Made in doosje rozijntjes!
+11
woezel
Lejow
Woezies
Pussycat
Ayla
Cupcake
meisjesmama
Niene
joyce0606
Teddyaapje
Makamba
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Made in doosje rozijntjes!
Pippa schreef:Bah. Ik gruwel sowieso van rozijnen
Ik ben er dol op, maar sinds vandaag ben ik daar maar vanaf gestapt!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Iewwww, dat is echt smerig. Gelukkig heeft ze ze niet opgegeten, je moet er toch niet aan denken. Ik heb een tijdje terug een capsule in mijn pak drinken gevonden. Sindsdien drink ik niks meer uit pak.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Maar wil je alleen een nieuwe zak rozijnen vergoed?
Want als ik lees dat er bij de c1000 alles uit de winkel is gehaald, denk ik dat er ook nu wel meer moet gebeuren dan alleen jouw zak weggooien, toch? Er zit vast niet alleen één eitje in één doosje. Ik vind de reactie van de vrouw dan ook wat luchtig.
Zal dit dan niet weer bij meer doosjes of de hele lading zijn? En dus fijn zijn als ouders gewaarschuwd worden?
Want als ik lees dat er bij de c1000 alles uit de winkel is gehaald, denk ik dat er ook nu wel meer moet gebeuren dan alleen jouw zak weggooien, toch? Er zit vast niet alleen één eitje in één doosje. Ik vind de reactie van de vrouw dan ook wat luchtig.
Zal dit dan niet weer bij meer doosjes of de hele lading zijn? En dus fijn zijn als ouders gewaarschuwd worden?
Gast- Gast
Muis, een capsule? Het moet niet gekker worden.
Smikkell, daarom belde ik ook! Meneer vond het kennelijk niet belangrijk genoeg om het te melden. Ik zei hem al dat het me niet om de vergoeding van die zak ging, maar dat ik me eerder zorgen maakte dat andere kindjes hetzelfde zou overkomen. Ik begrijp dan ook niet waarom ze er verder niks mee doen. Er stond zoals ik al eerder aan gaf ook geen adres of telefoonnummer op de verpakking, anders was ik daarmee verder gegaan. Weet ook niet zo goed wat ik er verder nog aan kan doen, want vond het ook een erg vreemde reactie.
Smikkell, daarom belde ik ook! Meneer vond het kennelijk niet belangrijk genoeg om het te melden. Ik zei hem al dat het me niet om de vergoeding van die zak ging, maar dat ik me eerder zorgen maakte dat andere kindjes hetzelfde zou overkomen. Ik begrijp dan ook niet waarom ze er verder niks mee doen. Er stond zoals ik al eerder aan gaf ook geen adres of telefoonnummer op de verpakking, anders was ik daarmee verder gegaan. Weet ook niet zo goed wat ik er verder nog aan kan doen, want vond het ook een erg vreemde reactie.
Makamba- Kletskop
Kun je niet het hoofdkantoor van AH bellen dan?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
+1Lejow schreef:Kun je niet het hoofdkantoor van AH bellen dan?
Gast- Gast
Wat Lejow zegt dus.Makamba schreef:Muis, een capsule? Het moet niet gekker worden.
Als je de zak weggooid kunnen ze alleen maar moeilijker achterhalen welke partij het is geweest. Daarnaast kan het natuurlijk dat die meneer wel degelijk een melding maakt, maar dat niet aan de grote klok gaan hangen. Dat gebeurt dan vast stilletjes.
Zullen die van C1000 en Ah uit de zelfde fabriek komen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat Lejow zegt dus.Makamba schreef:Muis, een capsule? Het moet niet gekker worden.
Als je de zak weggooid kunnen ze alleen maar moeilijker achterhalen welke partij het is geweest. Daarnaast kan het natuurlijk dat die meneer wel degelijk een melding maakt, maar dat niet aan de grote klok gaan hangen. Dat gebeurt dan vast stilletjes.
Zullen die van C1000 en Ah uit de zelfde fabriek komen?
Het nummer van het hoofdkantoor kan ik niet vinden en heb via de site nog geprobeerd of ik daar op de een of andere manier een klacht in kon dienen, maar tevergeefs! De zak is inmiddels terug en zit verpakt in een ander zakje. Ik heb overigens geen idee of ze uit dezelfde fabriek komen. Weet wel dat ik echt nooit meer rozijntjes hoef.
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:Muis, een capsule? Het moet niet gekker worden.
Ja was echt heel vies. Heb toen heel boos het bedrijf opgebeld en die wilde een nieuw pak sturen maar daar heb ik maar voor bedankt
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Iew! Wat ontzettend smerig!
En een capsule? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
En een capsule? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Muis schreef:Makamba schreef:Muis, een capsule? Het moet niet gekker worden.
Ja was echt heel vies. Heb toen heel boos het bedrijf opgebeld en die wilde een nieuw pak sturen maar daar heb ik maar voor bedankt
Daar heb je inderdaad niks aan, maar ze willen natuurlijk alsnog goede service leveren. Hier wouden ze de zak ook vergoeden, maar het gaat me niet eens om die vergoeding. Wel om het feit dat dit andere kindjes misschien ook zou kunnen gebeuren.
Makamba- Kletskop
U kunt uw klacht indienen bij de supermarktmanager of ondernemer van de desbetreffende winkel; daarnaast kunt u bellen naar de AH Servicelijn, telefoon 0800-0305
Gast- Gast
Smikkell schreef:U kunt uw klacht indienen bij de supermarktmanager of ondernemer van de desbetreffende winkel; daarnaast kunt u bellen naar de AH Servicelijn, telefoon 0800-0305
Dankjewel! Had het echt niet zien staan.
Makamba- Kletskop
oe bah, L. krijgt hier regelmatig een doosje rozijntjes. Hij wordt altijd zo blij wanneer hij mij met een doosje ziet schudden. Maar volgende keer ga ik wel opletten na lezen van dit topic. Heb weleens in filet american gehad. Jaren niet gegeten toen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:oe bah, L. krijgt hier regelmatig een doosje rozijntjes. Hij wordt altijd zo blij wanneer hij mij met een doosje ziet schudden. Maar volgende keer ga ik wel opletten na lezen van dit topic. Heb weleens in filet american gehad. Jaren niet gegeten toen.
Hier is ze ook altijd erg enthousiast, maar dat is nu dus voorbij! Ze zei daarstraks nog, mama de rozijnen hebben beestjes he? Germ..
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:Flower_L schreef:oe bah, L. krijgt hier regelmatig een doosje rozijntjes. Hij wordt altijd zo blij wanneer hij mij met een doosje ziet schudden. Maar volgende keer ga ik wel opletten na lezen van dit topic. Heb weleens in filet american gehad. Jaren niet gegeten toen.
Hier is ze ook altijd erg enthousiast, maar dat is nu dus voorbij! Ze zei daarstraks nog, mama de rozijnen hebben beestjes he? Germ..
Haha...helaas zal die van mij die beestjes zo opeten...ziet verschil mog niet gok ik
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Makamba schreef:Flower_L schreef:oe bah, L. krijgt hier regelmatig een doosje rozijntjes. Hij wordt altijd zo blij wanneer hij mij met een doosje ziet schudden. Maar volgende keer ga ik wel opletten na lezen van dit topic. Heb weleens in filet american gehad. Jaren niet gegeten toen.
Haha...helaas zal die van mij die beestjes zo opeten...ziet verschil mog niet gok ik
Och gossie ja idd! Haar vader vroeg me gister ook al, heeft ze eentje gegeten? Hou maar in de gaten he? Ik zeg ja ik hou het in de gaten, maar niet zulke dingen zeggen/vragen. Gatver..
Makamba- Kletskop
Ik vind het een beetje een overtrokken reactie. Natuurlijk is het vies, maar zoiets gebeurt toch gewoon? Net als een wormpje in een appel.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Ik vind het een beetje een overtrokken reactie. Natuurlijk is het vies, maar zoiets gebeurt toch gewoon? Net als een wormpje in een appel.
Mag je vinden, maar ik vind het echt heel erg vies!
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:TGR schreef:Ik vind het een beetje een overtrokken reactie. Natuurlijk is het vies, maar zoiets gebeurt toch gewoon? Net als een wormpje in een appel.
Het kan ook echt geen kwaad als ze een made heeft opgegeten. Hoe vies je het ook vindt. Het is gewoon "vlees".
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Makamba schreef:TGR schreef:Ik vind het een beetje een overtrokken reactie. Natuurlijk is het vies, maar zoiets gebeurt toch gewoon? Net als een wormpje in een appel.
Het kan ook echt geen kwaad als ze een made heeft opgegeten. Hoe vies je het ook vindt. Het is gewoon "vlees".
Bron van eiwitten,net zoals een vlieg
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Niene schreef:TGR schreef:Makamba schreef:TGR schreef:Ik vind het een beetje een overtrokken reactie. Natuurlijk is het vies, maar zoiets gebeurt toch gewoon? Net als een wormpje in een appel.
Ooh TGR, gewoon ''vlees'. Dat klinkt echt heel vies, ookal heb je wel gelijk.
Niene, bah!
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:Niene schreef:TGR schreef:Makamba schreef:TGR schreef:Ik vind het een beetje een overtrokken reactie. Natuurlijk is het vies, maar zoiets gebeurt toch gewoon? Net als een wormpje in een appel.
Niene, bah!
Hahaha! Je wil niet weten wat ik vroeger allemaal in mijn mond gestopt heb.. Ik trok de wormen onder de tegels vandaan,pissebedden waren ook niet veilig,toen had ik ook de leeftijd van E
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Makamba schreef:Niene schreef:TGR schreef:Makamba schreef:TGR schreef:Ik vind het een beetje een overtrokken reactie. Natuurlijk is het vies, maar zoiets gebeurt toch gewoon? Net als een wormpje in een appel.
Niene, bah!
Achja, mijn oudste heeft toen ze klein was ook al eens een vlieg gegeten. Ze had nog een pootje bij haar mondje liggen, hahaha! Nu kan ik er om lachen, maar toen....
En zoon heeft wel eens hondepoep in de mond gestopt, dat vond ik wel heeeeeeel erg. Kon het er snel weer uithalen, maar ging echt over mn nek.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: