Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

+3
Kqip
Bubbelicious
Kayleigh
7 plaatsers

Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Kayleigh do 12 jan 2012 - 2:10

heb t even weg gehaald


Laatst aangepast door Kayleigh op do 12 jan 2012 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Bubbelicious do 12 jan 2012 - 2:22

Kayleigh schreef:Ik heb het echt gehad, het liefste zou ik nu mijn koffer pakken en alles en iedereen hier achter laten en gewoon nooit meer terug komen Sad

Ik heb al 7 jaar een relatie, al voor die tijd had ik geen geweldige band met mijn ouders, de laatste 7 jaar leek het redelijk goed te gaan, vooral toen er bij mij en mijn man kinderen kwamen, maar schijn bedriegt mijn ouders komen niet voor mij maar voor mijn kinderen

De laatste weken loopt het niet lekker tussen mij en mijn man, we hebben 3 maanden terug een huis gekocht en het schiet gewoon voor geen meter op, een collega van mijn man zou komen voor stroom te verleggen want morgen zou onze nieuwe keuken geplaatst worden, ik heb mijn man meerdere keren gezegd van maak nou die afspraak met je collega , anders komt er niets van, maar nee meneer vond het niet nodig dat te doen, ja vanochtend, waardoor je er dus op kon tellen dat die collega nu geen tijd heeft.

dus ik zsm proberen iets anders te regeken wat natuurlijk niet lukt, nu had ik iemand gevonden die op zijn vroegst zaterdag kon komen bel ik mijn man op of dat goed is, krijg ik een grote mond van hem, dus ik mijn vader gebeld en gevraagd of hij nog iemand wist die ons zsm kon helpen en uitgelegd wat het geval was, en wat denk je, krijg ik van mijn ouders te horen dat ik een zeikwijf ben zonder respect voor mijn man ??????

En zo gaat het de laatste tijd met alles, ik mag me nergens mee bemoeien anders krijg ik van mijn familie en man te horen dat ik een zeikwijf ben, maar ik zit wel telkens met 2 kinderen van 1,5 en 3 jaar in de puin, want niet alleen harstike vervelend is maar ook gevaarlijk..

Ik heb het echt gehad, ik probeer alles zsm te regelen omdat ik een leefbare situatie wil hebben maar ik doe in ogen van anderen niets goed Sad




Zo :shock: Sorry hoor, maar dat zou ik echt niet pikken, zowel de grote mond van je man als dat mijn ouders zouden zeggen dat ik zeikwijf ben. Nu weet ik hoeveel stress een verhuizing kan zijn (wij hebben vorig jaar een huis gekocht, en hebben daardoor een mega relatiedip gehad) Ik zou zelf iemans zoeken, aan niemand toestemming vragen en gewoon doen. Je hebt het lang genoeg op zijn beloop gelaten. Kom op hoor meid, beetje tegengas kan geen kwaad, en laat je niet op je kop zitten!
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Kqip do 12 jan 2012 - 2:30

Misschien heel zwart/wit maar ik zou bij deze mijn handen ervan af halen, mijn spullen pakken, mijn kinderen inladen en weggaan tot het klaar is. Dan zoekt hij het maar uit ook met zijn stroom en zijn verbouwingskunsten. En mijn ouders zou ik voorlopig ook niet meer hoeven te zien.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Kayleigh do 12 jan 2012 - 2:34

ik zou gewoon niet weten waar ik nog heen moet :'(

Bij mijn ouders hoef ik niet aan te komen, en verdere familie is het ook altijd eens met mijn ouders, met mijn schoonfamilie heb ik al helemaal geen band...

Heb zo het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta :'(


Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  PluDan do 12 jan 2012 - 2:37

Zooo, hun hebben wel lef zeg :shock: , is toch niet normaal dat je ouders en je man zo met je omgaan! Ik zou dit dan ook echt niet pikken en een goed gesprek met hun alle 3 aangaan dat je hier niet van gediend bent en dat dit niet kan zo omdat je ook nog 2 kinderen hebt die veilig moeten kunnen wonen.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Kqip do 12 jan 2012 - 2:40

Kayleigh schreef:ik zou gewoon niet weten waar ik nog heen moet :'(

Bij mijn ouders hoef ik niet aan te komen, en verdere familie is het ook altijd eens met mijn ouders, met mijn schoonfamilie heb ik al helemaal geen band...

Heb zo het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta :'(


Ik zou kijken of je een goed gesprek met je man aan kan gaan. Misschien is er een reden waarom hij die collega niet eerder gevraagd heeft? Als er geen verbetering komt zou ik echt overwegen weg te gaan, al moet je naar een vakantiehuisje voor een paar weken..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Kayleigh do 12 jan 2012 - 2:42

tja om eerlijk te zijn, ik weet niet meer wat ik ermee moet.....

Ik heb steeds vaker de neiging om zonder dat ook maar iemand het weet me in te schrijven bij een woningbouw hier ver vandaan en dan van de een op de andere dag weg te gaan...maarja dat doe je niet zo makkelijk als je kinderen hebt.

Maar ik voel me zooooo ongelukkig nu, vooral nu steeds duidelijker word dat ik van niemand steun hoef te verwachten

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  PluDan do 12 jan 2012 - 2:44

Hebben hun zelf wel in de gaten wat ze doen?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Pussycat do 12 jan 2012 - 2:55

Kayleigh schreef:tja om eerlijk te zijn, ik weet niet meer wat ik ermee moet.....

Ik heb steeds vaker de neiging om zonder dat ook maar iemand het weet me in te schrijven bij een woningbouw hier ver vandaan en dan van de een op de andere dag weg te gaan...maarja dat doe je niet zo makkelijk als je kinderen hebt.

Maar ik voel me zooooo ongelukkig nu, vooral nu steeds duidelijker word dat ik van niemand steun hoef te verwachten

sowieso... zo ontvlucht je alleen maar de problemen, maar los je ze niet op.

Ik zou ook een goed gesprek met m'n man aangaan en met je ouders als je het mij vraagt.
Waarom staan ze niet aan jou kant? Of spelen er nog meer dingen behalve dit?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Kayleigh do 12 jan 2012 - 3:01

waarom ze niet aan mijn kant staan ?? tja dat vraag ik me ook af

Oke heb nooit een goede band met ze gehad, ik ben niet zoals hun willen, ik werk al vanaf mijn 16de ( deed toen bbl ) maar mijn ouders hadden liever dat ik mijn havo ging halen, terwijl ik liever de verzorging inging,

Verder heb ik altijd veel ruzie gehad met mijn zus, waardoor zij het zo speelde dat ik dan weer de schuld kreeg,

Ik vraag me serieus vaak af waarom ik het iedere keer gedaan heb ? Ben ik dan echt zo'n vreselijk mens ???

Vluchten voor mijn problemen is geen oplossing nee, maar geeft mij misschien wel een gelukkiger gevoel.

Praten met mijn man werkt ook niet, ja zolang je met hem mee praat, anders houd hij gewoon zijn mond en zegt hij niets meer...

Maar dat ik niet op mijn ouders oef te rekenen met praten weet ik inmiddels ook, ze steunen mijn man keer op keer....Sad

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Pussycat do 12 jan 2012 - 3:31

Maar jou man rent niet gelijk naar jou ouders toe als jij serieus met hem wilt praten dat jij op deze manier niet gelukkig bent?
Ziet/weet hij ook niet wat dit allemaal met jou doet?

Er moet gewoon sowieso iets veranderen dat is wel duidelijk...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 3:36

Kayleigh, vervelend dat je nu in deze situatie zit. Ten eerste is een verhuizing en verbouwing al uitermate stressvol, ik spreek ook uit eigen ervaring. Ik kan me voorstellen dat het nog dubbel op gaat als je met (kleine) kinderen zit. Ik kan me indenken dat je geirriteerd raakt, maar ook dat je man geirriteerd raakt. Wellicht zijn jullie het beiden zat om in de verbouwingsrotzooi te zitten.

Hoe is jullie relatie verder? Hoe was die voordat jullie een huis kochten? Heb je het gevoel dat jullie gelijkwaardige partners zijn? Je zegt dat je partner niet naar je luistert. Kan dit een gevolg zijn van het feit dat hij er nu zelf ook een beetje doorheen zit, net als jij?

Ik kan me voorstellen dat 'vluchten' op dit moment zeer aantrekkelijk klinkt, als ik me in jouw situatie verplaats. Zeker omdat je het gevoel hebt geen 'bondgenoten' te hebben. Ook omdat je zegt dat je het gevoel hebt dat je ouders 'partij kiezen' voor je man.

Ik denk toch dat het allereerst erg belangrijk is als jij en je man een goed gesprek hebben. Ik ga er vanuit dat jullie allebei zo snel mogelijk klaar willen zijn met de verbouwing, dat is in ieder geval een gezamenlijk doel waar je vanuit kunt gaan en wat eventueel de insteek kan zijn van het gesprek.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je gauw weer op één lijn zit met je man.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Makamba do 12 jan 2012 - 9:07

Had het niet beter kunnen verwoorden dan Break Of Day heeft gedaan! Verder wil ik je nog een hele dikke knuffel geven.. ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( 699888
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Ella do 12 jan 2012 - 10:45

Makamba schreef:Had het niet beter kunnen verwoorden dan Break Of Day heeft gedaan! Verder wil ik je nog een hele dikke knuffel geven.. ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( 699888



+1, ik zou ook eerst nog eens proberen ene rustig gesprek te hebben met je man. Schrijf je punten anders op.

heel veel sterkte in ieder geval
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 6:54

Ik ben benieuwd of je al een gesprek met je man hebt gehad?

Liefs..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  PluDan zo 15 jan 2012 - 7:55

Ik ook. Hoe is het nu?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik heb het zo gehad met alles en iedereen :( Empty Re: ik heb het zo gehad met alles en iedereen :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum