Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

+4
Highway
tuttebel
Blond
Inge
8 plaatsers

Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Inge do 2 feb 2012 - 3:30

Je kan weer met een vipcode bestellen bij www.restaurantweek.nl/vip
wachtwoord: vip2012 (hoe origineel elk jaar hetzelfde met het jaartal)

27,50 per persoon bij een restaurant
37,50 per persoon bij een restaurant met 1 ster
47,50 per persoon bij een restaurant met 2 sterren
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 3:44

Wat ik me wel steeds afvraag: mag je zelf een menu samenstellen of wordt dit voor je gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Blond do 2 feb 2012 - 4:00

Birgit schreef:Wat ik me wel steeds afvraag: mag je zelf een menu samenstellen of wordt dit voor je gedaan?

Dit wordt voor je gedaan. Volgens mij kan je wel aangeven als je ergens allergisch voor bent of bijvoorbeeld vegetarisch. Maar je mag niet lukraak van de kaart kiezen.

Ik heb het twee keer gedaan, en ik vond het helemaal niets. De porties waren bijzonder klein, en terwijl ik echt geen grote eter ben had ik echt nog wel trek na die menu's.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 4:01

Ja is een standaard vooraf samengesteld menu. Anders kunnen ze die prijs natuurlijk niet waarmaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Inge do 2 feb 2012 - 4:13

idd vaststaand menu, je kan aangeven of je vega bent / gen vis lust, glutenvrij etc

2 jaar geleden bij de Basiliek gegeten en dat was erg lekker. Hadden toen nog een extra tussengerecht genomen, maar dat was eigenlijk toch te veel. Verschilt denk heel erg per restaurant
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 5:01

Dan reserveer ik toch maar niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  tuttebel do 2 feb 2012 - 7:47

dank je voor de code! ik heb al bij 2 restaurantjes gereserveerd Very Happy
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Highway do 2 feb 2012 - 8:43

Top ik heb gereserveerd!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Inge do 2 feb 2012 - 12:05

Leuk! Waar hebben jullie gereserveerd?

Wij zijn vorige keer naar de basiliek geweest, was erg lekker! Nu bij het nonnetje in Harderwijk gereserveerd
Voor degene in Zwolle en Omgeving os&peper is een aanrader :-)


Laatst aangepast door Inge op do 2 feb 2012 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Caresses do 2 feb 2012 - 21:05

Dank je smile, hier ook meteen gereserveerd (en aan vrienden doorgegeven die ook weer gereserveerd hebben).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Caribbeanlover di 7 feb 2012 - 1:18

Inge schreef:Je kan weer met een vipcode bestellen bij www.restaurantweek.nl/vip
wachtwoord: vip2012 (hoe origineel elk jaar hetzelfde met het jaartal)

27,50 per persoon bij een restaurant
37,50 per persoon bij een restaurant met 1 ster
47,50 per persoon bij een restaurant met 2 sterren



Wist die link niet meer,maar wist wel dat alleen het jaartal veranderd, hoe simpel zeg!



't Nonnetje is familie geweest en die vonden er iig niet veel aan, De Basiliek vonden ze wel goed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Poisongirl di 7 feb 2012 - 4:11

Ik heb ook gereserveerd.Ga lekker met mijn moeder smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  silly-one di 7 feb 2012 - 6:30

Birgit schreef:Dan reserveer ik toch maar niet Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) 561177

Reserveer bij de Zwaan Very Happy zou ik zeggen. Die man heeft altijd goed spul. Ik heb de eigenaar ooit op mijn basisschool gehad over een lesje proeven en ik weet nog steeds dat zijn producten echt wel lekker waren ( ook gele tomaten op toen haha).

Ik zou graag gaan, maar geen idee met wie.
Sad
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren) Empty Re: Restaurantweek 5 tm 11 maart (vipcode om re reserveren)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum