goedemorgen
+18
MADDIE
Bosjesvrouw
Lady4
_DoI
Lynn_
Cheesegirl
Jeanette
Suus
Lotus
studiebol
silly-one
Dikkie Dik
Silver
TGR
Roze Roos
Shisha
Bliss
Zwerver
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: goedemorgen
Goedemorgen allemaal,
Ik kom net mijn bed uit rollen. Vandaag kado's inpakken en straks even naar een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Ik kom net mijn bed uit rollen. Vandaag kado's inpakken en straks even naar een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb redelijk uit kunnen slapen, maar voel me ontzettend beroerd.
Mega keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, oorpijn en noem het maar op!
Als ik me straks een beetje beter voel ga ik naar mijn zus en vanavond uit eten met haar.
Als ik me nog steeds ziek voel blijf ik de hele dag in bed!
Fijne zaterdag iedereen!
Ik heb redelijk uit kunnen slapen, maar voel me ontzettend beroerd.
Mega keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, oorpijn en noem het maar op!
Als ik me straks een beetje beter voel ga ik naar mijn zus en vanavond uit eten met haar.
Als ik me nog steeds ziek voel blijf ik de hele dag in bed!
Fijne zaterdag iedereen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Theedoosje schreef:Beterschap Carola!
Djw!
Cheesegirl- Ratel
TGR, veel sterkte en wijsheid toegewenst...
Ik heb vandaag een 'van-alles-wat-dagje'. Meubels bestellen, wat opruimen, op bezoek bij mijn tante, even naar de stad en vanavond een drankje doen met vrienden/vriendinnen. Wel relaxed dagje dus! Maandag weer werken; zal wennen zijn na twee weken vakantie!
Ik heb vandaag een 'van-alles-wat-dagje'. Meubels bestellen, wat opruimen, op bezoek bij mijn tante, even naar de stad en vanavond een drankje doen met vrienden/vriendinnen. Wel relaxed dagje dus! Maandag weer werken; zal wennen zijn na twee weken vakantie!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:TGR, veel sterkte en wijsheid toegewenst...
Ik vind dat ook altijd een ramp als je vrij geweest bent en daarna weer moet werken.
Meestal moet ik een paar dagen wennen, daarna gaat het altijd weer alsof je nooit vakantie hebt gehad...
Cheesegirl- Ratel
Heftig, TGR. Sterkte!
Ik ben net uit bed gerold. Heerlijk weekend. Vandaag weer met school bezig, misschien vanavond even een filmpje kijken.
Fijne dag allemaal!
Ik ben net uit bed gerold. Heerlijk weekend. Vandaag weer met school bezig, misschien vanavond even een filmpje kijken.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen
Mijn vakantie in Nederland zit er alweer op. Ik heb net gedoucht en ga zo mijn tassen maar eens pakken... Vanmiddag ga ik nog even langs m'n oma en rond half 5 vertrekken wij naar het vliegveld. Denk dat wij vannacht rond 2 uur wel weer thuis zijn.
Fijne dag allemaal!
Mijn vakantie in Nederland zit er alweer op. Ik heb net gedoucht en ga zo mijn tassen maar eens pakken... Vanmiddag ga ik nog even langs m'n oma en rond half 5 vertrekken wij naar het vliegveld. Denk dat wij vannacht rond 2 uur wel weer thuis zijn.
Fijne dag allemaal!
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Carola589 schreef:Lynn_ schreef:TGR, veel sterkte en wijsheid toegewenst...
Ik vind dat ook altijd een ramp als je vrij geweest bent en daarna weer moet werken.
Meestal moet ik een paar dagen wennen, daarna gaat het altijd weer alsof je nooit vakantie hebt gehad...
Ja, dat is ook zo. Ik heb er op zich wel zin in maar dat vroeg opstaan en die stres mag me gestolen worden. Komt goed!
Lynn_- Kletskop
Zin om weer terug te gaan of niet? Heb je het leuk gehad in Nederland?_DoI schreef:Goedemorgen
Fijne dag allemaal!
Lynn_- Kletskop
Nu nog even lekker genieten van je weekend Lynn!
Cheesegirl- Ratel
Goedemorgen,
Ik heb lekker uitgeslapen tot 10 uur. Ga zometeen even studeren en vanmiddag wil ik even langs de bibliotheek en ik moet boodschappen doen. Vanavond heb ik met vriendinnen afgesproken, ik denk dat we even een drankje gaan doen in de stad.
TGR, sterkte.
Fijne dag all!
Ik heb lekker uitgeslapen tot 10 uur. Ga zometeen even studeren en vanmiddag wil ik even langs de bibliotheek en ik moet boodschappen doen. Vanavond heb ik met vriendinnen afgesproken, ik denk dat we even een drankje gaan doen in de stad.
TGR, sterkte.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen
Ik heb lekker uit- en bijgeslapen.
Ga vanmiddag met m'n ouders naar Groningen naar het huis van m'n zus en zwager.
Zij zijn aan het verbouwen m'n vader gaat helpen m'n moeder en ik gaan shoppen.
Ben benieuwd hoe het huis er nu uit ziet heb het al een paar weken niet meer gezien.
Heb al wat in het huishouden gedaan. Straks nog even was ophangen.
Vanavond wedstrijd van m'n vriend kijken en dan nog uiteten.
Fijne dag allemaal
Ik heb lekker uit- en bijgeslapen.
Ga vanmiddag met m'n ouders naar Groningen naar het huis van m'n zus en zwager.
Zij zijn aan het verbouwen m'n vader gaat helpen m'n moeder en ik gaan shoppen.
Ben benieuwd hoe het huis er nu uit ziet heb het al een paar weken niet meer gezien.
Heb al wat in het huishouden gedaan. Straks nog even was ophangen.
Vanavond wedstrijd van m'n vriend kijken en dan nog uiteten.
Fijne dag allemaal
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Goedemorgen!
Heb een beetje hoofdpijn.
Gisteren uit geweest, maar niet gedronken dus waar het van komt?
Vandaag beetje rustig aandoen.
Vanavond bij vrienden op bezoek en vtv denk ik uit eten *maar dat houdt mijn vriend nog als verrassing *
TGR: Veel sterkte!
Fijne dag allemaal!
Heb een beetje hoofdpijn.
Gisteren uit geweest, maar niet gedronken dus waar het van komt?
Vandaag beetje rustig aandoen.
Vanavond bij vrienden op bezoek en vtv denk ik uit eten *maar dat houdt mijn vriend nog als verrassing *
TGR: Veel sterkte!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen, maar wat kort. Ik moet zo gaan schoonmaken, maar ben het nog even aan het uitstellen!! Slecht.. slecht.. slecht! Vanavond bij mijn ouders eten en daarna komen vrienden bij mij thuis een filmpje kijken. Voor morgen heb ik nog geen idee.... Dat is wel even wennen aan het vrijgezellen leven voor mij! Dat je niet altijd iemand hebt waar je automatisch wat mee gaat doen.
Iedereen een fijn weekend!
Ik heb wel lekker geslapen, maar wat kort. Ik moet zo gaan schoonmaken, maar ben het nog even aan het uitstellen!! Slecht.. slecht.. slecht! Vanavond bij mijn ouders eten en daarna komen vrienden bij mij thuis een filmpje kijken. Voor morgen heb ik nog geen idee.... Dat is wel even wennen aan het vrijgezellen leven voor mij! Dat je niet altijd iemand hebt waar je automatisch wat mee gaat doen.
Iedereen een fijn weekend!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Bliss schreef:Goedemorgen! Ik werd een half uur geleden wakker, maar had me voorgenomen om flink uit te slapen, dus ga zo hopelijk weer verder slapen Fijne dag!
Nou ik heb dus idd fijn nog drie uurtjes verder geslapen, voel me een stuk beter! (al blijft mijn bed wel erg lekker liggen...)
Vandaag wordt een spannend dagje, om 18:00 laat ik een tattoo zetten en vanavond komt mijn date langs, we gaan naar de bios en hij blijft slapen. Maar eerst is er nog werk aan de winkel, aangezien mn huis een teringzooi is!
@ TGR: sterkte gewenst, heftige situatie!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Goedemorgen, ik heb er al een hele dag opzitten, was om 8 uur mijn bed al uit en ben met mijn vader naar de kringloop geweest. Mijn nieuwste aanwinst is een schilderij van een huilend kindje, die spaar ik Mijn zoontje is meegegaan met mijn vader en vanavond halen we hem weer op. Ik ben nu even lekker alleen thuis, want mijn vriend is ook weg. Kan ik op mijn gemak opruimen en de was doen.
Fijne dag allemaal.
Fijne dag allemaal.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Goedemorgen,
Ben al een tijdje op en heb net ook samen met een vriendin en haar kindje boodschappen gedaan.
Ik wil zo nog heel even de stad in gaan want er is hier uitverkoop en wil nog even in een winkel kijken moet ook nog naar de Kruidvat.
Mijn kat is hier op een nachtlampje aan het slaan, ziet er best grappig uit haha.
Fijne dag all!
Ben al een tijdje op en heb net ook samen met een vriendin en haar kindje boodschappen gedaan.
Ik wil zo nog heel even de stad in gaan want er is hier uitverkoop en wil nog even in een winkel kijken moet ook nog naar de Kruidvat.
Mijn kat is hier op een nachtlampje aan het slaan, ziet er best grappig uit haha.
Fijne dag all!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wat voor tattoo laat je zetten Bliss?
Het lijkt mij zo eng, ook al vind ik sommige best wel mooi!
Het lijkt mij zo eng, ook al vind ik sommige best wel mooi!
Cheesegirl- Ratel
Inmiddels al Goedemiddag dames!
Ik zit te wachten op mijn date, dus zoek een beetje afleiding in het forum!
Moeten alleen nog iets bedenken om te gaan doen zo hmm..
Fijne dag allemaal
Fijne dag allemaal
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
dr_oupy schreef:Inmiddels al Goedemiddag dames!
Fijne dag allemaal
Veel plezier met je date!
1e date?
Cheesegirl- Ratel
goedemiddag inmiddels. ben vanmorgen uit de nachtdienst gekomen. ben alweer vanaf half 12 mijn bed uit. net de badkamer schoongemaakt en nu zit ik lekker relaxed op de bank. vanmiddag nog ff naar t dorp en daarna door naar mijn ouders om daar te eten. fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Carola589 schreef:dr_oupy schreef:Inmiddels al Goedemiddag dames!
Fijne dag allemaal
1e date?
Ja het was de 1e date.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
dr_oupy schreef:Carola589 schreef:dr_oupy schreef:Inmiddels al Goedemiddag dames!
Fijne dag allemaal
1e date?
Ja het was de 1e date.
En hoe was het?
Cheesegirl- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: