Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwangerschapsischias

3 plaatsers

Ga naar beneden

zwangerschapsischias Empty zwangerschapsischias

Bericht  Bloem86 ma 16 jan 2012 - 8:48

Is iemand hier bekend mee?!

Toen ik mijn klachten aan m'n mams beschreef, is dit waar ze als eerste aan dacht!
Heb een vreselijk zeurderige pijn in mijn linker onderrug, bil en bovenbeen. Weet dan niet meer zo goed een houding aan te nemen. Als ik op mijn zij ga liggen gaat het wel goed.
En voor degene die dit wel herkennen: heeft het je in je werk belemmerd?!
Ook heb ik al tijden erge last van rusteloze benen, maar weet niet of dit met elkaar te maken heeft...

Ik hoef pas over 3 weken weer naar de vk, weet niet of ik ze hierover moet gaan bellen.
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwangerschapsischias Empty Re: zwangerschapsischias

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 8:55

Ik heb het in mijn laatste zwangerschap ook gehad, inderdaad een zeurderig / doof gevoel dat omlaag trekt via je been. Ik voelde het af en toe tot in mijn enkel en voet.

Ben er gewoon om blijven werken, maar ik heb dan ook werk dat de pijn niet verergerde.

Je kunt via de verloskundige een doorverwijzing krijgen naar de fysio, ligt er even aan hoeveel last je ervan hebt of je er nog drie weken mee wil wachten. Bij mij is het tijdens de zwangerschap niet erger geworden en steeds gewoon draaglijk geweest.

Gast
Gast

Bericht  Darius ma 16 jan 2012 - 8:58

Ik had er tijdens de zwangerschap van P.epijn ook last van. Het weerhield me er niet van om te gaan werken en gewoon mijn dingen te doen, maar af en toe had ik wel behoorlijk pijn. Met name in en uitstappen van de auto was erg pijnlijk. Ik heb zelfs wel eens keihard 'au' geroepen.

1 bezoekje aan de fysio en het was zo goed als weg...
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bloem86 ma 16 jan 2012 - 9:05

Dat klinkt allemaal gelukkig nog niet zo heel rampzalig! Denk dat ik het nog even aan zie! Desnoods vraag ik mn schoonzusje (is fysiotherapeute) om er even naar te kijken!

Ook ik blijf zeker wel werken.. Zit alleen soms met tillen, etc op het werk! Maar goed.. heb dit pas sinds een paar dagen. Dus wie weet wordt t ook wel weer een stukje minder! zwangerschapsischias 561177
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  yes1984 ma 16 jan 2012 - 9:47

Ik had het al heel vroeg in de zwangerschap.
Heb er enorm last van gehad.
Doordat ik op kantoor werk, kon ik mijn werk blijven doen (tot 36 weken).

Het lopen deed op het laatst erg veel pijn.
En ik sliep bijna niet meer.
Na de bevalling was het gelukkig heel snel over (en vergeten!)
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 22:16

mijn schoonzusje heeft dit ook gehad, en is al vrij snel in de ziektewet beland. Ze kon haar werkzaamheden niet meer goed genoeg uitvoeren en heeft ook fysio e.d. gevolgd wat niet veel hielp. Ook mocht ze tijdens haar zwangerschap niet meer tillen en moest ze erg rustig aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: