Haarverf - welke gebruiken jullie?
+5
Caro
Jeanette
TGR
Snoes
Blond
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Haarverf - welke gebruiken jullie?
Yoyo, dat vind ik een erg mooie kleur!
Ik gebruik trouwens al een tijdje deze van Syoss:
Ik gebruik trouwens al een tijdje deze van Syoss:
Laatst aangepast door Raindrop op di 31 jan 2012 - 11:03; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
_Chance schreef:Bazinga schreef:Ik heb ook altijd John Frieda, dat foamspul. Werkt snel en makkelijk! Ik neem tegenwoordig wel weer 2 verpakkingen; dan is 't door en door 'nat', voor de zekerheid.
Hoe lang is jouw haar dan?? Mijn haar is net wat langer dan m'n schouders, en bij was 1 pakje meer dan voldoende. Dat vond ik wel een plus van John Frieda, dat er ruim voldoende in zat.
Halflang, maar heb dik haar.. Vorige keer gebruikte ik 1 verpakking en dacht ook dat 't genoeg was, mmaar plukken onderin bleken toch niet genoeg gekleurd, terwijl ik naar mijn idee alles door had gesmeerd..
Gast- Gast
Meestal gebruik ik elke keer ander merk, maar net wat er in de aanbieding is. Ik vind die van John Frieda het fijnste, die gebruik ik laatste tijd het vaakste!
Gast- Gast
Ik ga altijd naar de kapper om mijn haar te kleuren. € 39,- voor knippen en 2 kleurtjes.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Kan ik trouwens iemand blij maken met deze kleuring van John Frieda? (Kleur is 5N)
Vorig jaar begin mei gekocht, en eind mei bedacht dat ik mijn haar blond ging laten verven. Hij zit dus nog dicht.
Voor alleen de verzendkosten mag je hem hebben (Kan de spullen ook uit het doosje halen en in een envelop doen, heb je geen pakketpost).
Vorig jaar begin mei gekocht, en eind mei bedacht dat ik mijn haar blond ging laten verven. Hij zit dus nog dicht.
Voor alleen de verzendkosten mag je hem hebben (Kan de spullen ook uit het doosje halen en in een envelop doen, heb je geen pakketpost).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Die is mij ook net te donker. 6N is toch wel het laagste wat ik ga (en ik wil ook weer terug naar donkerblond).
Ik heb nog 2 pakken van Syoss pearl frozen blonde staan. Hopelijk kan ik die over een tijd gebruiken als mijn haar weer blond is en ik uitgroei krijg
Ik heb nog 2 pakken van Syoss pearl frozen blonde staan. Hopelijk kan ik die over een tijd gebruiken als mijn haar weer blond is en ik uitgroei krijg
Gast- Gast
Ow die wil ik wel
_Chance schreef:Kan ik trouwens iemand blij maken met deze kleuring van John Frieda? (Kleur is 5N)
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
En anders ik wel . Heb hem net woensdag in mijn haren gedaan en donderdag en vrijdag nog nooit zoveel complimentjes gehad )
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Powerbabe schreef:Zal ik mijn haar ook eens voor de lol blond verven?
Platinia.. sexyy
Nee even serieus ik denk dat een warme donkerblonde kleur jou best mooi staat.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» nav welke dagcrème gebruiken jullie?
» Welke billendoekjes gebruiken jullie?
» Welke zonnebrandolie gebruiken jullie?
» Welke zonnebrand gebruik jij?
» nav welke dagcrème gebruiken jullie?
» Welke billendoekjes gebruiken jullie?
» Welke zonnebrandolie gebruiken jullie?
» Welke zonnebrand gebruik jij?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: