Bevriezen de autoruiten nou nog?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bevriezen de autoruiten nou nog?
Mijn auto staat al de hele dag in de vrieskou, hij is ontdooit vanmiddag en nu is hij nog steeds niet bevroren. Ik wilde iets op de voorruit leggen, maar dat ligt in de kofferbak en die is dichtgevroren.. Als het nu nog niet bevroren is (geen enkele auto in de straat) gaat hij dan vannacht niet meer bevriezen? Dat gebeurt toch als het helemaal droog is en hard vriest?
Gast- Gast
Re: Bevriezen de autoruiten nou nog?
Volgens mij komt het dichtvriezen van de autoruiten door nevel. Bij een heldere nacht en vrieskou, zou het toch niet moeten bevriezen?
Gast- Gast
Een ruit bevriest niet
De waterdamp die er snachts op komt te liggen bevriest. Het is vannacht volgens mij vrij helder dus het schrappen morgen zal denk ik wel meevallen.
De waterdamp die er snachts op komt te liggen bevriest. Het is vannacht volgens mij vrij helder dus het schrappen morgen zal denk ik wel meevallen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Uh... ik zou 't eigenlijk niet durven zeggen.
Maar heb je niet toevallig nog ergens 'n fleecedeken liggen? Dan zou ik die er voor de zekerheid voor leggen, weet je zeker dat je morgenvroeg niet hoeft te krabben
Maar heb je niet toevallig nog ergens 'n fleecedeken liggen? Dan zou ik die er voor de zekerheid voor leggen, weet je zeker dat je morgenvroeg niet hoeft te krabben
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Het is een heldere drogen nacht, waardoor je morgen niet hoeft te krabben.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: