The Voice Kids
+15
RioolSpook
girli
JD
Caroow
Printje
Atelier Madame
ExpressoB
ekiaam87
Minx
Lejow
Snoes
Bruintje Beer
Muurvlindertje
sanne-84
Ibbeltje
19 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: The Voice Kids
Printje schreef:Maura schreef:Wow, dat ging snel. Zaten ze in tijdsnood? En de winnaar is.. en opeens naam. Nog nooit zo snel gegaan haha.
hahha ja he maar die kinders hadden het niet meer. Wel een meer dan terechte winnaar!
ja inderdaad
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind het verschil met de 'gewone' versie dat kinderen gewoon heerlijk puur blijven, die volwassenen krijgen nogal snel wat capsones maar kinderen blijven gewoon lekker zichzelf
Martijn; en wil je nog iets zeggen tegen de mensen?
Fabienne; nee!
hahaha geweldig.
Martijn; en wil je nog iets zeggen tegen de mensen?
Fabienne; nee!
hahaha geweldig.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet nog wel in de Idols tijd dat er een jongen op een gegeven na bepaalde tijd er niet meer was ivm de arbowet, want dat zou kinderarbeid heten. Die jongen was 16 en het om 22.30 was hij er niet meer. Blijkbaar zijn die wetten veranderd gezien The Voice kids.
Ik heb het een beetje gevolgd, eigenlijk meer omdat er op vrijdagavond niet veel op tv is. Vind Fabienne een terechte winnares. Vajen of hoe ze ook heet vond ik erg slecht met Because of you en begrijp niet waarom zij in musicals zingt, want zo goed zingt ze echt niet.
Ik heb het een beetje gevolgd, eigenlijk meer omdat er op vrijdagavond niet veel op tv is. Vind Fabienne een terechte winnares. Vajen of hoe ze ook heet vond ik erg slecht met Because of you en begrijp niet waarom zij in musicals zingt, want zo goed zingt ze echt niet.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
RioolSpook schreef:Heeft geloof ik te maken met dat het kinderen zijn en ze maar tot een bepaalde tijd mogen 'werken'
Ik vind de naam Vajen ook ontzettend cool
Nou dat had ook niet uitgemaakt omdat als ze het zouden rekken het echt niet zoveel langer hadden gedaan.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:RioolSpook schreef:Heeft geloof ik te maken met dat het kinderen zijn en ze maar tot een bepaalde tijd mogen 'werken'
Nou dat had ook niet uitgemaakt omdat als ze het zouden rekken het echt niet zoveel langer hadden gedaan.
de uitslag was om 22.28 ofzo....3 minuten langer rekken en ze hadden al een waarschuwing kunnen krijgen aangezien kinderen na 22.30 niet mogen werken, denk dat de uitslag daarom zo snel kwam.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Maura schreef:Ik was dave-fan.....
Ik stiekem ook...
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Bloempie schreef:Maura schreef:Ik was dave-fan.....
Ik stiekem ook...
Ik heb alleen vanavond maar gekeken en vond hem echt duidelijk de beste. Geen valse noot en gewoon een hele nuchtere jongen.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Caribbeanlover schreef:Ik weet nog wel in de Idols tijd dat er een jongen op een gegeven na bepaalde tijd er niet meer was ivm de arbowet, want dat zou kinderarbeid heten. Die jongen was 16 en het om 22.30 was hij er niet meer. Blijkbaar zijn die wetten veranderd gezien The Voice kids.
Je hebt haar duidelijk niet in de musical horen zingen... Dat kind heeft me een strot. Ik was voor alle 3 eigenlijk wel, het maakte me ook niet zoveel uit wie er zou winnen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Terechte winnares!
Dave vond ik ook heel goed, Vajen maakte nog teveel schoonheidsfoutjes naar mijn idee.
Dave vond ik ook heel goed, Vajen maakte nog teveel schoonheidsfoutjes naar mijn idee.
Gast- Gast
JaneDoe schreef:Caribbeanlover schreef:RioolSpook schreef:Heeft geloof ik te maken met dat het kinderen zijn en ze maar tot een bepaalde tijd mogen 'werken'
de uitslag was om 22.28 ofzo....3 minuten langer rekken en ze hadden al een waarschuwing kunnen krijgen aangezien kinderen na 22.30 niet mogen werken, denk dat de uitslag daarom zo snel kwam.
Om 22.45 stonden ze er nog dus.
Caribbeanlover- Ratel
Het is ook pas per 23.00
Ik was een paar jaar geleden bij ciske de rat, die was toen om 23.00u afgelopen. Toen mochten de kids het podium niet meer op om hun applaus in ontvangst te nemen. Dat vond ik zoooo sneu!
Ik was een paar jaar geleden bij ciske de rat, die was toen om 23.00u afgelopen. Toen mochten de kids het podium niet meer op om hun applaus in ontvangst te nemen. Dat vond ik zoooo sneu!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
vajen en dave vond ik heel goed maar toch iets te netjes en beschaaft en dat zal natuurlijk liggen doordat ze allebei in musicals spelen. Fabienne vind ik een mooi rauw randje hebben waar ik van jou.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:JaneDoe schreef:Caribbeanlover schreef:RioolSpook schreef:Heeft geloof ik te maken met dat het kinderen zijn en ze maar tot een bepaalde tijd mogen 'werken'
Om 22.45 stonden ze er nog dus.
dat is gek....bij mij begon MoordVrouw om 22.35
JD- Ratel
Ligt aan de provincie waar je woont, wij Brabanders zijn gewoon altijd wat sneller hahahahahahahhaha
Maarre we hebben het hier wel over kinderen, ik vind sommige reacties toch wat hard, ik vind het sowieso knap DAT ze daar staan, wat vals zingen of niet, ik doe het ze niet na.
Maarre we hebben het hier wel over kinderen, ik vind sommige reacties toch wat hard, ik vind het sowieso knap DAT ze daar staan, wat vals zingen of niet, ik doe het ze niet na.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Birgit schreef:Huh? Bij mij toch pas rond tien voor elf :-)
huh....dat is echt vreemd. het is serieus 22.35 geweest....ik zat me namelijk af te vragen tot hoelaat kinderen op tv mochten, en toen ze de uitslag hier zeiden was het half11....dus zal moordvrouw rond 22.35 geweest zijn....dat is toch gek?
ach naja, doet er ook niet toe
Vond t leuk, terechte winnares en allemaal leuke talentjes, alleen vind ik dat die vrijdagavond van rtl4 nu wel eens een keer mgegooid mag worden....het is voor mijn gevoel al een jaar of 5 talentenjachten op vrijdagavond, dat wordt ik nu wel echt zat.
Al doen ze maar even een paar weken een leuke film ofzo, maar nu komt volgende week meteen alweer "Holland's got talent"
JD- Ratel
Terechte winnares! Altijd leuk als een dorpsgenootje wint!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond Fabienne ook de beste. Zij kan hartstikke goed zingen en performen! Ik ben benieuwd of zij een carriere van de grond krijgt.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» The voice kids
» The Voice Kids, ga je kijken?
» The Voice of America.
» The Voice of Holland
» The Voice of America
» The Voice Kids, ga je kijken?
» The Voice of America.
» The Voice of Holland
» The Voice of America