Welke apps móet ik hebben?
+21
Katrien
Monte
nijntje4
Marin
Muis
Eris
PrimaBella
Kaboutertje
VeryCherry
Zwerver
Merai
Beachgirl
GreenGrass
Tiana
sonly
Xanna
Lenthe
SnowWhite
patjuhhh
Rush
Schaapke
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welke apps móet ik hebben?
Nu ik eindelijk veel apps op m`n telefoon kan installeren ben ik helemaal blij haha. Jullie nog ultieme nieuwe tips, daar dit topic ook alweer een beetje verouderd is?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben verslaafd aan escape games op mijn telefoon. Ik speel nu 100 escapers, er is ook 101 rooms en 101 doors. Je moet er wel van houden, maar ik vind ze erg leuk.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Ik vind de laatste tijd Mindfeut erg leuk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Oh die zag ik ook bij populair staan idd. Wat is dat precies?Katrien schreef:Ik ben verslaafd aan escape games op mijn telefoon. Ik speel nu 100 escapers, er is ook 101 rooms en 101 doors. Je moet er wel van houden, maar ik vind ze erg leuk.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush jij ging toch een galaxy S3 mini kopen? Hoe bevalt die? Ik zit nog steeds te twijfelen, maar hij werd me afgeraden omdat hij blijkbaar toch wel echt minder is dan de S2 (die ik nu heb). De S2 hebben ze nu bij Mediamarkt voor maar 300 euro, dus misschien neem ik gewoon weer een S2 (en dan een witte).
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Volgens mij alleen voor iPhone, maar: de lingo-app!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
SuzieQ, de S3 mini werd mij door Phonehouse wel afgeraden. Hij zei: het is een leuk ding, maar mag absoluut niet de naam galaxy S3 dragen. Kortom, de telefoon hoort niet in het rijtje Galaxy S thuis.
Gympie- Kletskop
Suzie: Van wat ik begrepen heb, haalt de mini het inderdaad niet bij de SII/III. Bij die laatste sowieso niet.
Zou dan inderdaad eerder voor de SII gaan. Of de SIII natuurlijk
Arwyn- Ratel
Ik heb de Galaxy S3 mini sinds een paar uurtjes. Ben er heeeeeel erg blij mee. Waarom werd deze je afgeraden?SuzieQ schreef:Rush jij ging toch een galaxy S3 mini kopen? Hoe bevalt die? Ik zit nog steeds te twijfelen, maar hij werd me afgeraden omdat hij blijkbaar toch wel echt minder is dan de S2 (die ik nu heb). De S2 hebben ze nu bij Mediamarkt voor maar 300 euro, dus misschien neem ik gewoon weer een S2 (en dan een witte).
Hij werd mij juist door kenners aangeraden op grond van mijn wensen, samen met de S2 en de S3 Advance (als ik het goed heb). Daaruit heb ik gekozen. Ik heb mede mijn keuze voor de S3 mini gemaakt omdat het de nieuwste is en meer opslagruimte heeft dan de S3 advance. Ik heb 'm niet echt vergeleken met de S2, omdat die alweer een stukje ouder is en net iets groter, voor mij ietsje te groot. De S2 heeft wel weer meer intern geheugen, maar dat heb ik niet nodig.
Je kan de S3 mini en de S2 niet goed vergelijken denken ik. Daarvoor is de 'grote' S3 te vergelijken met de S2.
Laatst aangepast door Rush op vr 4 jan 2013 - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Het is niet voor niets de mini he?Arwyn schreef:Suzie: Van wat ik begrepen heb, haalt de mini het inderdaad niet bij de SII/III. Bij die laatste sowieso niet.
Hij heeft minder geheugen, minder snelle processor (nog steeds enorm snel, maar als je al een S2 hebt, zou het wel tegen kunnen vallen misschien) etc. Daarnaast is die ook kleiner. Daarom vind ik ook dat je het gewoon niet kan vergelijken.
Je hebt de S2 en de S3. En gewoon de mini`s.
Rush- Lady Post-a-lot
S3 mini geeft mij wel het idee dat het alleen een mini versie is, niet dat de specificaties ook zo mini zijn zeg maar
Maar ach, tegelijk wordt er heel veel gehecht aan die snelheid en zo, terwijl ik me dan ook wel eens afvraag in hoeverre de gemiddelde persoon dit nou echt heel erg zou merken als je alleen gebruik maakt van dingen als Whatsapp en Facebook.. Denk dat het daarvoor helemaal niet zo uitmaakt of je nou de S3 of de mini hebt.
Maar ach, tegelijk wordt er heel veel gehecht aan die snelheid en zo, terwijl ik me dan ook wel eens afvraag in hoeverre de gemiddelde persoon dit nou echt heel erg zou merken als je alleen gebruik maakt van dingen als Whatsapp en Facebook.. Denk dat het daarvoor helemaal niet zo uitmaakt of je nou de S3 of de mini hebt.
Arwyn- Ratel
Wat ik meer wilde zeggen was; je moet bij de s3 mini niet de verwachtingen hebben van de gewone S-serie. En dat had ik wel en ik kan me voorstellen dat meer mensen dachten dat de s3mini net zo goed zou zijn, alleen handig zakformaat. Dat had jij niet Rush, maar dat is wel wat ik probeerde te zeggen naar anderen die erover twijfelen. Als je namelijk twijfelt tussen bijvoorbeeld een iPhone 4 en een S2, dan past de s3mini niet echt daarbij als ook een optie.
Gympie- Kletskop
Gympie schreef:SuzieQ, de S3 mini werd mij door Phonehouse wel afgeraden. Hij zei: het is een leuk ding, maar mag absoluut niet de naam galaxy S3 dragen. Kortom, de telefoon hoort niet in het rijtje Galaxy S thuis.
Jammer. Hij leek me zo leuk, en de S3 vind ik persoonlijk niet zo mooi (en zo groot!). Dus ik twijfel vrolijk verder tussen de iPhone 4S (of over een paar maanden de 5 misschien) of een nieuwe S2.
Ik vind de what to wear today app ook leuk, alleen die loopt steeds vast bij mij. Krijg je elke dag een foto met een outfit en daarbij ook waar je alles kunt kopen. Leuk om combi ideetjes op te doen. Ik heb ook beautyblog, daar zijn een aantal beautyblogs verzameld, kun je elke dag even een aantal blogs lezen. Vooral reviews vind ik leuk.
Ik heb er nu ook de sneeuwhoogte app op staan, en dan met Gerlos ingeprogrammeerd. Kan ik elke dag even kijken hoe het met de sneeuwhoogte en het weer daar staat (we gaan over een week).
Buzz Feed vind ik ook wel geinig, WTF is ook wel leuk.
Sinds kort ben ik verslaafd aan Candy Crush Saga. Gelukkig moet je na een aantal pogingen weer een bepaalde tijd wachten voor je weer an spelen.
De booking app vind ik ook fijn, die gebruiken we altijd op vakantie. We boeken meestal niks van tevoren (alleen de eerse nacht) en dan zoeken we ter plekke uit waar we naartoe gaan en boeken we via de booking app een hotel.
En als laatste gebruik ik de Pathe app regelmatig als we naar de bioscoop willen. Even kijken wat er draait bij de bioscoop in de buurt en je kunt ook kaartjes kopen via de app.
SuzieQ- Prater
Ja dat is waar. Dat is het eerste idee wat je krijgt, gewoon de S3, maar kleiner. Maar als je interesse hebt en op internet de spec bekijkt, dan zie je direct al dat er meer 'mini' is. En dat is ook wel logisch, je kan niet voor €150 minder hetzelfde verwachten.Gympie schreef:Wat ik meer wilde zeggen was; je moet bij de s3 mini niet de verwachtingen hebben van de gewone S-serie. En dat had ik wel en ik kan me voorstellen dat meer mensen dachten dat de s3mini net zo goed zou zijn, alleen handig zakformaat. Dat had jij niet Rush, maar dat is wel wat ik probeerde te zeggen naar anderen die erover twijfelen.
En ik denk dat het er ook heel erg aan ligt waarom je de S2 of iPhone wilt of daarover twijfelt. S2 heb ik toch serieus over na gedacht in vergelijking met de S3mini, mede omdat de prijs hetzelfde is. iPhone viel voor mij direct al af om de prijs.
Laatst aangepast door Rush op vr 4 jan 2013 - 3:12; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Het is niet voor niets de mini he?Arwyn schreef:Suzie: Van wat ik begrepen heb, haalt de mini het inderdaad niet bij de SII/III. Bij die laatste sowieso niet.
Hij heeft minder geheugen, minder snelle processor (nog steeds enorm snel, maar als je al een S2 hebt, zou het wel tegen kunnen vallen misschien) etc. Daarnaast is die ook kleiner. Daarom vind ik ook dat je het gewoon niet kan vergelijken.
Dan vind ik de S ervoor idd ook misleidend. OMdat de S2 en S3 high end toestellen zijn,verwacht je dat van de mini ook (tenminste dat had ik). Maar ik vind de opslagruimte wel belangrijk, mijn zusje heeft een HTC met minder ruimte en die kan er steeds geen apps meer bij zetten. Ik bewaar toch wel veel foto's en muziek op mijn telefoon.
Daarbij vind ik de camera ook wel erg belangrijk en de mini heeft maar 5 mp, de S2 8. Alleen het formaat van de mini vind ik veel fijner dan de S2, de S3 is echt geen optie voor mij. Dat vind ik echt een halve tablet.
SuzieQ- Prater
Nee, dat is ook weer zo. Ik had niet eens onderzoek gedaan. Ik hoorde het van iemand en toen dacht ik; he, dat is leuk, want ik vind de S3 zo groot. Maar als je verder research doet, zie je ook het prijsverschil en dat het niet helemaal een S3 is wat je zou verwachten.
Gympie- Kletskop
SuzieQ schreef:Rush schreef:Het is niet voor niets de mini he?Arwyn schreef:Suzie: Van wat ik begrepen heb, haalt de mini het inderdaad niet bij de SII/III. Bij die laatste sowieso niet.
Dan vind ik de S ervoor idd ook misleidend. OMdat de S2 en S3 high end toestellen zijn,verwacht je dat van de mini ook (tenminste dat had ik). Maar ik vind de opslagruimte wel belangrijk, mijn zusje heeft een HTC met minder ruimte en die kan er steeds geen apps meer bij zetten. Ik bewaar toch wel veel foto's en muziek op mijn telefoon.
Daarbij vind ik de camera ook wel erg belangrijk en de mini heeft maar 5 mp, de S2 8. Alleen het formaat van de mini vind ik veel fijner dan de S2, de S3 is echt geen optie voor mij. Dat vind ik echt een halve tablet.
Ik had dus ook dat probleem met HTC
Laatst aangepast door Rush op vr 4 jan 2013 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Gympie schreef:Nee, dat is ook weer zo. Ik had niet eens onderzoek gedaan. Ik hoorde het van iemand en toen dacht ik; he, dat is leuk, want ik vind de S3 zo groot. Maar als je verder research doet, zie je ook het prijsverschil en dat het niet helemaal een S3 is wat je zou verwachten.
Precies, zo kwam ik er ook achter dat hij qua specificaties toch wel onderdoet. Als ik nou nog mijn oude blackberry had gehad dan was hij perfect geweest, maar ik ben verwend met mijn S2. Ik heb een aantal maanden geleden een Sony Ericsson besteld, met een uitschuifbaar toetsenbord (ben niet heel goed met dat touchscreen), maar die viel me echt enorm tegen. Traag, lelijk scherm, duurde een minuut voor hij uberhaupt verbinding met internet had enz. Ik heb een uur met de klantenservice gebeld en toen bleek het gewoon een middenklasse toestel te zijn. Ik heb hem maar weer verkocht. Dus als ik een nieuwe koop, moet het wel weer een hele goede zijn. En ik ben stiekem verliefd op de iPhone, maar kan hem niet betalen
SuzieQ- Prater
Qua apps speel ik trouwens veel Coin Dozer. Was al bij level 112, maar nu weer opnieuw met m`n nieuwe telefoon haha.
Rush- Lady Post-a-lot
SuzieQ schreef: En ik ben stiekem verliefd op de iPhone, maar kan hem niet betalen
Jij zit natuurlijk met dat je 'm los gaat kopen? Dan is het wel veel geld ja. Kun je niet op markplaats kijken?
Sowieso dan je S2 inruilen! Ik kreeg voor mijn S1 nog €72 terug bij Phonehouse. Dat kun je dan weer aan je nieuwe telefoon besteden.
Gympie- Kletskop
Gympie schreef:SuzieQ schreef: En ik ben stiekem verliefd op de iPhone, maar kan hem niet betalen
Jij zit natuurlijk met dat je 'm los gaat kopen? Dan is het wel veel geld ja. Kun je niet op markplaats kijken?
Ja, ik zit nog t/m augustus aan mijn abonnement vast. Ik heb al op MP gekeken, maar daar staan er zo enorm veel op dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En dan vragen ze nog 550-600 euro, dan koop ik liever voor een paar tientjes meer een in de winkel eigenlijk. Een gebruikte wil ik niet, je weet dan toch nooit of er niet iets mee is, waarom doen ze hem anders weg. En ik wil er wel weer 2 jaar mee doen, dus dan moet hij wel goed zijn. Krijg in de zomer een hoop vakantiegeld (als het goed is) en dan kan ik hem kopen. Moet mijn S2 het nog wel een paar maandjes volhouden.
edit: en nu stop ik met je topic vervuilen, sorry!
SuzieQ- Prater
Je kunt ook voor een prepaidtelefoon van je provider kijken. Kan makkelijk een paar honderd euro schelen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welke apps heb jij op je iphone?
» Welke film moet je hebben op dvd?
» Welke bb apps heb jij?
» welke boeken moet ik hebben
» Welke Basics MOET je in je kast hebben?
» Welke film moet je hebben op dvd?
» Welke bb apps heb jij?
» welke boeken moet ik hebben
» Welke Basics MOET je in je kast hebben?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: