Leuk nieuws
+11
Roxi3
Poisongirl
Lotus
Jeanette
Polly
Antibes
Ibbeltje
Marin
Flippin' Bitch
Sorella
TwistedAngel
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Leuk nieuws
Mijn vader stuurde me vanavond een MMS met daarin een foto en de vraag of ik hem leuk vond. Nu zullen jullie denken, wie? Maar op de foto stond een heel schattig, zwart labradorpupje. Het kwam echt als verrassing, want na onze Boxer, die jaren geleden is overleden aan kanker, wilde mijn vader absoluut geen hond meer. Hij heeft jaren 'nee' gezegd tegen zijn vrouw, maar kennelijk is hij toch gezwicht.
Ik ga nu op puppybezoek! Zo leuk!
Jullie nog leuk nieuws te delen?
Ik ga nu op puppybezoek! Zo leuk!
Jullie nog leuk nieuws te delen?
Gast- Gast
Re: Leuk nieuws
Ahh, pups zijn sowieso ontzettend schattig!!
Ik heb vandaag een vriendin gezien, en ik ken haar via het forum, en ben zó blij met haar. Kon echt mijn hart luchten, alles vertellen en het is altijd super. Ben zo dankbaar voor onze vriendschap!
Ik heb vandaag een vriendin gezien, en ik ken haar via het forum, en ben zó blij met haar. Kon echt mijn hart luchten, alles vertellen en het is altijd super. Ben zo dankbaar voor onze vriendschap!
Gast- Gast
dat ik heel verliefd ben
En wat gaaf een hondje!! Ik heb het vermoeden dat mijn vriendje binnenkort aankomt met een klein katje. Hij is helemaal gek van mijn kat, maar vind het zielig dat hij alleen is..
En wat gaaf een hondje!! Ik heb het vermoeden dat mijn vriendje binnenkort aankomt met een klein katje. Hij is helemaal gek van mijn kat, maar vind het zielig dat hij alleen is..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ah, wat leuk Veel plezier op de puppy shower! En daarna foto's laten zien!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Oh wat leuk
Ik ook leuk nieuws. Laatst in een shortfilm meegespeeld die meedoet met de Kunstbende en nu ben ik gevraagd voor een volgende film
Ik ook leuk nieuws. Laatst in een shortfilm meegespeeld die meedoet met de Kunstbende en nu ben ik gevraagd voor een volgende film
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Aww wat lief! Mogen wij de foto ook aanschouwen?
Ik hoop morgen op goed nieuws
Ik hoop morgen op goed nieuws
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
aaah wat lek een puppy!
Flippin wat gaaf!
Flippin wat gaaf!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het blijkt een erg slechte kwaliteit foto te zijn. Dit is hem, met de hele simpele naam, B.o.
*foetsie*
Niet quoten s.v.p.
*foetsie*
Niet quoten s.v.p.
Laatst aangepast door Gisele op do 26 jan 2012 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aaah zo lief! Leuk Gisele!
Ik had net nog een leuk mailtje in mijn schoolmail. Had eens meegedaan met een spelletje van een makelaar, een tijd terug. En nu schijn ik serieus gewonnen te hebben! Een VVV-bon van €50,00! Haha! Daar ga ik iets leuks mee doen!
Ik had net nog een leuk mailtje in mijn schoolmail. Had eens meegedaan met een spelletje van een makelaar, een tijd terug. En nu schijn ik serieus gewonnen te hebben! Een VVV-bon van €50,00! Haha! Daar ga ik iets leuks mee doen!
Gast- Gast
Ik ben volgens mij wat kleurenblind. Want hij is helemaal niet zwart, maar bruin hahaha. Ik heb een tijdje bij hem op de vloer gelegen. Hij heeft niet alleen mijn creme van mijn gezicht gelikt, maar ook nog in mijn neus en oren gebeten. Het is maar goed dat ze niet doorbijten, want zo'n grote neus heb ik al niet.
Verder verbaaste me het dat hij zijn behoefte nog maar enkel op het gras had gedaan. Ze houden hem goed in de gaten en hebben volgens mij alle boeken over Labradors wel gekocht. Zaten ze vanavond ook in te lezen. Zo leuk. Ik wil nu ook een hond. Maar goed, die past hier niet. Maar later, als ik groot ben, dan wil ik een boxer.
Yoyo, leuke meevaller! Geniet ervan!
Verder verbaaste me het dat hij zijn behoefte nog maar enkel op het gras had gedaan. Ze houden hem goed in de gaten en hebben volgens mij alle boeken over Labradors wel gekocht. Zaten ze vanavond ook in te lezen. Zo leuk. Ik wil nu ook een hond. Maar goed, die past hier niet. Maar later, als ik groot ben, dan wil ik een boxer.
Yoyo, leuke meevaller! Geniet ervan!
Gast- Gast
Ach wat schattig Gisele!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Oh wat leuk, puppy's zijn zo fantastisch!
Ik heb vandaag gehoord dat mijn vereniging deze zomer naar Zuid Afrika gaat (en besloten mee te gaan)..
Ik heb vandaag gehoord dat mijn vereniging deze zomer naar Zuid Afrika gaat (en besloten mee te gaan)..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Leuk nieuws hebben jullie allemaal!!
Puppy's zijn echt TE schattig. Ik heb al zo erg de hondenkriebels
Puppy's zijn echt TE schattig. Ik heb al zo erg de hondenkriebels
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Wat leuk!! Love puppy's!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga heel waarschijnlijk een appartementje kopen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een leuk topic! Word er helemaal vrolijk van
Mijn leuke nieuws is dat onze kleine meid eindelijk doorheeft dat ze ook door kan slapen s'nachts! Hoop dat dat zo blijft!
Mijn leuke nieuws is dat onze kleine meid eindelijk doorheeft dat ze ook door kan slapen s'nachts! Hoop dat dat zo blijft!
Gast- Gast
Jeej een vrolijk topic. Haha een cremelikkende puppy, cute!!!
Ik ben helemaal blij dat mijn beste vriendin vipkaarten heeft gekocht voor haar en mij voor een concert waar we naar toe gaan. We mogen bij de soundcheck en q&a zijn en daarna binnen blijven tot de show. We staan dus zeker voor aan en we hoeven niet achterlijk vroeg daar heen om voor aan te kunnen staan
Ik ben helemaal blij dat mijn beste vriendin vipkaarten heeft gekocht voor haar en mij voor een concert waar we naar toe gaan. We mogen bij de soundcheck en q&a zijn en daarna binnen blijven tot de show. We staan dus zeker voor aan en we hoeven niet achterlijk vroeg daar heen om voor aan te kunnen staan
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk topic!
Ik heb net een moeilijk assessment gehad. Het ging heel goed en ik krijg een extra aantekening op mijn diploma!
Ik heb net een moeilijk assessment gehad. Het ging heel goed en ik krijg een extra aantekening op mijn diploma!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ach leuk zeg
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een schatje.
*er valt ook een kwartje hier*
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Wat snel, Stella
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Wat snel, Stella
Wahaha ik ben soms nogal traag van begrip
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bah, niet zo leuk nieuws
» Nieuws
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nieuws
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: