Boxershorts
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boxershorts
Heey allemaal,
Ik ben even op zoek naar ervaringen van jullie wat betreft boxershorts..Ik draag zelf graag de boxershorts alla meneer Börg. Alleen vind ik deze toch best prijzig. Nu ben ik dus op zoek naar alternatieven. Ik heb al uitgevonden dat de boxershorts van de Sting (van o'bleu) dezelfde pasvorm hebben en goedkoper zijn. Ook heb ik ondervonden dat de namaak van de Hans Textiel en Livera niet dezelfde pasvorm hebben (tenminste de maten komen niet overeen, ze vallen kleiner, en grotere maten hebben ze niet). Nu vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met andere merken (vero moda heeft ze ook volgens mij?) Ik wil namelijk heel graag een stel zwarte hebben, want van kleurtjes en bloemetjes heb ik er inmiddels genoeg hahaha!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en anders ga ik toch maar naar de duurdere variant terug.
Groetjes Janneke
Ik ben even op zoek naar ervaringen van jullie wat betreft boxershorts..Ik draag zelf graag de boxershorts alla meneer Börg. Alleen vind ik deze toch best prijzig. Nu ben ik dus op zoek naar alternatieven. Ik heb al uitgevonden dat de boxershorts van de Sting (van o'bleu) dezelfde pasvorm hebben en goedkoper zijn. Ook heb ik ondervonden dat de namaak van de Hans Textiel en Livera niet dezelfde pasvorm hebben (tenminste de maten komen niet overeen, ze vallen kleiner, en grotere maten hebben ze niet). Nu vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met andere merken (vero moda heeft ze ook volgens mij?) Ik wil namelijk heel graag een stel zwarte hebben, want van kleurtjes en bloemetjes heb ik er inmiddels genoeg hahaha!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en anders ga ik toch maar naar de duurdere variant terug.
Groetjes Janneke
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Boxershorts
Ik heb boxers van Pieces en die zitten heel lekker.. Het liefst zou ik alleen maar Calvin Klein dragen, maar dat laat m`n bankrekening niet toe
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb boxers van Pieces en die zitten heel lekker.. Het liefst zou ik alleen maar Calvin Klein dragen, maar dat laat m`n bankrekening niet toe
Tip: als je iemand kent die naar de US reist, of je komt er zelf een keer. Daar zijn de Calvin Klein onderbroeken een heeeeeel stuk goedkoper. Ik heb er laatst 3 voor 15 dollar meegenomen voor mezelf. En voor mijn vriend 4 boxers voor 35 dollar.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Tot nu toe heb ik geen vergelijkbaar iets gevonden met Björn Borg. De pijpjes van andere zijn meestal net wat korter, en de kwaliteit is ook minder goed. Maar goed, ik heb er een aanta van Pieces, van de Vero Moda, en van de Action Allemaal prima.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Die van de Pieces vind ik niet zo lekker zitten. De maten zijn ook raar, de ene keer vallen ze veel groter of kleiner uit dan de andere keer. Ik draag het liefste boxers van Calvin Klein, maar die zijn nog duurder dan Bjorn Borg volgens mij.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben heel erg tevreden over Sloggi (Sensations)
Volgens mij betaal ik er rond de €11,00 per stuk voor.
Verder draag ik ook gewoon boxers/hipsters van Hema, die zitten ook goed.
Volgens mij betaal ik er rond de €11,00 per stuk voor.
Verder draag ik ook gewoon boxers/hipsters van Hema, die zitten ook goed.
Gast- Gast
Die van Pieces vind ik inderdaad ook fijn en ze zitten mooi (lekker laag en prima pasvorm). Ik draag ze alleen als "pyjama", want onder mijn kleren vind ik boxers niet lekker zitten._Donnaa schreef:Ik heb boxers van Pieces en die zitten heel lekker.. Het liefst zou ik alleen maar Calvin Klein dragen, maar dat laat m`n bankrekening niet toe
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb boxers van Pieces en die zitten heel lekker..
Jeps die zijn heel fijn! Verder draag ik ze ook van Björn Borg en ik heb er wat van de Action
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: