Maagbandje
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maagbandje
Hee meiden,
Ik ben benieuwd of er hier meiden zijn die een maagbandje hebben.
Als het goed is word ik eind deze maand geopereerd. Vind het nog best spannend. Ook hoe mijn lichaam erop gaat reageren ik goed ga afvallen.
Ben vooral benieuwd naar ervaringen. Dus geen reactie als: "zou je het wel doen" want die hoor ik al genoeg. En ja het is echt nodig, kom er niet voor niks voor in aanmerking.
Ik ben benieuwd of er hier meiden zijn die een maagbandje hebben.
Als het goed is word ik eind deze maand geopereerd. Vind het nog best spannend. Ook hoe mijn lichaam erop gaat reageren ik goed ga afvallen.
Ben vooral benieuwd naar ervaringen. Dus geen reactie als: "zou je het wel doen" want die hoor ik al genoeg. En ja het is echt nodig, kom er niet voor niks voor in aanmerking.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Re: Maagbandje
Heftig hoor meid. Ik kan me voorstellen dat je er erg naar uitkijkt maar dat het ook best eng is. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik ken wel iemand in mijn omgeving die het vorig jaar heeft laten doen. Ze is best veel afgevallen maar heeft er nog steeds heel veel moeite mee om gezond te eten. Krijg je er ook begeleiding bij? Héél veel succes en sterkte in ieder geval!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wil je wel veel succes wensen! Het lijkt me een fikse ingreep (met een zware nasleep uiteraard). Hopelijk leidt het tot het gewenste resultaat!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Heb er ook geen ervaring mee, maar het lijkt mij heel naar. Het gevoel dat je niet meer kan eten wat je normaal eet..
(Mijn maag is behoorlijk gekrompen de laatste tijd, en ik kan nu ook opeens minder eten. Ik vind het best lastig wat ik wel en niet kan opscheppen).
Heel veel succes!
(Mijn maag is behoorlijk gekrompen de laatste tijd, en ik kan nu ook opeens minder eten. Ik vind het best lastig wat ik wel en niet kan opscheppen).
Heel veel succes!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: