Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+93
bolus26
mickey
LindaK
Miss Cherie
hellowkitty
smooch
Clapperdie
vlinder-19
Tazz
_Lana_
koNijntje
Marin
TNMN
liesje
nillis
Spring
Emmayes
Twellie
Linda
Mida4you
Steep
Jezzie
Aimee
Roodkapje
Supertalentje
Koeboe82
Thunder
M@niek
Tiara
LDJ
Floor
Papillio
Smaragdje
Flower_L
Novalee
xxjojootjexx
woezel
Happydobby
Fiwen
Slakje
Puzzle
vlindertje
Paper Crown
Didi
Star007
Nana
moepie
Tania
LMCurious
Océane
CCC
Coco
Viva
holaagirl
meisje
Puggle
lief
Ezzer
*Lookie*
-Ieniemienie-
pitbullgup
Muppetje
SarahKey
Ayla
Parisienne
Ibbeltje
duckie
_Jet
Susan
MissD
Laced
Diese
chipa
Jasmine
teletascha
Bruintje Beer
Nijntje
Lejow
Annie24
Printje
Limburg85
Liadan
PiP
Coccinelle
Vancity_girl
Jules
PapillonRose
kwak
Flip Fluitketel
maiadebij
studiebol
VeryCherry
Pien
97 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Limburg85 za 17 maa 2012 - 7:05

Parel schreef:Limburg leuke schoenen!
Idd, ik had het gezien bij de V&D, alleen is de korte jumpsuit daar 5 euro duurder dan waar ik de lange voor heb gekocht!

En dank je! Volgende ronde een meid voor jou! Heb het doorgegeven aan Moeder Natuur!

Had niet eens naar de prijs gekeken maar vond het zo leuk dat ik vroeg of R. deze niet ook aan wou Laughing. Mijn man hoopt op een jongen omdat dat beter voor iedereen zijn portemonnee is haha. Maar de kleding voor een meisje is zo sweet!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Muppetje za 17 maa 2012 - 7:06

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 14730_1_new-york-5x4

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 7:10

Limburg85 schreef:
Idd, ik had het gezien bij de V&D, alleen is de korte jumpsuit daar 5 euro duurder dan waar ik de lange voor heb gekocht!

En dank je! Volgende ronde een meid voor jou! Heb het doorgegeven aan Moeder Natuur!

Had niet eens naar de prijs gekeken maar vond het zo leuk dat ik vroeg of R. deze niet ook aan wou Laughing. Mijn man hoopt op een jongen omdat dat beter voor iedereen zijn portemonnee is haha. Maar de kleding voor een meisje is zo sweet!

Hahahaha, ach! Hij heeft toch niet nu al zijn eigen mening, gewoon aantrekken die hap!
Als wij ooit nog een kindje krijgen is een jongen ook maar beter voor de portemonnee idd Wink

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- za 17 maa 2012 - 7:35

Setje voor M:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 39497a_noppies-topje-va-68
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 39541a_noppies-short-va68

Setje voor T:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 39490a_noppies-shirt-va-68
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 39496a_noppies-shirtje-va-68
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 39493a_noppies-bermuda-va68
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 7:44

Leuk! Dan matchen zoon & dochter goed samen!
Waar is het van? Kan het merkje niet zo goed lezen!

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 17 maa 2012 - 7:48

Parel schreef:Leuk! Dan matchen zoon & dochter goed samen!

Noppies.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 7:56

Ik zag het ja! Erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- za 17 maa 2012 - 7:57

Limburg85 schreef:
Parel schreef:Leuk! Dan matchen zoon & dochter goed samen!

Noppies.
Haha noppies dus Wink
Ja het match wel een beetje, maar niet teveel hoor haha!
Ging even met mn moeder kijken hier in t dorp (hebben ze zoooon leuk winkeltje!!!!) en ja we konden ons niet inhouden! Hing nog veel meer leuke nieuwe dingen van Noppies. Vond vooral de newborn (t/m 68) zooo leuk! Helaas passen mn kids daar niet meer in haha!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 za 17 maa 2012 - 8:28

Parel schreef:
Limburg85 schreef:

Hahahaha, ach! Hij heeft toch niet nu al zijn eigen mening, gewoon aantrekken die hap!
Als wij ooit nog een kindje krijgen is een jongen ook maar beter voor de portemonnee idd Wink

Hier ook een jongen, maar ik ben bang dat ik wbt kleding aankopen niet onderdoe voor een meisjes mama.
Voor jongens is er ook zó veel leuks te vinden Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  maiadebij za 17 maa 2012 - 9:40

Limburg85 schreef:Parel wat ontzettend leuk! Wil ook een meisje ;-) haha.
De korte variant van de jumpsuit is ook bij de V&D te koop.

Voor beide kids nieuwe schoenen, niet leuk als ze beide een smalle voet hebben :-(
Voor S:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 IMG_8969

Voor R:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 Shoesme+kinderschoenen+extreme+flex+online+bf201060+schoenen+jongens+klittenband+leer+suede+combi+gaatjes+b154+bis+blauw+witte+bies+3902790245

]

Leuke schoenen!! Welk merk koop je ivm smalle voeten? N heeft ook smalle voeten, dus ik ben benieuwd naar leuke merken met smalle maat!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Annie24 za 17 maa 2012 - 10:54

maiadebij schreef:Leuke schoenen!! Welk merk koop je ivm smalle voeten? N heeft ook smalle voeten, dus ik ben benieuwd naar leuke merken met smalle maat!

De merken Twins en Trackstyle verkopen o.a. smalle schoenen (breedte maten)
Als je zoekt op internet zijn er nog meer merken te vinden. smile

De onderste schoentjes van Limburg zijn van Shoesme. Die hebben gewoon standaard maten en werken niet met breedte maten. De bovenste schoentjes weet ik niet....

Hier juist het probleem van brede voeten. Valt helaas ook niet mee Neutral Hopelijk veranderen zijn voetjes nog iets de komende jaren. (geen idee of dat kan laughcry )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Pien za 17 maa 2012 - 11:04

Als ik het goed onthouden heb is een kindervoetje pas rond het achtste levensjaar in de uiteindelijke vorm. Nu is het voetje nog vooral babyvet en dat ontwikkeld zich nog een hele tijd door...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Limburg85 za 17 maa 2012 - 21:30

Maiadebij deze zijn van Tracktrace, van de winter had jij geloof ik dezelfde als dat jij had voor je zoontje, blauwe half hoge met zilveren flap.

Pien in de winkel dat wij ze hebben gekocht meten ze iedere keer de maat en de breedte. Daarna zoeken ze de juiste schoenen en daarna worden moeten beide voeten tegelijk op een meetapparaat en tegelijk word de schoen daar ook uitgelezen en zo kijken ze of deze geschikt is.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 18 maa 2012 - 3:48

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 80059_1 en Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 79991_1

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  PiP zo 18 maa 2012 - 6:22

Vandaag even bij de nieuwe Prenatal in Amersfoort geweest en dit setje gescoord:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 DSC01474
En nog de legging in het wit voor onder een ander rokje.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  -Ieniemienie- zo 18 maa 2012 - 6:31

Smaragdje wat gaaf! Waar heb je dat vandaan? Of welk merk is het?

Pip, leuk leuk leuk! Had gezien ja dat ze een nieuwe hebben geopend. Hebben ze veel anders als andere prenatals?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje zo 18 maa 2012 - 6:54

-Ieniemienie- schreef:Smaragdje wat gaaf! Waar heb je dat vandaan? Of welk merk is het?

Pip, leuk leuk leuk! Had gezien ja dat ze een nieuwe hebben geopend. Hebben ze veel anders als andere prenatals?

Ja, vond ik ook! Ik heb het besteld bij de C&A.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Viva zo 18 maa 2012 - 7:15

Pip, nieuwe prenatal in Amersfoort?
Waar dan, niet in de stad zelf zeker?
Ga er zelf vaak nogal eens winkelen, dus ben benieuwd Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Nana zo 18 maa 2012 - 7:20

Viva schreef:Pip, nieuwe prenatal in Amersfoort?
Waar dan, niet in de stad zelf zeker?
Ga er zelf vaak nogal eens winkelen, dus ben benieuwd Very Happy

De Prenatal Heart store, de allergrootste van Nederland, langs de A1 vlak bij de Ikea.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  PiP zo 18 maa 2012 - 9:24

Inderdaad, Amersfoort Vathorst. Heel verleidelijk als je toch naar de Ikea "moet", haha.

Ze hadden wel een compleet assortiment met veeeell Kleertjes, van alles net wat meer zeg maar!
Het zag er wel super uit, met een klein speelhoekje voor de kids bij de kleertjes. Lekker overzichtelijk en niet in die metalen rekken.

Ik had er alleen wel meer van verwacht, ik dacht dat er ook echt hoekjes zouden zijn voor informatie over je zwangerschap en kinderen.(dacht ik ergens gelezen te hebben)
Misschien heb ik er overheen gekeken hoor, moest F ook in de gaten houden!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Viva ma 19 maa 2012 - 3:55

Nou, ik ben benieuwd, als ik wat verder zwanger ben ga ik ook lekker kijken!
Zag foto's op de prenatal site, ziet er huge uit zeg!!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  pitbullgup ma 19 maa 2012 - 4:05

de kraamkado's zijn we bijna door heen dus...
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 431320_190494661065070_100003136113094_311998_582245653_n
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 12 419626_190494204398449_100003136113094_311995_450300909_n
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Papillio ma 19 maa 2012 - 4:25

Aaaah, Pitbullgup, die schoentjes! I love you
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  pitbullgup ma 19 maa 2012 - 4:27

ja en maar €4,- bij de zeeman Very Happy Maken ze nog leuker vind ik zelf Wink
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Papillio ma 19 maa 2012 - 4:30

Dat is niet duur smile
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: