Ik zie zoveel leuke schoenen, jullie ook?
+21
Moonlight
Arwyn
Bliss
Raindrop
_Summer
_Lacey_
vlinder-19
silly-one
Sugarfall
Lady4
Flippin' Bitch
Blond
Rush
Antibes
Jeanette
Sanne_86
Liz
Flip Fluitketel
Minx
Pussycat
*Purple*
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik zie zoveel leuke schoenen, jullie ook?
Ik wilde de bovenste bestellen maar die zijn in de webshop uitverkocht in mijn maat, ik heb wel de laarzen besteld
Gast- Gast
Birgit: Volgens mij heb jij inmiddels ook een behoorlijk uitgebreide schoenencollectie!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb momenteel 6 paar laarzen, 5 paar pumps, 1 paar sneakers en 4 paar slippers.
Vind ik zelf nog wel meevallen eigenlijk
Ik doe ook weleens schoenen weg haha.
Vind ik zelf nog wel meevallen eigenlijk
Ik doe ook weleens schoenen weg haha.
Gast- Gast
Oh, dat valt eigenlijk best mee inderdaad!
Komt denk ik doordat je er de laatste tijd wel regelmatig over poste, haha.
Wel heel leuke laarzen die je bestelt!
Komt denk ik doordat je er de laatste tijd wel regelmatig over poste, haha.
Wel heel leuke laarzen die je bestelt!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb deze gisteren besteld. Hoop dat ze ook nog lekker zitten, dan ben ik helemaal blij want ik vind het echt een crime om schoenen te vinden die en leuk zijn, en betaalbaar en ook nog eens lekker zitten. Heb nogal snel last van blaren...
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik wil zó graag de rode! Weet een van jullie of de neppe ook al ergens in een winkel te koop zijn? Ik weet namelijk niet precies mijn maat (schommelt altijd) en ik moet ze echt passen
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vind die sneakers van Punk'd ook heel erg leuk!
Gast- Gast
Die rode laarzen van Birgit!
Ik zie altijd leuke schoenen wanneer ik blut ben haha! En als ik geld heb kan ik niks vinden.
Ik zie altijd leuke schoenen wanneer ik blut ben haha! En als ik geld heb kan ik niks vinden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Die felle kleur schoenen zijn leuk!!
Ik vind die sneakers van Punk'D ook niet zo, tenminste, zal ze zelf nooit dragen, maar Punk'D weet ze vast heel leuk te combineren!
Ik vind die sneakers van Punk'D ook niet zo, tenminste, zal ze zelf nooit dragen, maar Punk'D weet ze vast heel leuk te combineren!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Shit, de laarzen zijn te klein
Nu moeten ze terug --> via de site een retourformulier downloaden en printen en kosten van terugzending zijn voor de koper
Nu moeten ze terug --> via de site een retourformulier downloaden en printen en kosten van terugzending zijn voor de koper
Gast- Gast
Carrie schreef:Smikkell schreef:Ow, ik juist wel. Grappig, die verschillen.Zelda schreef:Eens met Powerbabe, vind ze ook niet mooi en had ze ook niet echt verwacht bij Punk'd.
Ja ik ook, juist wel. Punk'd draagt juist ook stoere kleding.
Ik vind ook wel dat Punk'd stoere kleding draagt, maar ik vind deze schoenen gewoon echt lelijk en dat vind ik niet bij Punk'd passen haha.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Carrie schreef:Smikkell schreef:Ow, ik juist wel. Grappig, die verschillen.Zelda schreef:Eens met Powerbabe, vind ze ook niet mooi en had ze ook niet echt verwacht bij Punk'd.
Ja ik ook, juist wel. Punk'd draagt juist ook stoere kleding.
Ik vind ook wel dat Punk'd stoere kleding draagt, maar ik vind deze schoenen gewoon echt lelijk en dat vind ik niet bij Punk'd passen haha.
Maar wel bij mij dus?
Gast- Gast
Oh haha, nee hoor. Zo bedoelde ik het helemaal niet, ik zei toch niets over jou? Eigenlijk had het ook niets met punkie te maken wat ik zei, want ik vind ze gewoon lelijk in het algemeen haha.
Gast- Gast
Nee oké Maar ik begon over die schoenen en Punk'd wordt vervolgens herhaaldelijk aangehaald.
Zal er ook wel mee te maken hebben dat Punk'd wordt gezien als mode-forumster en ik niet, omdat ik mijn kledingstijl niet expliciet toon.
Zal er ook wel mee te maken hebben dat Punk'd wordt gezien als mode-forumster en ik niet, omdat ik mijn kledingstijl niet expliciet toon.
Gast- Gast
Oh ja dat zou kunnen inderdaad. Maar punk had een foto op fb gezet dat ze haar schoenen binnen had gekregen geloof ik, vandaar dat ik er al over nagedacht had dat ik ze echt niet bij haar vond passen.
Ik had niet onthouden dat jij over die schoenen begonnen was. En weet ook eigenlijk helemaal niet wat voor kleding jij draagt dus vandaar dat ik denk ik op punk'd reageerde en niet op jou .
Ik had niet onthouden dat jij over die schoenen begonnen was. En weet ook eigenlijk helemaal niet wat voor kleding jij draagt dus vandaar dat ik denk ik op punk'd reageerde en niet op jou .
Gast- Gast
+1Powerbabe schreef:Oh ja dat zou kunnen inderdaad. Maar punk had een foto op fb gezet dat ze haar schoenen binnen had gekregen geloof ik, vandaar dat ik er al over nagedacht had dat ik ze echt niet bij haar vond passen.
Gast- Gast
Ik wilde de zwarte laarzen van cos. Op internet zijn ze al weg
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
hahaha iedereen mag lekker vinden wat zij wilt joh! Ik koop ze omdat ik ze leuk vind natuurlijk
Ik had ze inderdaad ook op facebook gepost.
Iemand vroeg of ze hiervan ook neppe in winkels verkochten maar dat gaat denk ik niet gebeuren. Ash heeft ook een soort sneaker met wedge eronder.. maar letterlijk deze gekopieerde van Isabel Marant kan volgens mij niet met patenten enzo. Op Ebay moet je al erg oppassen (maar deze verkoper zet nergens neer dat ze van Isabel Marant zijn nageaapt en op de zool staat ook echt gewoon een hele andere naam )
Ik had ze inderdaad ook op facebook gepost.
Iemand vroeg of ze hiervan ook neppe in winkels verkochten maar dat gaat denk ik niet gebeuren. Ash heeft ook een soort sneaker met wedge eronder.. maar letterlijk deze gekopieerde van Isabel Marant kan volgens mij niet met patenten enzo. Op Ebay moet je al erg oppassen (maar deze verkoper zet nergens neer dat ze van Isabel Marant zijn nageaapt en op de zool staat ook echt gewoon een hele andere naam )
Gast- Gast
Ik had dit topic nooit moeten openen..... Die sneakers zijn mooi:heart:
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Punk'd schreef:Iemand vroeg of ze hiervan ook neppe in winkels verkochten maar dat gaat denk ik niet gebeuren. Ash heeft ook een soort sneaker met wedge eronder.. maar letterlijk deze gekopieerde van Isabel Marant kan volgens mij niet met patenten enzo. Op Ebay moet je al erg oppassen (maar deze verkoper zet nergens neer dat ze van Isabel Marant zijn nageaapt en op de zool staat ook echt gewoon een hele andere naam )
Dank je wel! Echt balen, ik wil ze zo graag Alleen ik durf de gok niet te nemen dat ik een verkeerde maat bestel/koop.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zoveel leuke creatieve youtube filmpjes.
» Leuke schoenen?
» --> wat zijn nou leuke schoenen voor mij?
» Hoe ruimen jullie je schoenen op?
» Leuke witte schoenen?
» Leuke schoenen?
» --> wat zijn nou leuke schoenen voor mij?
» Hoe ruimen jullie je schoenen op?
» Leuke witte schoenen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: