Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+93
bolus26
mickey
LindaK
Miss Cherie
hellowkitty
smooch
Clapperdie
vlinder-19
Tazz
_Lana_
koNijntje
Marin
TNMN
liesje
nillis
Spring
Emmayes
Twellie
Linda
Mida4you
Steep
Jezzie
Aimee
Roodkapje
Supertalentje
Koeboe82
Thunder
M@niek
Tiara
LDJ
Floor
Papillio
Smaragdje
Flower_L
Novalee
xxjojootjexx
woezel
Happydobby
Fiwen
Slakje
Puzzle
vlindertje
Paper Crown
Didi
Star007
Nana
moepie
Tania
LMCurious
Océane
CCC
Coco
Viva
holaagirl
meisje
Puggle
lief
Ezzer
*Lookie*
-Ieniemienie-
pitbullgup
Muppetje
SarahKey
Ayla
Parisienne
Ibbeltje
duckie
_Jet
Susan
MissD
Laced
Diese
chipa
Jasmine
teletascha
Bruintje Beer
Nijntje
Lejow
Annie24
Printje
Limburg85
Liadan
PiP
Coccinelle
Vancity_girl
Jules
PapillonRose
kwak
Flip Fluitketel
maiadebij
studiebol
VeryCherry
Pien
97 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
Parel schreef:Puggle schreef:Parel schreef:Puggle, waar is dat paarse shirtje van?
En die Difrax speen zit ook precies in die maat en dat model in de zwanger-doos van de etos.
Ja klopt daar heb ik hem uit, ik had het alleen weg gehaald. Ik dacht ineens zo is de doos geen verassing voor andere
De kleertjes zijn van de wibra, kom daar eigelijk nooit maar genoeg leuke babykleertjes
Oh haha, sorry
Ik vind de Wibra ook wel leuk hoor!
Ook prima slabben en slaapzakken daar!
Ach ja ja hè en niet duur, en de stofjes voelen best goed! Ben er blij mee
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
[quote="PiP"]
+1
Haar andere schoenen waren te klein anders had ik ze ook nog niet gekocht.
-Ieniemienie- schreef:Deze wil ik ook gaan kopen straks voor onze dochter._Jet schreef:
Alleen durf ik het nog niet te gokken kwa maat voor het voorjaar.
Dus ik wacht nog even met kopen.
+1
Haar andere schoenen waren te klein anders had ik ze ook nog niet gekocht.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ayla schreef:Vanaf wanneer mogen ze bij jullie zwemmen dan? Ik mocht met E. pas als ze 12 weken geweest was...SarahKey schreef:Ayla schreef:
SarahKey lief he Hij mag wel pas zwemmen als hij 3 maanden is, ben bang dat ie dan al niet meer past haha.
Nee hoor ze mogen eerder zwemmen dus dat doen we dan ook
en deze vind ik nog best ruim vallen. Anders had je maat 62/68. Dat vond ik weer te groot, moet niet telkens afzakken.
Ik weet niet wat het cb aanhoudt hoor, maar sowieso na de eerste prikjes. Die krijgt Siem met 8 weken.
En ikzelf mag na het vloeien weer zwemmen en hoop dan toch niet meer te vloeien. (Is nu al zo goed als over)
Zal niet meteen de dag erna in het zwembad liggen hoor met hem Maar echt wel eerder als de 12 weken. We hebben gelukkig geen groot zwembad hier en het bad is op sommige dagen speciaal warmer. Dus voor een eerste keertje is dit bad goed geschikt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Een zomerjasje van BFC. Alleen helaas geen foto..
Gast- Gast
SarahKey schreef:Ayla schreef:Vanaf wanneer mogen ze bij jullie zwemmen dan? Ik mocht met E. pas als ze 12 weken geweest was...SarahKey schreef:Ayla schreef:
SarahKey lief he Hij mag wel pas zwemmen als hij 3 maanden is, ben bang dat ie dan al niet meer past haha.
en deze vind ik nog best ruim vallen. Anders had je maat 62/68. Dat vond ik weer te groot, moet niet telkens afzakken.
Ik weet niet wat het cb aanhoudt hoor, maar sowieso na de eerste prikjes. Die krijgt Siem met 8 weken.
En ikzelf mag na het vloeien weer zwemmen en hoop dan toch niet meer te vloeien. (Is nu al zo goed als over)
Zal niet meteen de dag erna in het zwembad liggen hoor met hem Maar echt wel eerder als de 12 weken. We hebben gelukkig geen groot zwembad hier en het bad is op sommige dagen speciaal warmer. Dus voor een eerste keertje is dit bad goed geschikt.
Wat ik me dan afvraag he, wat is er dan voor aardigheid aan?
Het is voor zo'n kindje toch ook niet heel erg prettig dan? Je kan hem alleen maar vasthouden, voor de rest niks. Sowieso lijkt babyzwemmen me wel heel leuk, maar L is nu 14 weken en ik heb er nog niet eens aan gedacht te gaan zwemmen, ik vind het in alle zwembaden altijd veel te koud (dan bedoel ik de buitenlucht, nog niet eens het water), en de chloor zal ook niet heel erg goed zijn voor zo'n kleintje.
Overigens geen aanval hoor, lekker gaan zwemmen als jullie dat graag willen, maar ikzelf als nieuwbakken moeder heb er gewoon nog niet echt zin in of aan gedacht, wij gaan wel als ze wat kan zitten.
*edit* meer algemene vragen dit hoor aan iedereen!
Gast- Gast
Parel schreef:SarahKey schreef:Ayla schreef:Vanaf wanneer mogen ze bij jullie zwemmen dan? Ik mocht met E. pas als ze 12 weken geweest was...SarahKey schreef:Ayla schreef:
Wat ik me dan afvraag he, wat is er dan voor aardigheid aan?
Het is voor zo'n kindje toch ook niet heel erg prettig dan? Je kan hem alleen maar vasthouden, voor de rest niks. Sowieso lijkt babyzwemmen me wel heel leuk, maar L is nu 14 weken en ik heb er nog niet eens aan gedacht te gaan zwemmen, ik vind het in alle zwembaden altijd veel te koud (dan bedoel ik de buitenlucht, nog niet eens het water), en de chloor zal ook niet heel erg goed zijn voor zo'n kleintje.
Overigens geen aanval hoor, lekker gaan zwemmen als jullie dat graag willen, maar ikzelf als nieuwbakken moeder heb er gewoon nog niet echt zin in of aan gedacht, wij gaan wel als ze wat kan zitten.
offtopic; wij zijn wel gaan zwemmen met hem en hij vond het heerlijk. Het warme water, het gewichteloosheidsgevoel, de liedjes zingen...het is een feest voor die kleintjes.
maareh, ieder voor zich....gelukkig maar, anders werd het wel heel druk in de zwembaden!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ohja, bedoel het ook helemaal niet als dat ik het raar vind hoor!
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze het nu leuk vind, de ontwikkeling gaat zo snel, maar met 6 a 8 weken (zag serieus een kindje van 6 weken in het zwembad in Centerparcs) zijn ze nog zo 'ik slaap de hele dag'.
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze het nu leuk vind, de ontwikkeling gaat zo snel, maar met 6 a 8 weken (zag serieus een kindje van 6 weken in het zwembad in Centerparcs) zijn ze nog zo 'ik slaap de hele dag'.
Gast- Gast
Zo jong al met ze zwemmen wordt echt afgeraden slecht voor de longen, (de geur in het zwembad) en het is slecht voor de oortjes. R was ruim 5 mnd eerder vond ik het niet verantwoord.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large] [/img]
dit broekje voor D.!
zie haar al helemaal lopen, leuk hempje, Teva's er onder en gaan....
dit broekje voor D.!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:[img],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large] [/img]
dit broekje voor D.!
Min die teva's() helemaal leuk!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Teva's voor grote mensen is ook niet mooi, maar voor kleine kindjes staat het heel schattig! let maar op, er komen vast foto's op mijn FBViva schreef:kwak schreef:[img],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large] [/img]
dit broekje voor D.!
kwak- Ratel
Teva's?
*gaat even googelen*
*gaat even googelen*
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
kwak schreef:Teva's voor grote mensen is ook niet mooi, maar voor kleine kindjes staat het heel schattig! let maar op, er komen vast foto's op mijn FBViva schreef:kwak schreef:[img],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large] [/img]
dit broekje voor D.!
Die met die aardbeitjes erop zijn leuk!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
ja, die wil ik ook voor d'r!
kwak- Ratel
Leuk, ik ga er ook voor kijken. Heb er al eens mee in mijn handen gestaan toen ik voor mezelf (Ja, hoogzwanger in de zomer, dan lopen Teva's heerlijk) een paar ging kopen, vond ze zo schattig. Ben wel benieuwd hoe ze vallen, ze lijken vrij breed.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
ze vallen heel groot, ze stonden toevallig hier in een tweedehands kinderkleding winkeltje in maat 22.
D. heeft nu maat 21 maar de tevas waren echt veel en veel te groot. ik zou daar maat 20,5/21 voor D. willen hebben.
ik heb ze zelf ook gehad, ze liggen nog op zolder voor de tijd dat ik in Kenia heb gezeten maar ik weet niet meer hoe die vielen.
D. heeft nu maat 21 maar de tevas waren echt veel en veel te groot. ik zou daar maat 20,5/21 voor D. willen hebben.
ik heb ze zelf ook gehad, ze liggen nog op zolder voor de tijd dat ik in Kenia heb gezeten maar ik weet niet meer hoe die vielen.
kwak- Ratel
kwak schreef:Teva's voor grote mensen is ook niet mooi, maar voor kleine kindjes staat het heel schattig! let maar op, er komen vast foto's op mijn FBViva schreef:kwak schreef:[img],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large] [/img]
dit broekje voor D.!
Ik ben benieuwd :p
Voor R koop ik mooi weer kiplings/birckenstocks
Viva- Kletskop
ja, die zijn ook leuk maar daar vind ik D. nog te jong voor!als ze een jaar of 3,4 is krijgt ze die ook!Viva schreef:kwak schreef:Teva's voor grote mensen is ook niet mooi, maar voor kleine kindjes staat het heel schattig! let maar op, er komen vast foto's op mijn FBViva schreef:kwak schreef:[img],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096461%2008012%2036%200794%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large] [/img]
dit broekje voor D.!
Ik ben benieuwd :p
Voor R koop ik mooi weer kiplings/birckenstocks
kwak- Ratel
Printje schreef:Zo jong al met ze zwemmen wordt echt afgeraden slecht voor de longen, (de geur in het zwembad) en het is slecht voor de oortjes. R was ruim 5 mnd eerder vond ik het niet verantwoord.
+1, de kinderarts raadde ons zelfs aan ivm de longen het eerste jaar niet te gaan.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
lief schreef:
Ik heb deze gekocht voor op de babykamer bij de Marskramer. Nu nog even leuke kussentjes er in en ik ben er helemaal blij mee!!
Ik heb 'm ook besteld! Ik wilde eerst via een andere site bestellen waar de stoel 119 euro was! Dit scheelt echt! Hij word vrijdag geleverd ben benieuwd!!!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Printje schreef:Zo jong al met ze zwemmen wordt echt afgeraden slecht voor de longen, (de geur in het zwembad) en het is slecht voor de oortjes. R was ruim 5 mnd eerder vond ik het niet verantwoord.
+1, N was ook ruim 5 maanden en J volgens mij een maand of 7.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
ik was ervan overtuigd dat ik hier vanmorgen een post had geplaatst. Slaapgebrek denk ik... ik zie hem namelijk nergens...
Ik schreef in ieder geval dat dit topic niet goed voor me is de tankini van Noppies is hier ook binnen met een erg leuk rokje van Noppies en even surfen op de site van Z8 heeft ook weer geresulteerd in bestellen . Achja een beetje op voor kopen voor de zomer kan geen kwaad toch?
Oja en Teva's zijn hier ook al 2 zomers gekocht. Ze zitten echt zo goed en staan ook super schattig! Ik heb vorig jaar oranje Teva's voor N gehaald, hopelijk past J die dit jaar weer.
Ik schreef in ieder geval dat dit topic niet goed voor me is de tankini van Noppies is hier ook binnen met een erg leuk rokje van Noppies en even surfen op de site van Z8 heeft ook weer geresulteerd in bestellen . Achja een beetje op voor kopen voor de zomer kan geen kwaad toch?
Oja en Teva's zijn hier ook al 2 zomers gekocht. Ze zitten echt zo goed en staan ook super schattig! Ik heb vorig jaar oranje Teva's voor N gehaald, hopelijk past J die dit jaar weer.
Laatst aangepast door maiadebij op wo 29 feb 2012 - 0:35; in totaal 1 keer bewerkt
maiadebij- Kletskop
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:
, leuk dus!
Viva- Kletskop
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Laatst gekocht voor je huis-topic
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Laatst gekocht voor je huis-topic
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: