Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tommee Tippee Magic Mat

+2
Lejow
Annie24
6 plaatsers

Ga naar beneden

Tommee Tippee Magic Mat Empty Tommee Tippee Magic Mat

Bericht  Annie24 za 14 jan 2012 - 8:34

Iemand die hem heeft? Positieve of negatieve ervaringen?

Ik wil(de) hem voor Y. kopen, maar na wat zoeken op youtube vond ik het volgende filmpje: https://youtu.be/LFuc27d82Vg

Daar wordt het matje alleen niet gebruikt met het bakje wat bij het matje zit...

Laatst aangepast door Annie24 op za 14 jan 2012 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tommee Tippee Magic Mat Empty Re: Tommee Tippee Magic Mat

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 8:36

Haha vind het filmpje iig erg grappig! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 14 jan 2012 - 8:37

Whaha dat filmpje laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  duckie za 14 jan 2012 - 11:37

ik heb hem sinds vorige week voor A. Omdat ze alle bordjes van tafel maait en zelfs die met zuignap trekt ze los... Deze kan ze af en toe wel los krijge of ze neemt gewoon de mat mee maar het gaat een stuk moeilijker, zolang ik er eten in laat zitten gaat het goed en ze krijgtt hem een stuk moeilijker los dus ik ben er wel blij mee!
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 22:37

Nou na het filmpje gezien te hebben zou ik hem dus niet kopen.. hahaha

Maar hier is het zo als hij het bord op de grond gooit dan zet ik het weg. Het gebeurt hier dus eigenlijk nooit dat hij het bord op de grond gooit. ( ook niet toen hij kleiner was)

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 15 jan 2012 - 2:26

hahahha nee dat zou ik ook niet kopen inderdaad. Als zo'n klein kindje het er al af kan krijgen dan smijt zoonlief het bordje hier de hele kamer door denk ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  duckie zo 15 jan 2012 - 2:32

ik vind trouwens ook wel op het filmpje dat ie heel makkelijk los gaat... als je de bakjes van tommee tippee er op doet kan ze hem dr ook wel af trekken maar gaat het een stuk moeilijker... ik heb hier een broodbordje van t een of ander en die kan dr ook op en dan maait ze die ook niet direct van tafel... je moet er wel op letten dat er geen letters oid op de onderkant staan want dan kan ik natuurlijk niet goed plakken aan de zuignap... als ze echt baldadig word peutert ze gewoon de mat los maar ik vind het wel een makkelijk ding
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes zo 15 jan 2012 - 8:35

Vreselijk ding zeg, ik zou het nooit kopen want aan het filmpje te zien bereik je er niet mee met wat je zou willen bereiken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  LMCurious zo 15 jan 2012 - 8:38

ik heb hem ook, zonder bordje erbij gekocht. En het is wel zo dat ie niet alle borden even goed pakt, maar over all ben ik er wel tevreden mee geweest met Joris. Binnenkort maar weer eens tevoorschijn toveren voor Milou. Maar zo makkelijk als in het filmpje lostrekken gaat het alleen als hij hem niet vastzuigt hoor, dat is niet standaard!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Annie24 zo 15 jan 2012 - 9:01

duckie schreef:ik vind trouwens ook wel op het filmpje dat ie heel makkelijk los gaat... als je de bakjes van tommee tippee er op doet kan ze hem dr ook wel af trekken maar gaat het een stuk moeilijker... ik heb hier een broodbordje van t een of ander en die kan dr ook op en dan maait ze die ook niet direct van tafel... je moet er wel op letten dat er geen letters oid op de onderkant staan want dan kan ik natuurlijk niet goed plakken aan de zuignap... als ze echt baldadig word peutert ze gewoon de mat los maar ik vind het wel een makkelijk ding

Dat vroeg ik me dus af...komt het dat het op het filmpje niet werkt omdat hij een ander bordje gebruikt? Of werkt het gewoon helemaal niet, ook niet met het bijbehorende bordje Wink

Voorlopig houd ik Y. maar gewoon goed in de gaten tijdens het eten angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  duckie zo 15 jan 2012 - 9:07

il denk dat ze op t filmpje een verkeer bordje hebben gebruikt want met de echte bordjes dr op gaat het een stuk moeilijker en als ik dr een broodbordje op doe lukt het er ook bijna niet maar je moet gewoon hebben dat de onderkant geen letters of iets op staan en helemaal vlak is dat ie goed kan hechten aan de zuignap... Ik had meerdere bordjes met zuignap die ze van tafel trok maar deze gaat een stuk moeilijker... Heb hem nav mijn topiq gekocht toen LMCurious deze noemde
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud