Middaghumeur...
+4
Susan
kwak
Flower_L
Printje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Middaghumeur...
ons zoontje heeft geen ochtendhumeur maar een middaghumeur. De eerste 10/20 min nadat hij uit bedje komt is hij vreselijke mopperig/humeurig hahaha. Erg gezellig dus;)
Herkenbaar voor iemand?
Herkenbaar voor iemand?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Middaghumeur...
Alleen als we hem wakker moeten maken...dan is hij alles behalve te genieten....
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
inderdaad hier alleen als we D. wakker moeten maken.
ook laat ik haar nog even in bed als ze wakker is en niet huilt dat helpt ook, dan is ze al "echt" goed wakker.
ook laat ik haar nog even in bed als ze wakker is en niet huilt dat helpt ook, dan is ze al "echt" goed wakker.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Op dit moment is hij heel de dag (en heel de week) al humeurig pff. Merkbaar weer een sprongetje hoor
Meestal is het hier tegen de avond / na het eten
Meestal is het hier tegen de avond / na het eten
Gast- Gast
Ja, D. wordt 's middags ook heel boos als ze geslapen heeft. Vooral mijn vriend moet het bezuren, die krijgt dan commentaar bij elke beweging die hij maakt.
Gast- Gast
Dat heeft Yrsa ook, maar dat komt ook omdat ik haar vaak wakker maak. Als zij namelijk langer slaapt dan tot twee uur dan valt ze 's avonds met geen mogelijkheid in slaap, daarbij moeten we ook gewoon weg om Ezra op te halen.
Meestal zoek ik op Youtube een (muziek)clipje op dat ze erg leuk vindt, daar wordt ze wel meteen wakker en vrolijk van.
Meestal zoek ik op Youtube een (muziek)clipje op dat ze erg leuk vindt, daar wordt ze wel meteen wakker en vrolijk van.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
N.adeem slaapt af en toe nog in de buggy, als hij vervolgens wakker wordt is hij NIET te genieten. Hij begint te huilen, schreeuwen en niks is goed. Soms houdt dit wel een uur aan...
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Alleen als we hem wakker moeten maken (maar dit doen we bijna nooit) of als je er te snel naar toe gaat als hij wakker is, meestal laat ik hem nog een minuutje of tien kletsen in bed.
Gast- Gast
F heeft dat een periode gehad, als ze dan `s middag wakker was had ze een driftbui van 20/30 minuten.
Zo zielig...
Zo zielig...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik laat B ook altijd even rustig wakker worden. En tegenwoordig als ik hem uit bed haal gaan we samen even kroelen in het grote bed en dit vindt hij heerlijk! Ook als we hem wakker maken heeft hij geen humeur.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Haha ja! M is bijna altijd shago als ze wakker wor dna haar middagslaap.
Gelukkig trekt ze meestal wel weer bij.
Gelukkig trekt ze meestal wel weer bij.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: