Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Peeling/scrub

Ga naar beneden

Peeling/scrub Empty Peeling/scrub

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 1:31

Ik gebruik op dit moment geen peeling of scrub. Ik gebruik dagelijks wasgel, tonic en creme van La Roche Posay. Nou zoek ik eigenlijk ook een scrub of peeling, een peeling is denk ik beter omdat je dat elke dag kunt gebruiken en het is minder aggressief voor een gevoelige huid. Ik kan zo wel even de apotheek binnenlopen om te kijken of er van La Roche Posay ook een peeling is, maar een wat goedkopere is eigenlijk ook goed, die ik bv bij Kruidvat kan kopen.
Wie heeft tips? En doet het ook echt iets voor je huid?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Peeling/scrub Empty Re: Peeling/scrub

Bericht  Blond di 31 jan 2012 - 1:34

Ik heb deze scrub van Dr. Van der Hoog, http://www.google.nl/search?um=1&hl=nl&client=safari&tbo=d&biw=1024&bih=672&tbm=isch&sa=1&q=dr+van+der+hoog+scrub&oq=dr+van+der+hoog+scrub&aq=f&aqi=g-S2&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2057l3247l0l4364l6l5l0l1l1l0l392l392l3-1l1l0

(plaatje plakken gaat niet, ik zit op m'n IPad)

Het is een hele milde scrub, hele fijne korrel. Perfect voor je gezicht.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 1:35

Ik heb een heel gevoelige huid en gebruik die van Chanel (hydramax), dat zijn een soort minigelbolletjes, lang niet zo agressief als een normale scrub en dergelijke. Echt heerlijk! Alleen niet goedkoop. Tussendoor gebruik ik weleens die van de Hema.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: