Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De hoeveelste relatie is je huidige relatie?

+47
Verona
Middleme
Zonnetje
TwistedAngel
TNMN
PluDan
Hoochie
Lindsya
Teddyaapje
Flip Fluitketel
Snack a Jack
Silver
Bliss
Sterre
bolus26
minoessepoes
Ooh La La!
Evalynn
sanne-84
Snoes
Benthe
TGR
Caramba
dharma
mezzoforte
RYW
Suus
Merai
Ella
Marin
tuttebel
Sugarfall
Rouxxxe
Zwerver
Mizz_S
Tsjip
Rush
Beachgirl
Ugly Betty
Roxi3
Highway
Prosecco
Pussycat
Parisienne
Flinder
Mermaid
Arwyn
51 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De hoeveelste relatie is je huidige relatie? - Pagina 3 Empty Re: De hoeveelste relatie is je huidige relatie?

Bericht  minoessepoes ma 6 feb 2012 - 5:16

Echt serieus is dit ook mijn eerste relatie. Wij zijn van de zomer al 7 jaar samen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De hoeveelste relatie is je huidige relatie? - Pagina 3 Empty Re: De hoeveelste relatie is je huidige relatie?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 5:20

Rush schreef:Mijn huidige relatie is ook mijn enige echte hele serieuze relatie.

Dat heb ik ook. In mijn vorige relaties zag ik mezelf niet samen oud worden met die persoon. Nu heb ik dat wel. smile

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 6 feb 2012 - 5:28

mijn eerste ´echte´
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sterre ma 6 feb 2012 - 5:39

Mijn 4e langere relatie, de eerste die 100% goed voelt en waar ik een hele lange toekomst mee zie smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss ma 6 feb 2012 - 5:44

Even een vraag van een relatie'nitwit', maar ik zie hier veel voorbij komen dat men in de huidige relatie pas écht een toekomst ziet. Dit vind ik vrij apart: in mijn ogen begin je alleen een relatie als je ook toekomst ziet met diegene. Begonnen jullie dan een relatie met het idee "voor nu is het leuk en daarna kijk ik wel weer verder" ofzo?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Sterre ma 6 feb 2012 - 5:52

@ Bliss: toen ik wat jonger was wel ja... Ik was wel echt verliefd, maar cru gezegd pasten mijn relaties toen heel erg bij de levensfase waarin ik toen zat. Ik keek ook nooit veel verder de toekomst in, en heb ook nooit eerder samengewoond.

Voordat ik mijn vriend ontmoette, veranderde dat en wilde ik juist alleen nog maar een relatie waar ik wel toekomst in zag. Ik woonde na een dik half jaar samen en ik 'wist' gewoon dat dit goed zat.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 6:00

Mijn tweede echt serieuze relatie.

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 6 feb 2012 - 7:27

Sterre schreef:@ Bliss: toen ik wat jonger was wel ja... Ik was wel echt verliefd, maar cru gezegd pasten mijn relaties toen heel erg bij de levensfase waarin ik toen zat. Ik keek ook nooit veel verder de toekomst in, en heb ook nooit eerder samengewoond.

Voordat ik mijn vriend ontmoette, veranderde dat en wilde ik juist alleen nog maar een relatie waar ik wel toekomst in zag. Ik woonde na een dik half jaar samen en ik 'wist' gewoon dat dit goed zat.
Goed verwoord, bij mij hetzelfde (alleen niet zo 'snel' gaan samenwonen)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Silver ma 6 feb 2012 - 7:33

Mijn 2e serieuze relatie. Met mijn ex had ik 10 maanden, daarvoor had ik vriendjes hooguit 3 maanden of korter. laughcry
Nu zitten we op 3,5 jaar. Het is ook mijn vriend zijn 2e serieuze relatie. Die ging 5 jr met zijn ex. Dus we hebben nog even te gaan.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Rush ma 6 feb 2012 - 7:40

Bliss schreef:Even een vraag van een relatie'nitwit', maar ik zie hier veel voorbij komen dat men in de huidige relatie pas écht een toekomst ziet. Dit vind ik vrij apart: in mijn ogen begin je alleen een relatie als je ook toekomst ziet met diegene. Begonnen jullie dan een relatie met het idee "voor nu is het leuk en daarna kijk ik wel weer verder" ofzo?
Toen ik jonger was keek ik daar heel anders naar inderdaad. Met m`n ex hoopte ik toen wel op die toekomst, maar daar kon nog lang niet aan voldaan worden, dus dat was voor mij ook minder serieus. Leuk en sexy was hij wel :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 7:42

De eerste. Niet alleen de eerste serieuze, maar uberhaupt de eerste. En enige, gaan we vanuit, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 7:43

Bliss schreef:Even een vraag van een relatie'nitwit', maar ik zie hier veel voorbij komen dat men in de huidige relatie pas écht een toekomst ziet. Dit vind ik vrij apart: in mijn ogen begin je alleen een relatie als je ook toekomst ziet met diegene. Begonnen jullie dan een relatie met het idee "voor nu is het leuk en daarna kijk ik wel weer verder" ofzo?

Toen ik 17 was, was ik nog helemaal niet met dat soort dingen bezig. Ik was gewoon nog te jong daarvoor. Ik ben nu 22 en woon nu 2 jaar samen, dus die dingen als samenwonen zijn nu allemaal net iets realistischer of zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 7:44

3e.

Gast
Gast

Bericht  Snack a Jack ma 6 feb 2012 - 8:03

Mijn 2de serieuze relatie
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 8:36

Cimic schreef:Hoezo niet Birgit?

Dit is mijn derde serieuze relatie.

Omdat het de 1e is denk ik, niet omdat ze ons niet bij elkaar vinden passen in ieder geval smile

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel ma 6 feb 2012 - 9:48

De 1e serieuze relatie. Wel wat aangemodderd met iemand voordat ik mijn man leerde kennen, maar nooit echt iets serieus geweest.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Teddyaapje ma 6 feb 2012 - 10:34

Toen ik 14 was heb ik een half jaar een vriendje gehad, weet niet of ik die mee moet tellen, voelde toen wel echt goed en als een soort van relatie. Op mn 16e leerde ik mijn ex kennen, daar heb ik 2,5 jaar wat mee gehad. Nu ben ik ondertussen alweer 6,5 jaar samen met mijn huidige vriend.

Ik zeg dus; 2,5 relaties
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lindsya ma 6 feb 2012 - 21:47

Mijn eerste en de enigste relatie die ik heb gehad.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Hoochie di 7 feb 2012 - 2:23

2. Ik ben nu bijna anderhalf jaar samen met mijn vriend en wonen ook samen en hiervoor heb ik anderhalf jaar een relatie gehad met mijn ex
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  PluDan di 7 feb 2012 - 2:35

Mijn 3e en 3 keer is scheepsrecht Very Happy .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 3:03

Hmm, in principe m'n tweede (en eigenlijk nog wat internetliefdes whaha maar die tel ik niet mee). Maar met deze relatie voelt het ook echt als een serieuze relatie. Dat dacht ik met de vorige ook wel, maar ik zie nu in dat dat helemaal niet zo was.

Gast
Gast

Bericht  TNMN di 7 feb 2012 - 4:52

Mijn eerste echte.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  TwistedAngel di 7 feb 2012 - 8:08

3e....

Hiervoor heb ik een relatie van 5,5 jaar gehad. daarvoor een van een jaar ongeveer. Daarvoor wel een wat van een paar weekjes, maar stelde niets voor..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mermaid di 7 feb 2012 - 8:32

Bij mij is het meer omdat ik in mijn vorige relatie al snel voelde dat het niet goed zat. Ben tegen beter weten in lang bij hem gebleven in de hoop dat dingen zouden veranderen. Hij had teveel problemen had hij die aangepakt dan had ik me een toekomst met hem heel goed voor kunnen stellen.

En over het algemeen heb ik in de eerste weken/maanden idd vooral het idee het is leuk voor nu en we zien wel hoe het verder gaat. En in mijn huidige relatie merk ik dus dat ik met hem vooruit durf te kijken dat ik mezelf oud zie worden met hem. Tja lastig uit te leggen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Bliss di 7 feb 2012 - 8:35

Ok, ik vraag het ook gewoon uit belangstelling, ik bedoel er verder niks mee hoor. Ik heb gewoon echt geen verstand van relaties. Ik ben nu aan t daten en dit is één van de eerste keren dat ik mezelf een relatie met iemand zie beginnen. Ik denk er alleen veel te veel over na volgens mij (zoals overal over, eigenlijk) en ben echt alle voors en tegens tegen elkaar aan t afwegen laughcry Nu kan ik eigenlijk nauwelijks tegens bedenken, dus dat is dan wel weer gunstig haha.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: