Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de laptop-experts

4 plaatsers

Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Voor de laptop-experts

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 23:41

Zou dit een beetje een redelijke laptop zijn? Ik doe er niet veel bijzonders mee, beetje surfen, muziek luisteren etc. Of heb ik iets over het hoofd gezien?
http://www.vergelijk.nl/notebook/asus/k53e_sx879v/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 23:43

Geen idee, er staan geen specificaties bij. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 23:43

Ow haha, ga ik ff verder zoeken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 23:44

http://tweakers.net/pricewatch/297663/asus-k53e-sx879v.html#tab:info

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 23:44

Ik heb even op 4launch de specificaties bekeken en volgens mij is het gewoon een prima laptop, zonder al te veel gekke dingen. Goed genoeg om standaard dingen mee te doen dus.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 23:44

Owja, ik heb er natuurlijk zelf ook naar gekeken, maar ik ben echt een leek in het interpreteren van die specificaties. Dus als iemand met me mee wil denken, yes please! Voor de laptop-experts 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 23:45

Rush schreef:Ik heb even op 4launch de specificaties bekeken en volgens mij is het gewoon een prima laptop, zonder al te veel gekke dingen. Goed genoeg om standaard dingen mee te doen dus.
Ah super, Rush. Dank! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 23:48

Therapy schreef:
Rush schreef:Ik heb even op 4launch de specificaties bekeken en volgens mij is het gewoon een prima laptop, zonder al te veel gekke dingen. Goed genoeg om standaard dingen mee te doen dus.
Ah super, Rush. Dank! Very Happy
En hij scoort daar zelfs een 8,7. Op die andere sites ook een dikke 7 tot 8, dus dat lijkt me prima, toch? :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 23:48

Je kan je ook altijd nog laten informeren bij een dure winkel of Media Markt ofzo en dan thuis veel goedkoper bestellen. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Rovine wo 25 jan 2012 - 23:49

Volgens mij een prima laptop, al vind ik de snelheid van de harde schijf aan de trage kant. Maar die is verder wel vrij standaard, dus niks mis mee.

Ik heb ruim 3 jaar een Asus gehad, wel 2x kapot gegaan in het eerste jaar (beeldscherm kapot) maar toen die problemen opgelost waren weinig meer mee gehad. Uiteindelijk voor een nieuwe gegaan nadat een van de scharnieren afgebroken is, anders had hij nog wel een tijd meegekund.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 23:55

Ja ik denk dat ik ook ff naar de Media Markt ga, daar is hij nu 420 ivm de btw-actie. Veel goedkoper kan ik hem tot nu toe nergens vinden.

Bedankt allebei, voor het meedenken!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  TukTuk do 26 jan 2012 - 0:20

Therapy schreef:Ja ik denk dat ik ook ff naar de Media Markt ga, daar is hij nu 420 ivm de btw-actie. Veel goedkoper kan ik hem tot nu toe nergens vinden.

Bedankt allebei, voor het meedenken!! Very Happy

Ik zou niet zo snel een laptop bij de mediamarkt kopen, in verband met de manier van garantie en dergelijke. Heb er al zoveel negatieve verhalen over gehoord. Bij de meeste andere winkels moet je rechtstreeks contact op nemen met bijv. Asus, bij de mediamarkt gaat het allemaal via de MM eerst.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 0:23

Hmm nog meer mensen met die ervaring? Want dan kan ik idd beter eerst ergens anders kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  TukTuk do 26 jan 2012 - 0:27

Therapy schreef:Hmm nog meer mensen met die ervaring? Want dan kan ik idd beter eerst ergens anders kijken.

Hier iig ook een topic er over:
https://yescafe.actieforum.com/t17893-klaagtopic-vwb-winkels

En mijn schoonmoeder heeft ook allerlei problemen gehad bij de MM toen haar laptop stuk was (Binnen de garantie), ding kwam kapotter terug dan ze hem weg gebracht had..


Laatst aangepast door AngelNyn op do 26 jan 2012 - 0:27; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Rovine do 26 jan 2012 - 0:27

Ik heb hem toen via Dixons Dynabyte gekocht. Toen hij kapot ging bracht ik hem daarheen, die zei dat het via hen langer duurde. Zij moeten weer contact opnemen met Asus en verzenden maar 2x per week. De verkoper raadde dus aan het rechtstreeks te doen, toen was ik hem 6 weken kwijt. Alsnog veel te lang, maar via de winkel waren het er 7-8 geworden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  TukTuk do 26 jan 2012 - 0:28

Rovine schreef:Ik heb hem toen via Dixons gekocht. Toen hij kapot ging bracht ik hem daarheen, die zei dat het via hen langer duurde. Zij moeten weer contact opnemen met Asus en verzenden maar 2x per week. De verkoper raadde dus aan het rechtstreeks te doen, toen was ik hem 6 weken kwijt. Alsnog veel te lang, maar via de winkel waren het er 7-8 geworden.

6 weken?! Wow.. Bij HP was ik hem telkens 5 werkdagen kwijt, op maandag werd hij opgehaald door UPS, door hun verpakt in speciale doos, gelijk naar Duitsland opgestuurd, en op de vrijdag had ik hem weer in huis (tot 3x toe)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Rovine do 26 jan 2012 - 0:31

2x 6 weken kwijt, vond ik inderdaad niet echt tof. Daarom heb ik ook een nieuwe laptop gekocht voordat mijn oude (die Asus) het helemaal begeven heeft. Heb ik tenminste nog een reserve. 6 weken zonder laptop is echt enorm lang. Daarom voor mij ook geen Asus meer, dan betaal ik liever iets extra.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  TukTuk do 26 jan 2012 - 0:39

Rovine schreef:2x 6 weken kwijt, vond ik inderdaad niet echt tof. Daarom heb ik ook een nieuwe laptop gekocht voordat mijn oude (die Asus) het helemaal begeven heeft. Heb ik tenminste nog een reserve. 6 weken zonder laptop is echt enorm lang. Daarom voor mij ook geen Asus meer, dan betaal ik liever iets extra.

Nee kan me voorstellen.. Moet zeggen dat ik toen destijds met Toshiba ongeveer mijn laptop 2 tot 3 weken kwijt was. Maar HP is gewoon heel snel wat service betreft. Helaas moet mijn laptop nu voor de 4e keer terug en hebben ze vorige keer zonder overleg de HDD vervangen, terwijl alleen het toetsenbord vervangen zou worden..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Zwerver do 26 jan 2012 - 1:06

Ik zou ook verder kijken dan een asus. Ik zelf heb een MSI, een merk wat je niet veel hoort maar toch behoorlijk bekend is.

Garantie is daar echt super. Ik heb een ophaal service. Heb dat ding zelf gekocht bij computerland, maar die zeggen je kan beter MSI bellen dan gaat het een stuk sneller. Mijn laptop is goedkoop voor wat het allemaal aan kan.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 11:28

Hmm bedankt voor 't meedenken. Ik zal er nog 'ns een nachtje over slapen dan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de laptop-experts Empty Re: Voor de laptop-experts

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum