Is dit een leuk afscheidscadeutje?
+3
Lady4
mzcharlotte
ShallY
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit een leuk afscheidscadeutje?
Eind deze maand neem ik afscheid op mijn werk en nu wil ik mijn collega's een kleinigheidje geven.
Ik zat er aan te denken om een klein bloempotje met daarin vergeet mij nietjes te geven aan de collega's.
Het is niet echt orgineel maar kweet anders ook niks.
Ik zat er aan te denken om een klein bloempotje met daarin vergeet mij nietjes te geven aan de collega's.
Het is niet echt orgineel maar kweet anders ook niks.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Is dit een leuk afscheidscadeutje?
Ik heb inderdaad ook een zakje vergeet-me-niet zaadjes gegeven toen ik weg ging. We hadden toen last van een muizenplaag, dus ik had een zakje in de vorm van een muis gemaakt met een kleine attentie erop. Ik kreeg alleen maar leuke reacties.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dat is inderdaad ook leuk. Ik moet nog even bedenken of ik het in de vorm van iets geef of alleen de zaadjes verpakt en die in een bloempotje doen.
ShallY- Prater
Ik vind het een leuk idee. Zou denk ik voor een zakje zaadjes gaan!
Gast- Gast
Toen ik vorig jaar december afscheid nam van mijn team, heb ik een tegeltje laten drukken met daarop een tekst en alle namen van mijn collega's en mij. Ze vonden het een heel erg leuk cadeau en het hangt daar ook nog steeds in de teampost.
Die tegeltjes kosten echt bijna niks. Dit is de site, mocht je interesse hebben: http://www.posttegeltje.nl/Tegelmaken/?gclid=CNmyo4qwqqYCFQGHDgodHGlf2A
Die tegeltjes kosten echt bijna niks. Dit is de site, mocht je interesse hebben: http://www.posttegeltje.nl/Tegelmaken/?gclid=CNmyo4qwqqYCFQGHDgodHGlf2A
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Die site van die posttegeltjes is leuk! Die moet ik onthouden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Of gewoon onder je favorieten zetten.Jeanette schreef:Die site van die posttegeltjes is leuk! Die moet ik onthouden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Of gewoon onder je favorieten zetten.Jeanette schreef:Die site van die posttegeltjes is leuk! Die moet ik onthouden.
Oh ja! Al is mijn lijstje favorieten al erg lang zie ik.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk idee!
Iets blijvends is wel het handigst denk ik, en met een potje erbij, blijft het vast wel voor een tijdje in het oog van je collega's!
Iets blijvends is wel het handigst denk ik, en met een potje erbij, blijft het vast wel voor een tijdje in het oog van je collega's!
Gast- Gast
Leuk die tegeltjes Lady4!
Ik vind de potjes met zaadjes ook heel leuk hoor!
Ik had voor mijn collega's een mok gekocht met 'een dag zonder koffie, is een dag niet geleefd'. En daarbij een klein glazen potje met een gelkaars daarin met kleine lieveheersbeestjes.
Ik vind de potjes met zaadjes ook heel leuk hoor!
Ik had voor mijn collega's een mok gekocht met 'een dag zonder koffie, is een dag niet geleefd'. En daarbij een klein glazen potje met een gelkaars daarin met kleine lieveheersbeestjes.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ook een leuk idee van dat tegeltje maar denk zelf dat het ergens neergelegd wordt en verder niet naar wordt gekeken.
Ik heb gisteren bij een tuincentrum kleine potjes gekocht en op internet bloemzaadjes besteld.
Hopelijk komt dat allemaal goed, want je zou binnen 4 uur na bestellen een ontvangstbevestiging krijgen maar heb nog niks gehad en heb al wel betaald. Dus even afwachten tot morgen want misschien komt het omdat het weekend is.
Wat hadden jullie op de kaartjes geschreven? Bedankt voor de leuke, gezellige, fijne samenwerking of iets anders?
Ik heb gisteren bij een tuincentrum kleine potjes gekocht en op internet bloemzaadjes besteld.
Hopelijk komt dat allemaal goed, want je zou binnen 4 uur na bestellen een ontvangstbevestiging krijgen maar heb nog niks gehad en heb al wel betaald. Dus even afwachten tot morgen want misschien komt het omdat het weekend is.
Wat hadden jullie op de kaartjes geschreven? Bedankt voor de leuke, gezellige, fijne samenwerking of iets anders?
ShallY- Prater
Lady4 schreef:Toen ik vorig jaar december afscheid nam van mijn team, heb ik een tegeltje laten drukken met daarop een tekst en alle namen van mijn collega's en mij. Ze vonden het een heel erg leuk cadeau en het hangt daar ook nog steeds in de teampost.
Wat een leuk idee. Ik heb de site in mijn favorieten gezet.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik heb eergisteravond een tegeltje besteld via posttegeltje.nl en heb hem vandaag al binnengekregen. Het ziet er heel mooi uit.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Leuk idee alleen jammer dat je ze al besteld hebt. Ik weet een site waar je ze kant en klaar kan kopen voor 1 euro per stuk. (weet niet of je nu goedkoper/duurder uit bent mja :p)
Gast- Gast
Wat is die website dan? Ik ben erg benieuwdLily schreef:Leuk idee alleen jammer dat je ze al besteld hebt. Ik weet een site waar je ze kant en klaar kan kopen voor 1 euro per stuk. (weet niet of je nu goedkoper/duurder uit bent mja :p)
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ooh dank je
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: