Hardebuiken
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hardebuiken
Bij een tweede kun je toch meer last hebben van harde buiken?
Ik had t bij de eerste al best veel maar nu heb ik er zeker wel 20 op een dag, ze komen niet regelmatig dus ik maak me er niet veel zorgen om maar het is niet fijn, ze doen soms best wel zeer.
Ik had t bij de eerste al best veel maar nu heb ik er zeker wel 20 op een dag, ze komen niet regelmatig dus ik maak me er niet veel zorgen om maar het is niet fijn, ze doen soms best wel zeer.
Gast- Gast
Re: Hardebuiken
Mijn gyn hield de regel: 10 op een dag mag, 10 in het uur is te veel aan. Maar misschien kunnen ze je baarmoederhals lengte eens meten om te zien of ze wel of niet onschuldig zijn?
Gast- Gast
Ik zal ze morgen eens bij houden ook met de tijd erbij dan kan ik het donderdag aan mijn vk laten zien..
Ik krijg ook heel vaak een harde buik als ik moet plassen (en dat is nogal vaak) en bij t tillen van mijn zoontje
Ik krijg ook heel vaak een harde buik als ik moet plassen (en dat is nogal vaak) en bij t tillen van mijn zoontje
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Ik zal ze morgen eens bij houden ook met de tijd erbij dan kan ik het donderdag aan mijn vk laten zien..
Ik krijg ook een harde buik als ik (nodig) moet plassen en bij tillen. Ook bij lopen krijg ik het heel snel.
Volgens de verloskundige is het niet erg zolang het er niet meer zijn dan 10 per uur en ze niet regelmatig komen. Ik heb er nu minder last van dan bij de eerste maar toen had ik er ook al snel erg veel en deze zwangerschap doe ik al veel rustiger aan door mijn bekken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Laurientje85 schreef:Ik zal ze morgen eens bij houden ook met de tijd erbij dan kan ik het donderdag aan mijn vk laten zien..
Ik krijg ook een harde buik als ik (nodig) moet plassen en bij tillen. Ook bij lopen krijg ik het heel snel.
Volgens de verloskundige is het niet erg zolang het er niet meer zijn dan 10 per uur en ze niet regelmatig komen. Ik heb er nu minder last van dan bij de eerste maar toen had ik er ook al snel erg veel en deze zwangerschap doe ik al veel rustiger aan door mijn bekken.
Ja bij lopen heb ik t ook idd! Ik heb er zeker geen tien in het uur..
Zal t eens bij houden dan is het ook wat duidelijker voor de vk als ik t aankaart.
Gast- Gast
Even je urine laten checken is vaak ook wel handig, een blaasontsteking kan ook harde buiken en weeen geven.
Anders gewoon aandringen op een ziekenhuiscontrole bij de gyn voor je baarmoederhals, als de harde buiken daar effect op hebben kunnen ze daar in elk geval op inspelen. En als het geen effect heeft heb je zelf misschien ook meer rust er over.
Anders gewoon aandringen op een ziekenhuiscontrole bij de gyn voor je baarmoederhals, als de harde buiken daar effect op hebben kunnen ze daar in elk geval op inspelen. En als het geen effect heeft heb je zelf misschien ook meer rust er over.
Gast- Gast
Urine na laten kan ik ook nog doen idd.
Maar ik maak me niet zoveel zorgen dat ik het nodig vind om doorgestuurd te worden naar een gynaecoloog.. Ik vind t voornamelijk vervelend.
Maar ik maak me niet zoveel zorgen dat ik het nodig vind om doorgestuurd te worden naar een gynaecoloog.. Ik vind t voornamelijk vervelend.
Gast- Gast
Bij het plassen is heel normaal.
Even laten controleren kan geen kwaad natuurlijk!
Ik krijg ze standaard als ik zit, loop, beweeg wat dan ook. Soms wel meer als 10 in een uur.. Was het maar zo
Vervelend gevoel he?
Even laten controleren kan geen kwaad natuurlijk!
Ik krijg ze standaard als ik zit, loop, beweeg wat dan ook. Soms wel meer als 10 in een uur.. Was het maar zo
Vervelend gevoel he?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ja voelt niet fijn nee, ook omdat deze baby in stuit ligt en heel hoog ook nog, dan moet ik gewoon achterover leunen om nog een beetje te kunnen ademen
Gast- Gast
ik duw de baby altijd iets naar beneden haha.. Geef gewoon een zet tegen zun kont Maar inderdaad, je moet achterover leunen.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Morgen echt even je (ochtend) urine laten controleren bij de huisarts. Zou goed van een blaasontsteking kunnen zijn zoals je het omschrijft. En anders idd goed aangeven bij de verloskundige donderdag. En als je vocht- en/of bloedverlies krijgt meteen bellen. En als je je kindje minder vloekt bewegen natuurlijk ook. Succes ermee!
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had er de tweede zwangerschap veel meer last van dan de eerste. De eerste keer kreeg ik ze na de 30 weken af en toe. Nu begon het met 17 weken en had ik er meestal wel een stuk meer dan 10 op een dag.
Toen ik ongeveer 25 weken zwanger was had ik er ook wel zeker 20 op een dag. Vooral met douchen had ik er veel last van en dan had ik er zo 5 of meer in een half uur. Ik moest vanaf toen ook minder gaan werken omdat ik teveel harde buiken had.
Toen ik ongeveer 25 weken zwanger was had ik er ook wel zeker 20 op een dag. Vooral met douchen had ik er veel last van en dan had ik er zo 5 of meer in een half uur. Ik moest vanaf toen ook minder gaan werken omdat ik teveel harde buiken had.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het wel even aangeven, ik heb amper een harde buik ( hooguit 2 op een dag maar dat is nog veel)
Het is wel een teken dat je rustiger aan moet doen. Ook S minder vaak tillen, zoveel mogelijk zelf laten lopen enzo, weet dat het soms niet anders kan maar ik probeer er ook op te letten en gaat eigenlijk best goed.
Het is wel een teken dat je rustiger aan moet doen. Ook S minder vaak tillen, zoveel mogelijk zelf laten lopen enzo, weet dat het soms niet anders kan maar ik probeer er ook op te letten en gaat eigenlijk best goed.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: