Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hebben jullie ook zon klauter kont?

5 plaatsers

Ga naar beneden

hebben jullie ook zon klauter kont? Empty hebben jullie ook zon klauter kont?

Bericht  duckie wo 11 jan 2012 - 20:47

A is een echte klauwter kont, overal waar ze maar op kan klimmen probeert ze het wel... nu heeft ze voor dr verjaardag een leuke stoel gekregen met haar naam dr op en overal waar die ook maar staat klinmt ze dr wel boven op. nu staat ie naast de bank en dan klimt ze via dr stoel, via de leuning zo aan de zijkant de bank op... pff af en toe ogen te kort hahaha.

jullie ook van die klauterkontjes?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie ook zon klauter kont? Empty Re: hebben jullie ook zon klauter kont?

Bericht  Liadan wo 11 jan 2012 - 22:02

Nee, helemaal niet. Ik denk alleen dat onze zoon wel anders zal zijn dan onze dochter, want hij is nu al veel wilder en actiever dan zij was.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

hebben jullie ook zon klauter kont? Empty Re: hebben jullie ook zon klauter kont?

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 22:17

Jep, ik hou iedere keer m'n hart vast als hij op en af de bank klimt brr

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel wo 11 jan 2012 - 22:17

Komt me bekend voor. Hier heeft ze z'on stoffen stoeltje voor haar verjaardag gekregen en ze zet deze tegen de bank en zo probeert ze op de bank te klimmen. Of ze gaat lekker op de leuning hangen dat hij omvalt....tja dan valt ze natuurlijk mee!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie wo 11 jan 2012 - 22:22

hier heeft ze echt zon leren fautuiltje met haar naam dr in en die is dus heel stevig dus daar kun je mooi op de rugleuning zitten en klimmen ed... maar idd ik hou ook elke keer mn hart vast... wil binnenkort maar es met dr naar ballorig oid kan ze zich lekker uitleven haha
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  woezel wo 11 jan 2012 - 22:23

Hier kan C er ook wat van. Toen we een hoge stoel voor M hadden gekocht, sleepte hij die overal naar toe en klimde erop.
Er stond een tijdje een tafeltje naast zijn comode, hoor ik smiddags dat hij moest slapen gemopper. Had hij dus een stuk rolluik open gedaan zodat hij licht had en is via het tafeltje op zijn comode geklommen. Dus nu het tafeltje maar weg gehaald.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Coco do 12 jan 2012 - 0:07

Oooh ja, praat me er niet van. Wordt er soms gek van. Mijn zoontje is er extreem, hij lijkt er een dwang voor te hebben. Ik heb de eettafel met stoelen strak tegen de muur overdag anders zit hij er continu op. Ook het dressoir klimt hij op. Als ze er niet aan zitten staat hun eigen tafel op kop. Meneer is zelfs al een paar keer over het traphekje geklommen.

Mijn dochtertje klimt ook graag maar stopt wel naar een paar keer eraf halen, mijn zoontje houdt het gerust de hele dag vol. Hun kinderstoelen staan ook meestal opgeborgen in de hal.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: