Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aankomende vrijdag meeting Amsterdam!

Ga naar beneden

Aankomende vrijdag meeting Amsterdam! Empty Aankomende vrijdag meeting Amsterdam!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 0:48

Wie gaat er mee?!

We gaan tot nu met:

Brennus
Trisha
Princess_
Caresses
Wolletjes
LEAF
Suusie
En een speciale Mystery Guest!

Eten en borrelen om 19:00 bij Eetcafé de Schutter in Amsterdam (kwartier lopen vanaf Station)
Prijs valt mee en je kan mij ontmoeten lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomende vrijdag meeting Amsterdam! Empty Re: Aankomende vrijdag meeting Amsterdam!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 0:56

Hebben jullie wel rekening gehouden met het mogelijk slechte weer? No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomende vrijdag meeting Amsterdam! Empty Re: Aankomende vrijdag meeting Amsterdam!

Bericht  Suus wo 24 nov 2010 - 1:17

Oh, ik bedenk me net dat ik sinds het begin van het topic op het andere forum niet meer gereageerd heb Embarassed Maar ik kan er helaas niet bij zijn, heb een feestje van een vriend van me (hoop dat het weer niet al te slecht wordt...)
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomende vrijdag meeting Amsterdam! Empty Re: Aankomende vrijdag meeting Amsterdam!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 4:22

_Donnaa schreef:Hebben jullie wel rekening gehouden met het mogelijk slechte weer? No

Of ik ben gruwelijk naief of vreselijk optimistisch, maar ik verwacht misschien sneeuw en wind, geen siberische wintertaferelen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomende vrijdag meeting Amsterdam! Empty Re: Aankomende vrijdag meeting Amsterdam!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum