Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe laat stond jij op vanmorgen?

+86
Ugly Betty
TukTuk
Puggle
CarpeDiem
Kerel
Sjaantje
Honey*Bee
Ella
Anousch91
Makamba
SnowWhite
Sophiee
Eris
Stuiterbal
NoName88
Flip Fluitketel
Lady4
Lemon
loura
kwak
Linnie1985
Macelka
Jeanette
PluDan
TNMN
Summerlovin
Mint
patjuhhh
minoessepoes
ChocoChip
Raindrop
Shisha
Star007
Rumble
Zora
Sylvana
Ibbeltje
ekiaam87
Mida4you
GeKKiE
Toet
Xanna
Jade
Roxi3
Mees
Rouxxxe
Ayla
RioolSpook
Antibes
Qiara
Japie
Sorella
Liz
Alex
Beachgirl
Oasis
Shadowfax
girli
Inge
_Lacey_
Bosjesvrouw
Blond
Caramba
Pussycat
Bacio
Tsjip
Middleme
Snack a Jack
May
Arwyn
Sarah1985
rapa nui
Vanilla Queen
Curious
Marin
Tania
Pandora
Roza
Esperanza
Lejow
Rush
Cheesegirl
Cato
Ilargi
Joli86
Suus
90 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Hoe laat stond jij op vanmorgen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij op vanmorgen?

Bericht  Beachgirl di 24 jan 2012 - 8:13

Laughing Om half 4 vanmiddag... zit in de nachtdienst dus lag er pas om half 9 's ochtends in.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij op vanmorgen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij op vanmorgen?

Bericht  Sarah1985 di 24 jan 2012 - 8:14

Zusje schreef:
Bacio schreef:
Zusje schreef:
Bacio schreef:Voor de mensen die al om 5.30 opstaan, wat doen jullie dan allemaal van 5.30 - 09.00 uur?

lol! Wat denk je van werken? Niet iedereen begint pas om half 9/ 9 uur... Ik begin zelf meestal om 8 uur, soms eerder. De komende vrijdagen heb ik cursus in een andere stad waardoor ik om kwart over 6 al van huis moet. Sta ik om half 6 op...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig banen kan opnoemen die eerder dan 8 uur starten, behalve in de zorg.

Serieus? Dan heb je weinig besef van wat er om je heen gebeurd, denk ik dan...

Idd zijn zoveel banen waar je voor 8 uur begint. Noem de bouw en dan nog veel meer . Niet iedereen werkt van 9-5
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:14

Om 07.01 ging mijn wekker, ging er om 7.10 uit en om 08.00 de deur uit. Ging opzich prima!

Sinds ik een beetje een ritme heb en niet meer elke dag uit kan slapen word ik gewoon uit mezelf wakker als ik uit kan slapen, en vind ik het ook echt enorm zonde van mijn dag als ik om half 10 wakker word. Vroeger vond ik half 12 uitslapen en 10 uur een doodnormale tijd om op te staan haha.

Gast
Gast

Bericht  Bacio di 24 jan 2012 - 8:17

Ik ben blijkbaar heel dom, maar als jullie er zoveel weten zouden jullie dan 10 beroepen kunnen opnoemen (zonder alles wat onder zorg en bouw valt te noemen)? Ben namelijk oprecht nieuwsgierig.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Lejow di 24 jan 2012 - 8:18

Bacio schreef:Ik ben blijkbaar heel dom, maar als jullie er zoveel weten zouden jullie dan 10 beroepen kunnen opnoemen (zonder alles wat onder zorg en bouw valt te noemen)? Ben namelijk oprecht nieuwsgierig.

Kinderdagverblijf
Basisschool

Of zie jij dat onder de noemer zorg?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:21

Vrachtwagenchauffeur, bouwvakker, lerares, kinderdagverblijf, verpleegkundige, bakker, slager, kantoormedewerker...

Gast
Gast

Bericht  Shadowfax di 24 jan 2012 - 8:21

.

Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:21; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax
Shadowfax
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sarah1985 di 24 jan 2012 - 8:23

10 beroepen die voor 8 uur beginnen

- basisschool
- Zorg
- Supermarkt die gaan om 8 uur open en vaak zijn ze er al om half 8
- ANWB mensen
- Taxi chauffeurs
- Thuiszorg
- Vrachtwagenchauffeurs
- Bouw
- Mensen die in de fabriek werken beginnen ook vaak om 7 uur
- Bakker die bakt zijn brood sochtends vroeg

Toch heel veel
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:24

Bacio schreef:Ik ben blijkbaar heel dom, maar als jullie er zoveel weten zouden jullie dan 10 beroepen kunnen opnoemen (zonder alles wat onder zorg en bouw valt te noemen)? Ben namelijk oprecht nieuwsgierig.

Bij ons is de eerste rond half 7 binnen, dus als het druk is op kantoor kun je vanaf die tijd binnen. Over het algemeen begint de eerste kantoormedewerker rond half 8. Ik vind dat heerlijk, even een uurtje rustig werken zonder collega's om me heen.
Ook mensen die voor zichzelf werken kunnen vroeg beginnen, of mensen die ver moeten reizen, en kan me zomaar voorstellen dat je als je in het onderwijs werkt en de lessen om half 9 beginnen, je ook een uurtje eerder daar wilt zijn om voor te bereiden. Verder heb ik ooit in een inpakbedrijf gewerkt als weekendbaantje, daar begonnen we om 6 uur en werd er in 2 shifts gewerkt. Drukkerijen werken vaak in ploegen, net als fabrieken. Ook schoonmakers beginnen vaak vroeg (of werken na kantoortijden). Supermarkten gaan om 8 uur open en zullen voor die tijd in orde moeten zijn, denk dat ze daar ook voor achten beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:24

Op veel kantoren waar internationaal zaken wordt gedaan beginnen ze ook op variabele tijden ivm het tijdsverschil met andere landen smile.

Postbode, vuilnisman, asfalteerders (hoe heet dat eigenlijk?), beveiliging, politie, receptionisten..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:25

9:15 uur, ging prima. smile

Gast
Gast

Bericht  Alex di 24 jan 2012 - 8:26

Bacio schreef:Je kunt in principe ook gewoon normaal antwoorden Zusje, zodat ik daar wel enig idee van krijg.

Ik vind haar reactie niet heel raar ...

Ik was vanmorgen om 8.15 uur wakker. Uitzonderlijk, A. was bij mijn schoonouders dus ik kon 'uitslapen'.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:27

Spoorwegen
Luchtvaart
Ander openbaar vervoer en alles daarom heen (denk aan winkeltjes op het station tot aan de mensen die de verkeersleiding doen)
Verplegend personeel
Bouw
Kantoorpersoneel begint tegenwoordig ook vaak eerder
Huismeersters/ Facilitair personeel
Mensen die op het land werken
Of in de kassen
Brugwachters
Mijn beroep (maar die zet ik hier liever niet neer)
Politie
Brandweer
Ambulance
Wil je nog meer horen? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:28

6:40 en ik had er heel veel moeite mee. Moet nog even in het werkritme zien te komen.. Van 7:20 tot 18:00 van huis geweest.. Niks aan om in het donker weg te gaan en thuis te komen!

Ik begin trouwens op mijn werk om 8:00 uur. Maar dat is omdat ik nu 8,5uur werk per dag. Straks ga ik 9 uur werken en begin ik om 7:00 of 7:30. En ja, ik heb ook een kantoorbaan Wink

Laatst aangepast door Yoyo op di 24 jan 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:29

Ik werk in het onderwijs en er wordt van mij verwacht dat ik er 's morgens om 8 uur ben. Ik heb een uurtje nodig om aan te kleden, ontbijten, brood smeren, poezen verzorgen en nog even internetten. Dan fiets ik om 7 uur richting de bus en ben ik rond 10 voor 8 in de plaats waar ik moet zijn. Dan ben ik om 8 uur op mijn werk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:30

Haha Zusje, ik wilde net vragen wat jij eigenlijk doet voor werk! Balen. PM? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:31

Ik kan nu trouwens lekker uitslapen, nog tot maandag. Eigenlijk moet ik beginnen met op tijd opstaan, denk dat ik het anders maandag érg zwaar ga krijgen als ik om 8:30 moet beginnen en dus om 7:45 ongeveer weg moet.

Gast
Gast

Bericht  Bacio di 24 jan 2012 - 8:32

Brugwachter! Haha lijkt me een heel gek beroep.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:33

Powerbabe schreef:Haha Zusje, ik wilde net vragen wat jij eigenlijk doet voor werk! Balen. PM? Very Happy

Haha, sorry Very Happy. Ik stuur je wel een PM.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:33

Bacio schreef:Brugwachter! Haha lijkt me een heel gek beroep.

En saai ook, alleen maar de brug open en dicht doen de hele dag. En als er dan 3 uur geen boot komt, doet hij dan 3 uur niks? Volgens mij gaat dat trouwens allemaal automatisch tegenwoordig toch?

Gast
Gast

Bericht  Liz di 24 jan 2012 - 8:36

Zusje schreef:
Powerbabe schreef:Haha Zusje, ik wilde net vragen wat jij eigenlijk doet voor werk! Balen. PM? Very Happy

Zusje jij bent toch iets heel anders gaan doen dan waar je voor opgeleid bent? Ik ben heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt, gewoon solliciteren? Ik wil dat ook graag maar vind het lastig om zomaar te reageren op vacatures.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Bacio di 24 jan 2012 - 8:37

Bobbie schreef:

En saai ook, alleen maar de brug open en dicht doen de hele dag. En als er dan 3 uur geen boot komt, doet hij dan 3 uur niks? Volgens mij gaat dat trouwens allemaal automatisch tegenwoordig toch?
Hier in de stad gaat de brug op gezette tijden open. De "brugwachter" komt dus alleen dan om de brug open te doen en dicht. Deze brugwachter is geen echte brugwachter maar gewoon een man die bij de gemeente werkt en dus tussen de brug openingen in zijn normale werk verricht.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:40

Bobbie schreef:

Ik had een zwager die dat deed als bijbaantje. Dat ging op oproepbasis.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:41

Liz schreef:
Zusje schreef:

Zusje jij bent toch iets heel anders gaan doen dan waar je voor opgeleid bent? Ik ben heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt, gewoon solliciteren? Ik wil dat ook graag maar vind het lastig om zomaar te reageren op vacatures.

Klopt en daar wil ik best wel wat over vertellen (al is het niet veel) maar is het mss handiger als je daar een topic voor opent bij Werk en Studie. Wie weet hebben anderen nog tips voor je?

Gast
Gast

Bericht  Sorella di 24 jan 2012 - 8:42

Ik stond vanochtend om 10.30 uur op, met moeite. De rest van de week (ook het weekend) moet ik weer vroeg op. Dat is voor mij 08.00 uur laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: