Theekransje
+8
Makamba
Tiara
Flower_L
Catwoman79
Parisienne
Muppetje
duckie
Pussycat
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Theekransje
Ik kan wel zien dat er mensen reageren die lid zijn van die groep zeg maar, maar je ziet er niks van terug om mijn pagina nee.
Gast- Gast
Joyce0606 is de beheerder van die groep en zonder haar toestemming lukt het idd niet! Ik (en geloof nog een aantal meiden van hier) heb(ben) geprobeerd meiden uit te nodigen, maar zonder Joyce0606 haar toestemming wil dat niet lukken.
Laatst aangepast door Makamba op do 12 jan 2012 - 3:31; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een hoop Yes mamas in me lijst nu geloof ik sinds gister... Maar zie ook niets over een thee kransje?? Maar misschien heb ik jullie ook kiet, kan het nog maar moeilijk uit elkaar halen haha
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Makamba schreef:.... is de beheerder van die groep en zonder haar toestemming lukt het idd niet! Ik (en geloof nog een aantal meiden van hier) heb(ben) geprobeerd meiden uit te nodigen, maar zonder .... haar toestemming wil dat niet lukken.
hou je er rekening mee dat je haar naam hier op het forum hebt staan, weet niet of ze dat zo fijn vind?
Gast- Gast
Lily schreef:Makamba schreef:.... is de beheerder van die groep en zonder haar toestemming lukt het idd niet! Ik (en geloof nog een aantal meiden van hier) heb(ben) geprobeerd meiden uit te nodigen, maar zonder .... haar toestemming wil dat niet lukken.
hou je er rekening mee dat je haar naam hier op het forum hebt staan, weet niet of ze dat zo fijn vind?
dan noemen we haar nickname maar: joyce0606
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
koNijntje schreef:Lily schreef:Makamba schreef:.... is de beheerder van die groep en zonder haar toestemming lukt het idd niet! Ik (en geloof nog een aantal meiden van hier) heb(ben) geprobeerd meiden uit te nodigen, maar zonder .... haar toestemming wil dat niet lukken.
dan noemen we haar nickname maar: joyce0606
Gecorrigeerd!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Lijkt me ook leuk om wat meer mensen op fb te hebben!
Ik sta bij Anniej_S en dan voornaam; L, achternaam vdB
Ik sta bij Anniej_S en dan voornaam; L, achternaam vdB
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2