wie weet wat deze witte vlekken zijn ???
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
wie weet wat deze witte vlekken zijn ???
Joris was gisteren al niet helemaal fit. Vanmorgen heeft ie tot 10.30 geslapen, dan daarna op de bank gehangen onder een dekentje. Hij heeft van 13.00-14.30 nog weer in zijn bed geslapen en daarna weer op de bank gehangen/geslapen.
Tussendoor heeft hij 1 beker melk, 1 sinaasappel en een beker sap op, verder wilde hij niets.
Hij was de hele dag al wel wat warmer, maar niet extreem. Net rond 17.00 kreeg hij vlekken in zijn gezicht, eerst leek het op kleine muggenbulten. En in een half uur tijd waren het grotere vlekken, en een beetje dikker (zoals een muggenbult dus). Verder de roodheid heeft hij al bijna de hele dag, maar is wel wat vuriger geworden. ook kreeg hij koorts, 39,2 om 18.00.
Hij lijkt nergens last van te hebben, klaagt niet over jeuk of pijn. Alleen heel moe dus!
Dus...iemand enig idee wat het kan zijn?
Tussendoor heeft hij 1 beker melk, 1 sinaasappel en een beker sap op, verder wilde hij niets.
Hij was de hele dag al wel wat warmer, maar niet extreem. Net rond 17.00 kreeg hij vlekken in zijn gezicht, eerst leek het op kleine muggenbulten. En in een half uur tijd waren het grotere vlekken, en een beetje dikker (zoals een muggenbult dus). Verder de roodheid heeft hij al bijna de hele dag, maar is wel wat vuriger geworden. ook kreeg hij koorts, 39,2 om 18.00.
Hij lijkt nergens last van te hebben, klaagt niet over jeuk of pijn. Alleen heel moe dus!
Dus...iemand enig idee wat het kan zijn?
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Re: wie weet wat deze witte vlekken zijn ???
lijkt wel een allergie ergens op. ik ken het wel van brandnetels dan kan ik ook zo reageren.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou haast denken dat het een allergische reactie op iets is? Als ik jou was zou ik de HAP even bellen..
Gast- Gast
maar dan is toch juist het rode gedeelte gezwollen of hoeft dat niet? Overigens is hij met niets vreemds in aanraking geweest. en was hij dus gisteren al wat hangeriger. Kan dat dan toch van een allergie zijn?
LMCurious- Prater
Ik heb een kattenallergie en als ik een haal van een kat krijg, dan krijg ik op die plek een dikke, witte en jeukende bult. Dus het kan wel..
Gast- Gast
ik zou ook zeggen een allergische reactie, ik kan ook van die vlekken krijgen.
Heeft hij iets anders als anders gegeten oif gedronken? Noten misschien? Pesto, koekjes, chocolade?
Is hij ook benauwd?
Heeft hij iets anders als anders gegeten oif gedronken? Noten misschien? Pesto, koekjes, chocolade?
Is hij ook benauwd?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Ik zou ook zeggen een allergie. Bel even de hap, dan weet je het zeker.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
nee hij heeft dus niets anders gegeten of gedronken. En hij heeft nog nooit ergens allergisch op gereageerd trouwens. Dus ik weet ook niet hoe hij dan zou reageren.
We hebben hem net weer even wat te drinken gegeven, en hij lijkt nu wel weer wat spraakzamer en de vlekjes zijn nu dus weer formaatje muggenbult. Echt vreemd.
We hebben hem net weer even wat te drinken gegeven, en hij lijkt nu wel weer wat spraakzamer en de vlekjes zijn nu dus weer formaatje muggenbult. Echt vreemd.
LMCurious- Prater
Google eens op vijfde ziekte, of heeft hij deze al gehad?
Sommige plekjes lijken erop
Sommige plekjes lijken erop
Gast- Gast
Ik kan het op de iPhone niet er goed zien maar is het niet de bof?
Gast- Gast
Het lijken galbulten: inderdaad een allergische reactie. Er wordt bij galbulten zelden een oorzaak gevonden, maar het gaat bijna altijd ook vanzelf weer over. D. heeft er een keer een aantal weken last van gehad: elke keer als ze uit bed kwam zat ze onder, maakte niet uit welk bed (ook op de opvang bijvoorbeeld).
Gast- Gast
Gisteravond kon ik via mn tel. niet typen hier, maar waren de vlekken elke keer verhuist over zijn lichaam. Dus op een gegeven moment was het weg in zijn gezicht, had hij een grote plek op zijn bil, een kleine op zijn buik, en was zijn hals helemaal rood met vlekken. Maar hij had nog steeds nergens last van.
Vanmorgen is hij gewoon vrolijk wakker geworden, geen vlekken meer, geen koorts meer. Dus weer helemaal de oude. Gek hoor. Misschien inderdaad toch galbulten dan. Maar geen idee waarvan het zou moeten zijn. Als het weer eens is zullen we met hem naar de ha gaan. Omdat hij er zelf geen last van had gisteren hadden we bedacht deze ochtend de hap te bellen....maar nu is dus alles weg.
Vanmorgen is hij gewoon vrolijk wakker geworden, geen vlekken meer, geen koorts meer. Dus weer helemaal de oude. Gek hoor. Misschien inderdaad toch galbulten dan. Maar geen idee waarvan het zou moeten zijn. Als het weer eens is zullen we met hem naar de ha gaan. Omdat hij er zelf geen last van had gisteren hadden we bedacht deze ochtend de hap te bellen....maar nu is dus alles weg.
LMCurious- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Vlekken, wat zou dit zijn?
» Wat voor een vlekken zijn dit?
» Jeans met witte stiksels/naden waar kan ik deze vinden?
» Eiken eettafel met witte stoelen...zal dat leuk zijn?
» Wie weet hoe deze serie heet?
» Wat voor een vlekken zijn dit?
» Jeans met witte stiksels/naden waar kan ik deze vinden?
» Eiken eettafel met witte stoelen...zal dat leuk zijn?
» Wie weet hoe deze serie heet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: