Een tip
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een tip
Misschien klinkt het een beetje stom, maar er wordt vaak getwijfeld om wel of niet de dokter/HAP te bellen en al we dan gebeld hebben het vaak over is.
Neem het gereuteld/gezaag/gepiep op met je telefoon als filmpje of Voice-recorder, dan kun je aan de arts laten horen wat jij hoorde. Dit hebben wij ook een keer gedaan en de huisarts vond dat eigenlijk wel heel erg fijn. En wij hadden tenminste ook niet het idee dat wij er voor niks zaten/de boel voor de gek zaten te houden.
Neem het gereuteld/gezaag/gepiep op met je telefoon als filmpje of Voice-recorder, dan kun je aan de arts laten horen wat jij hoorde. Dit hebben wij ook een keer gedaan en de huisarts vond dat eigenlijk wel heel erg fijn. En wij hadden tenminste ook niet het idee dat wij er voor niks zaten/de boel voor de gek zaten te houden.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Een tip
Mmmm, wel 227x bekeken maar geen reacties....
Dora- Kletskop
Ja altijd leuk wanneer je bij de HA zit en ze voelen zich ineens weer ff beter of ze "doen" t niet.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Idd, en ik zie de laatste dagen zo veel topics voorbij komen met: wel of niet bellen naar huisarts/HAP.
Nog een tip: Gewoon je moederinstinct volgen, die heeft het bijna altijd juist! Dus gewoon bellen en gaan. Heel cliché:
beter een keer teveel dan te weinig....!!!
Nog een tip: Gewoon je moederinstinct volgen, die heeft het bijna altijd juist! Dus gewoon bellen en gaan. Heel cliché:
beter een keer teveel dan te weinig....!!!
Dora- Kletskop
Ja hadden wij laatst ook nog. De hele dag lag ze futloos op de bank en ze wilde niet meer drinken of praten: heel ziek dus. Bij de huisartsenpost was ineens haar temp weer normaal, ze praatte weer en ze had dorst . De volgende dag bleek ze alsnog een zware infectie te hebben, waarschijnlijk was er net getempd toen de koude koorts weer overging in warme koorts, dus dan lijkt het even normaal...
Maar: goede tip dus . Alleen heb ik volgens mij geen opname-apparatuur.
Maar: goede tip dus . Alleen heb ik volgens mij geen opname-apparatuur.
Gast- Gast
Gewone videocamera?
Dora- Kletskop
Of je telefoon? Ik vind het wel een goede tip. Zal het zeker doen, dan heeft de HA er ook een beeld bij, dat werkt denk ik toch beter dan als je het uitlegt (als je kindje bij de HA zich inderdaad beter voelt dan he, anders kan de HA het ook gewoon zien )
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ach ja, tuurlijk daar kan het ook gewoon mee . Ik zat alleen te denken aan apparatuur om geluid om te nemen, lekker stom.
Gast- Gast
Ik film hem ook altijd met de telefoon als hij ziek is, want idd bij de huisarts is er dan 9 van de 10 keer ineens niks meer aan de hand, dat hadden we voor 4 weken terug nog, toen zei ik , nou ik heb nog beelden gemaakt vandaag, want hij was bij de huisartsenpost echt niet zo slecht in orde als overdag.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: