindertje
Paper Crown
Didi
Star007
Nana
moepie
Tania
LMCurious
Océane
CCC
Coco
Viva
holaagirl
meisje
Puggle
lief
Ezzer
*Lookie*
-Ieniemienie-
pitbullgup
Muppetje
SarahKey
Ayla
Parisienne
Ibbeltje
duckie
_Jet
Susan
MissD
Laced
Diese
chipa
Jasmine
teletascha
Bruintje Beer
Nijntje
Lejow
Annie24
Printje
Limburg85
Liadan
PiP
Coccinelle
Vancity_girl
Jules
PapillonRose
kwak
Flip Fluitketel
maiadebij
studiebol
VeryCherry
Pien
97 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 1:00

Hahahaha Novalee de helft hangt hier ook in de kast, al dan niet in een andere kleur!

Tuinstoel, die jumpsuits gingen volgens mij tot een stuk groter, zeker tot 92, maar ik denk haast ook wel groter.

Deze heb ik vorige week al eens gepost, maar hier zie je de kleur van de jumpsuit misschien iets beter, hij is er ook in het knalroze.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Foto-NXBDCRUZ

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Emmayes zo 1 apr 2012 - 1:40

Wat een leuke kleding komt hier voorbij. Heel mooi!
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Bericht  Flip Fluitketel zo 1 apr 2012 - 5:43

Van de week ook weer inkopen gedaan.....

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Foto-43A3IJ6T-D

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Foto-TF7HO8KY-D
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 5:59

Wat een leuk polojurkje Flip!
Istie van?

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel zo 1 apr 2012 - 6:06

Hij is van Primark en was maar iets van 5 of 8 euro. Ben er helemaal weg van!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 6:15

Dit pareltje van een shirt voor mn dochter. Ze zag het en was verliefd...

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 80223_1

En deze, ook zelf uitgezocht maar iets minder erg Wink
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 76776_2

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 6:25

Flip Fluitketel schreef:Hij is van Primark en was maar iets van 5 of 8 euro. Ben er helemaal weg van!

Daar ben ik donderdag nog geweest!! Maar ik heb denk ik tussen de verkeerde (baby)maatjes gekeken, maar leuk!

Arden, voor een K3 shirt vind ik hem best geinig..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 6:26

Haha prachtig K3 t-shirt Arden! Die tweede vind ik wel cool Very Happy Volgens mij heeft mevrouw wel een stevig eigen willetje of niet?

Gast
Gast

Bericht  Fiwen zo 1 apr 2012 - 7:38

We hebben vandaag een mee-groei bedje gekocht bij Ikea. J.uultje vind het prachtig en ligt nu heerlijk te slapen. Ze heeft ineens alle ruimte om alle kanten op te draaien en plat op haar buik met twee armen wijdt te liggen zonder iets te raken. Ik ben heel blij dat ze het leuk vind maar moest ook wel even slikken toen ik het ledikantje uit elkaar haalde en het 'grote' bed in elkaar ging zetten. Nu is ze officieel 'groot' :P

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Bed1t

Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  maiadebij zo 1 apr 2012 - 7:49

Wat een leuke jumpsuites!! Waarom hebben wij nu geen Wibra in de buurt Sad
Ik zag ook van die schattige jumpsuites bij Zara, eindelijk een keuze kunnen maken, kan je niet betalen met iDeal, maar alleen met een creditcard Evil or Very Mad .

We gaan volgende week naar H&M, hopen dat ik er daar een paar kan scoren!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 7:49

Pippa schreef:Haha prachtig K3 t-shirt Arden! Die tweede vind ik wel cool Very Happy Volgens mij heeft mevrouw wel een stevig eigen willetje of niet?

Ja, pfff... nou ja ik wees m zelf aan (zo van "Kijk, k3!" en ze was meteen verkocht, wilde m zelfs passen daar haha. Nou prima. Zolang ze m maar niet elke dag aan wil Wink

Parel, dit was wel de beste die ze hadden, ze hadden ook nog gele en witte shirts en jurkjes in roze en nog een paar kleuren, die vond ik echt vreselijk haha.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 1 apr 2012 - 8:00

Ach, ik heb laatst ook een T-shirt van Dora voor Yrsa gekocht alleen maar voor haar blije reactie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan zo 1 apr 2012 - 8:02

Heb je trouwens die K3-gympen wel eens gezien? Die vind ik nog best leuk. Ze zijn van Le Coq Sportif.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania zo 1 apr 2012 - 8:04

Ik heb van de week twee mickey mouse tshirts gekocht voor J. omdat hij die zo geweldig vindt. Nu loopt hij de hele dag op z'n buik te wijzen en roep "kie kie!".

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 8:09

Susan schreef:Heb je trouwens die K3-gympen wel eens gezien? Die vind ik nog best leuk. Ze zijn van Le Coq Sportif.

Nee niet gezien, ga eens googlen! En inderdaad die blije reactie maakt een hoop goed Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 1 apr 2012 - 8:12

Ze hebben ze bij Nelson en Ziengs. Ik zie ze online alleen in heel grote maten, maar volgens mij heb ik ze ook wel eens gezien in kleinere maatjes. Mijn moeder wilde die zwarte met kleurtjes vorig jaar voor Ezra kopen, maar daar vond ik ze toch te meisjesachtig voor.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Twellie zo 1 apr 2012 - 8:15

maiadebij schreef:Wat een leuke jumpsuites!! Waarom hebben wij nu geen Wibra in de buurt Sad
Ik zag ook van die schattige jumpsuites bij Zara, eindelijk een keuze kunnen maken, kan je niet betalen met iDeal, maar alleen met een creditcard Evil or Very Mad .

We gaan volgende week naar H&M, hopen dat ik er daar een paar kan scoren!

Ik ga deze week sowieso kijken bij de Wibra voor mijn dochters, als je me de maat doorgeeft wil ik er voor jou ook wel eentje meenemen (als ze er tenminste nog zijn)?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 8:24

Susan schreef:Ze hebben ze bij Nelson en Ziengs. Ik zie ze online alleen in heel grote maten, maar volgens mij heb ik ze ook wel eens gezien in kleinere maatjes. Mijn moeder wilde die zwarte met kleurtjes vorig jaar voor Ezra kopen, maar daar vond ik ze toch te meisjesachtig voor.

Ik vind ze inderdaad ook wel leuk! Denk alleen dat ze voor mn dochter niet k3 genoeg zouden zijn, behalve die met de regenbogen.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose zo 1 apr 2012 - 8:26

Fiwen: Wat een leuk bedje! Misschien een rare vraag, maar hoe werkt dat met zo'n meegroeibed qua beddengoed en matras? Als je het bed op een gegeven moment langer maakt, dan moet de rest ook nog blijven passen. Heb me er nog niet in verdiept verder, vandaar mijn domme vraag Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Fiwen zo 1 apr 2012 - 9:20

PapillonRose schreef:Fiwen: Wat een leuk bedje! Misschien een rare vraag, maar hoe werkt dat met zo'n meegroeibed qua beddengoed en matras? Als je het bed op een gegeven moment langer maakt, dan moet de rest ook nog blijven passen. Heb me er nog niet in verdiept verder, vandaar mijn domme vraag Embarassed

Geen domme vraag hoor, vond het in het begin ook vreemd hahaha
Het matras bestaat uit 3 delen die je aan elkaar kunt ritsen. 1 deel wat op de kleinste stand past (80x130) en dat kun je aanvullen met twee delen van 35 cm dus heb je keuze uit 3 groottes: 80x130, 80x165 en 80x 200 en dat zijn ook de standen waarop je het bed kunt instellen. Beddengoed qua dekbed heeft ze nu nog een peuter dekbedje (100x130) en als ze een maatje groter gaat van bed dan kopen we een 1 persoon dekbed voor haar (en dus ook nieuw dekbedovertrek). Hoeslakens moet je wel steeds nieuwe kopen want die moeten natuurlijk goed passen. Bij Ikea hebben ze sets van 2 hoeslakens, een voor de kleinste maat en een voor de tussenmaat. De grootste maat is een standaard 1 persoon afmeting dus daar kun je dan ook die hoeslakens voor gebruiken.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947

Bericht  Spring zo 15 apr 2012 - 1:00

Het topic is aardig gezakt! En ik geloof niet dat er niets meer gekocht is....

Dus, showen graag!

Hier heb ik als laatste wat shirtjes gekocht bij de H&M maar daar zijn geen plaatjes van online.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  studiebol zo 15 apr 2012 - 1:08

http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/meisjes/baby-meisjesvest-(33057560

http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/meisjes/baby-meisjes-spijkerbroek-(33182160)

En nog een shirtje maar die kan ik niet vinden op de site.. maar die past dan weer leuk onder het roze vestje.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  nillis zo 15 apr 2012 - 1:12

Gisteren leuke nieuwe zomerschoenen voor T gekocht.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 18 Foto-W7S4PY8D
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Spring zo 15 apr 2012 - 1:22

Wat een leuke schoentjes zeg!!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  SarahKey zo 15 apr 2012 - 1:34

Spring schreef:Wat een leuke schoentjes zeg!!

Die zijn idd erg leuk. Niets geen overbodige poespas eraan en een mooi kleurtje.

Laatste wat ik gekocht heb voor Siem is een liedjesboek. Naja meer voor ons want wij zingen het nog voor Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: