Is dit nep? (UGG site)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit nep? (UGG site)
Per toeval kwam ik net op deze site: http://www.goedkopeuggstekoop.com/about_us/
Dit kan toch niet echt zijn?
Gast- Gast
Re: Is dit nep? (UGG site)
Dat klinkt niet goed. Want het Nederlands is al niet om over naar huis te schrijven.
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Per toeval kwam ik net op deze site: http://www.goedkopeuggstekoop.com/about_us/
Natuurlijk is dit niet echt, wat een kromme zinnen alleen al op die site. Komt rechtstreeks uit een vertaalmachine gerold.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Shoesdontlie schreef:Per toeval kwam ik net op deze site: http://www.goedkopeuggstekoop.com/about_us/
Natuurlijk is dit niet echt, wat een kromme zinnen alleen al op die site. Komt rechtstreeks uit een vertaalmachine gerold.
Dat viel mij ook al op , maar zo raar dat UGG daar niet tegen strijdt.
Gast- Gast
Whaha, home is zelfs als huis vertaald.
Ze hebben geen Winkelwaarborgaansluiting en hebben wel heel veel leuke plaatjes eronder staan, wat zou kunnen vermoeden dat het echt is, maar het zijn allemaal betaalmogelijkheden wat ze laten zien.
En Ugg kan hier weinig tegen doen. Dit zijn gewoon oplichters. En daar is Ugg zelf natuurlijk niet verantwoordelijk voor. Pas als mensen er instinken, dan komt het op opgelichtviahetinternet.nl en tja, zelfs dan is er nog niets tegen te doen.
Net als die mensen die uit naam van de bank schrijven dat inloggegevens kenbaar moeten worden gemaakt. Heel leuk, maar heb niet voor niets een identifier en geen standaard ingeloggegevens. Sukkels.
Ze hebben geen Winkelwaarborgaansluiting en hebben wel heel veel leuke plaatjes eronder staan, wat zou kunnen vermoeden dat het echt is, maar het zijn allemaal betaalmogelijkheden wat ze laten zien.
En Ugg kan hier weinig tegen doen. Dit zijn gewoon oplichters. En daar is Ugg zelf natuurlijk niet verantwoordelijk voor. Pas als mensen er instinken, dan komt het op opgelichtviahetinternet.nl en tja, zelfs dan is er nog niets tegen te doen.
Net als die mensen die uit naam van de bank schrijven dat inloggegevens kenbaar moeten worden gemaakt. Heel leuk, maar heb niet voor niets een identifier en geen standaard ingeloggegevens. Sukkels.
Gast- Gast
Gisele schreef:Whaha, home is zelfs als huis vertaald.
Gast- Gast
Gewoon een in het Nederlandse vertaalde Engelse website.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
dit is hier al eens eerder gevraagd, ook toen is gezegd dat het nep is
Gast- Gast
DANK JULLIE
"fantastisch product tegen een fantastische prijs, ik ben de afgunst van al mijn vrienden, dank jullie."
PERFECTE BAAN
"Zeer snelle levering. Perfecte baan.
"fantastisch product tegen een fantastische prijs, ik ben de afgunst van al mijn vrienden, dank jullie."
PERFECTE BAAN
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
WhahaBobbie schreef:Ze hebben zelfs het model Bailey Toets, haha!
Gast- Gast
Hilarisch!TGR schreef:DANK JULLIE
PERFECTE BAAN
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
“Ik hou van mijn laarzen. Ik draag ze met mini-rokjes, jeans en trainingsbroek de hele tijd. Ik ben op de universiteit en ze zijn de beste om rond te lopen binnen de campus ik onlangs besteld de "grote" pair, "grote" pair, dus ik kan mijn spijkerbroek smullen van hen en draag ze met rokken ook. want ze zijn suède, krijgen ze verkleuren als ze nat worden, maar laarzen zijn bedoeld om te worden gedragen, en zij dont zien er slecht uit als ze een beetje in elkaar geslagen. geweldig kopen!” —Geplaatst door Jansen op
“Gift voor mijn G / F. Ze houdt van ze. Komt steeds naar me toe en zeggen hoe ze is "Waaaaarrrrmmmmmm" in die honing stem. Gotta love it. Ik beveel het. Ze doet..” ——Geplaatst door Van Dijk op 10/05/2011
hahahahahahaha echt hilarisch, aan de rechterkant staat er verkoop evaluatie. Heb je hun slogal al gezien?
Hete aanbiedingen! 100% Authentieke Ugg online te koop! Alle verschillende Stijlen Monteer voor iedereen!
“Gift voor mijn G / F. Ze houdt van ze. Komt steeds naar me toe en zeggen hoe ze is "Waaaaarrrrmmmmmm" in die honing stem. Gotta love it. Ik beveel het. Ze doet..” ——Geplaatst door Van Dijk op 10/05/2011
hahahahahahaha echt hilarisch, aan de rechterkant staat er verkoop evaluatie. Heb je hun slogal al gezien?
Hete aanbiedingen! 100% Authentieke Ugg online te koop! Alle verschillende Stijlen Monteer voor iedereen!
Gast- Gast
Wat zouden ze hier mee bedoelen?
Over Ons
Welkom bij onze professionele online winkel die vooral aanwezig is de
beste Ugg producten van klaring lijnen van de meest prestigieuze
internationale merken
Over Ons
Welkom bij onze professionele online winkel die vooral aanwezig is de
beste Ugg producten van klaring lijnen van de meest prestigieuze
internationale merken
Gast- Gast
Koekjes
Een cookie is een klein gegevensbestand dat bepaalde websites op uw harde schijf wanneer u ze bezoekt.
Koekjes.
wij niet delen of verkopen aan derden
Een cookie is een klein gegevensbestand dat bepaalde websites op uw harde schijf wanneer u ze bezoekt.
Koekjes.
wij niet delen of verkopen aan derden
Gast- Gast
Wat erg dit zeg haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» site met kamerindeling
» Problemen met H&M site!