Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie doen vanavond?

+19
Bliss
Polly
ladycat
Feline
Liz
Japie
Marin
Fayebella
Moonlight
Atelier Madame
sunnygirl
Bosjesvrouw
Femmem
Rovine
Blond
PluDan
Rush
Sarah1985
Shisha
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Polly vr 3 feb 2012 - 10:08

Ik ga zo naar een vriendin en dan nog de stad in (nog even ervan genieten dat het carnaval nog niet is losgebarsten).
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Bliss vr 3 feb 2012 - 10:09

Ik ben wél aan t genieten van een avondje bankhangen, was er zwaar aan toe ook! Nu maar ff The Voice Kids aan t kijken en ik ga zo op tijd naar bed. Morgenavond ga ik looooos met Princess in Ahoy cheers

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Feline vr 3 feb 2012 - 10:12

PB, ja klopt.. nogal een chaos. Misschien dat ik morgen naar Amsterdam ga! Even overdag vriendinnetje opzoeken.. dus als je je dan 's avonds verveelt kan ik wél langs komen smile

Maar goed, dan moeten de treinen wel weer normaal gaan rijden!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Middleme vr 3 feb 2012 - 10:13

Ik ben ff naar mn zus geweest, met de auto! smile nu ff lekker chillen en op tijd slapen
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  SleepingBeauty vr 3 feb 2012 - 10:18

Vanavond gezellig bij m'n ouders op bezoek geweest...Nu nog ff thee drinken en dan naar het werk....de nachtdienst in! Sad
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 10:20

Feline schreef:PB, ja klopt.. nogal een chaos. Misschien dat ik morgen naar Amsterdam ga! Even overdag vriendinnetje opzoeken.. dus als je je dan 's avonds verveelt kan ik wél langs komen Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 561177

Maar goed, dan moeten de treinen wel weer normaal gaan rijden!

Aah ik kan niet morgen Sad moet oppassen in B.ussum en daarna met een vriendinnetje afgesproken.
Als ik al ooit in B.ussum aankom..

Goed dat jij wel aan het genieten bent Bliss! Slaap lekker zo smile. Waar gaan jullie heen morgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Bliss vr 3 feb 2012 - 10:26

Naar "We all love the 90's", groot feest in Ahoy. Lekker hele avond uit ons dak, echt zin in!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 10:27

Ah daar heb ik wel eens van gehoord inderdaad. Leuk! Lekker dansen smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Fayebella vr 3 feb 2012 - 10:28

Marin schreef:We hebben net pizza gegeten en zijn nu top chef aan het kijken. Gaan zo champagne drinken omdat ik een baan heb.

Gefeliciteerd met je baan! Daar mag wel champagne op gedronken worden.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 10:51

Liefste zou ik willen zuipen tot we kruipen, alleen heb weinig geld meer, dus wordt avondje bankhangen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Jeanette vr 3 feb 2012 - 10:56

Ik ben aan het werk en heb slaapdienst. Ik ben om 17.00 uur begonnen en mijn dienst eindigt morgen om 12.30 uur. Normaal kan ik hier 's nachts gewoon slapen (de boel wordt uitgeluisterd en als er iets is, word ik gebeld). Echter ligt nu dat systeem plat, wat betekend dat ik tot morgenmiddag 12.30 uur wakker moet blijven. Grrrr! Ik baal!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Sweety vr 3 feb 2012 - 10:57

Ik ben nu nog even Over de vloer aan het kijken, ga zo naar bed toe en even wat tijdschriften lezen. Heb nog een hele stapel liggen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Marin vr 3 feb 2012 - 11:02

Fayebella schreef:
Marin schreef:We hebben net pizza gegeten en zijn nu top chef aan het kijken. Gaan zo champagne drinken omdat ik een baan heb.

Gefeliciteerd met je baan! Daar mag wel champagne op gedronken worden.

Dank je

En intussen ben ik misselijk van de Lidl champagne. laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen vanavond?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum