Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tewing....

+3
RiLiJu
Rouge
Niene
7 plaatsers

Ga naar beneden

Tewing.... Empty Tewing....

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:47

Ik heb net mijn dochtertje op bed gelegd. Op een gegeven moment stoot ze zachtjes haar hoofd, reageert ze erop door "TEWING" te zeggen. :shock:

Ik raakt echt licht in shock en vroeg haar te herhalen wat ze nou zei. Toen zei ze het weer en toen bedoelde ze echt tering! Ik schrok me rot!!! Ze is 3,5 jaar!!

W zijn geen aso's en vloeken hier absoluut niet in het rond. Het komt zelden voor dat er gevloekt wordt en al helemaal niet tegen onze kids of met de kids erbij. Ik vermoed dus dat een van ons een keer het hoofd heeft gestoten en er toen het T-woord is uit geflapt. Waarom heeft ze juist dit onthouden... Cry

Ik vind het zoooooooooo erg!!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tewing.... Empty Re: Tewing....

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:51

Ik denk dat alle kinderen wel eens zulke woorden op pikken. Daar hoef je echt geen aso voor te zijn.
Mijn zoon had laatst een mooi liedje bedacht voor een vrouw in het ziekenhuis. Jij bent een klooohootzaaaak.. Embarassed
Ik gebruik dat woord nooit dus waar hij het vandaan haalt? Ik denk dat hij wel eens iets op pikt van de kinderen van de bso..
Ik negeer het zoveel mogelijk. (behalve bij die vrouw want toen moest hij sorry zeggen)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:56

yvonne schreef:Ik denk dat alle kinderen wel eens zulke woorden op pikken. Daar hoef je echt geen aso voor te zijn.
Mijn zoon had laatst een mooi liedje bedacht voor een vrouw in het ziekenhuis. Jij bent een klooohootzaaaak.. Embarassed
Ik gebruik dat woord nooit dus waar hij het vandaan haalt? Ik denk dat hij wel eens iets op pikt van de kinderen van de bso..
Ik negeer het zoveel mogelijk. (behalve bij die vrouw want toen moest hij sorry zeggen)

Haha, ja dan sta je ook wel even te kijken laughcry

Heeft hij het daarna niet meer gezegd?

Gast
Gast

Bericht  Niene ma 9 jan 2012 - 7:56

Die van mij is ook 3,5 en heeft al aardig wat woorden in de mond gehad die ze niet van thuis heeft..
Godverdomme
Tering inderdaad
Shitzooi
Stronthoofd
Kut

Ze weet natuurlijk niet wat ze zegt,maar de eerste keer dat ik het hoorde schaamde ik me kapot,vond het vreselijk,maar bij navraag kwam ik erachter dat een aantal kindjes op de peuterzaal nog wel eens dat soort woorden gebruiken die ze geleerd hebben van oudere broers/zussen. Ik negeer het en dan waait het vanzelf over
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 8:01

Ik heb het nog 1 of 2x gehoord en daarna niet weer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 8:01

Niene schreef:Die van mij is ook 3,5 en heeft al aardig wat woorden in de mond gehad die ze niet van thuis heeft..
Godverdomme
Tering inderdaad
Shitzooi
Stronthoofd
Kut

Ze weet natuurlijk niet wat ze zegt,maar de eerste keer dat ik het hoorde schaamde ik me kapot,vond het vreselijk,maar bij navraag kwam ik erachter dat een aantal kindjes op de peuterzaal nog wel eens dat soort woorden gebruiken die ze geleerd hebben van oudere broers/zussen. Ik negeer het en dan waait het vanzelf over

Ik heb haar erop aangesproken dat ze dit niet mag zeggen van ons. En dat als andere mensen het zeggen ze dan ook mag zeggen dat dit niet netjes is. Ik heb haar ook gezegd dat als ze dit in het openbaar zegt, dat mensen zullen denken "bah, wat zegt ze voor een vies woord" waarop ze het antwoord gaf dat ze niet vies is maar netjes, toen antwoorde ik dus weer dat ze dan ook maar beter netjes kan praten en dit soort woorden maar niet moet zeggen...

Gast
Gast

Bericht  Niene ma 9 jan 2012 - 8:09

Shoesdontlie schreef:
Niene schreef:Die van mij is ook 3,5 en heeft al aardig wat woorden in de mond gehad die ze niet van thuis heeft..
Godverdomme
Tering inderdaad
Shitzooi
Stronthoofd
Kut

Ik heb haar erop aangesproken dat ze dit niet mag zeggen van ons. En dat als andere mensen het zeggen ze dan ook mag zeggen dat dit niet netjes is. Ik heb haar ook gezegd dat als ze dit in het openbaar zegt, dat mensen zullen denken "bah, wat zegt ze voor een vies woord" waarop ze het antwoord gaf dat ze niet vies is maar netjes, toen antwoorde ik dus weer dat ze dan ook maar beter netjes kan praten en dit soort woorden maar niet moet zeggen...

Ik zie dat ik een stukje overgeslagen heb haha,uiteraard heb ik haar er op aangesproken! Dat ik absoluut niet wil dat ze dit soort dingen zegt,dat het hele vieze woorden zijn,die mensen niet leuk vinden om te horen.De keren daarna negeerde ik het gewoon en nu is het ook over.Maar het kan maar zo zijn dat ze morgen met een ander woord van de psz komt.Zo heeft ze bijvoorbeeld van de buurvrouw geleerd ( voor hun een grapje )dat vrouwen tieten hebben ipv borsten. Nu zei ze steeds,mama heeft dikke tieten! Toen heb ik haar heel duidelijk gemaakt dat mevrouwen borstjes hebben en dat tieten geen net woord is en dat ik het helemaal niet leuk vind als ze zulke dingen zegt. De keer daarna zei buurvrouw het weer toen zei C meteen,nou echt niet! mevrouwen hebben borstjes,maar jij hebt geen borstjes hoor buuf! (buurvrouw is nogal plat gebouwd) Moest toen toch wel even grinniken hoor
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Rouge ma 9 jan 2012 - 8:21

Oh hier ook een keer dat mn man gvd zei toen hij zich bezeerde. Zelf vloek ik nooit, ben christelijk opgevoed en vind het ook niet kunnen. Toen nam zoon het dus over. Zo ik voelde me echt heeel schuldig. Ben paar keer flink boos geweest toen zoon het zei (en ook op man) maar daarmee werd het alleen maar erger. Toen besloten het te negeren. En dat werkte, want na een tijdje daar helemaal niet op te reageren of te zeggen 'potverdorie' zegt hij het nu niet meer. En ik denk dat hij het woord inmiddels ook vergeten is (hoop ik)
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 8:50

Rouge schreef:Oh hier ook een keer dat mn man gvd zei toen hij zich bezeerde. Zelf vloek ik nooit, ben christelijk opgevoed en vind het ook niet kunnen. Toen nam zoon het dus over. Zo ik voelde me echt heeel schuldig. Ben paar keer flink boos geweest toen zoon het zei (en ook op man) maar daarmee werd het alleen maar erger. Toen besloten het te negeren. En dat werkte, want na een tijdje daar helemaal niet op te reageren of te zeggen 'potverdorie' zegt hij het nu niet meer. En ik denk dat hij het woord inmiddels ook vergeten is (hoop ik)

Ik hoop ook dat ze het vergeet.... (en het in ieder geval niet in het openbaar zegt...)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 8:51

Die van ons zei laatst: wat een kutweer, hè mama?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 8:55

Balloon schreef:Die van ons zei laatst: wat een kutweer, hè mama?

Haha. en wat heb je geantwoord?

Gast
Gast

Bericht  RiLiJu ma 9 jan 2012 - 8:59

(Haha, bij een ander vind ik het nog echt grappig ook)

Mijn dochter heeft het op het moment elke keer over; 'piesen'.
'Mama, ik moet piesen'
'Papa, ben jij aan het piesen op de wc?'
scratch

Wij zeggen dit echt nooit zo, dus waar ze het weggetovert heeft, maar ik vind het echt zo vreselijk asociaal klinken.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 9:37

RiLiJu schreef:(Haha, bij een ander vind ik het nog echt grappig ook)

Mijn dochter heeft het op het moment elke keer over; 'piesen'.
'Mama, ik moet piesen'
'Papa, ben jij aan het piesen op de wc?'
scratch

Wij zeggen dit echt nooit zo, dus waar ze het weggetovert heeft, maar ik vind het echt zo vreselijk asociaal klinken.

Ik moet ook ontzettend lachen van de verhalen van een ander. Haha, piesen klinkt ook best ordi! :-)

Ik moet opeens denken dat mijn dochter het ook over piemels en dozen heeft. Papa heeft een grote piemel en mijn broertje een kleintje. Daarvan zei ik ook dat ze dat maar niet op de psp ofzo moest zeggen :o Haha, en oma is oud dus heeft ze een oude doos, hoe verzint ze het Laughing

Bedankt voor jullie reacties. Ik voel me er niet meer zo rot onder hug

Gast
Gast

Bericht  Muis ma 9 jan 2012 - 9:53

Niene schreef:
Shoesdontlie schreef:
Godverdomme
Tering inderdaad
Shitzooi
Stronthoofd
Kut

Ik zie dat ik een stukje overgeslagen heb haha,uiteraard heb ik haar er op aangesproken! Dat ik absoluut niet wil dat ze dit soort dingen zegt,dat het hele vieze woorden zijn,die mensen niet leuk vinden om te horen.De keren daarna negeerde ik het gewoon en nu is het ook over.Maar het kan maar zo zijn dat ze morgen met een ander woord van de psz komt.Zo heeft ze bijvoorbeeld van de buurvrouw geleerd ( voor hun een grapje )dat vrouwen tieten hebben ipv borsten. Nu zei ze steeds,mama heeft dikke tieten! Toen heb ik haar heel duidelijk gemaakt dat mevrouwen borstjes hebben en dat tieten geen net woord is en dat ik het helemaal niet leuk vind als ze zulke dingen zegt. De keer daarna zei buurvrouw het weer toen zei C meteen,nou echt niet! mevrouwen hebben borstjes,maar jij hebt geen borstjes hoor buuf! (buurvrouw is nogal plat gebouwd) Moest toen toch wel even grinniken hoor

Hahaha die vind ik dan wel weer grappig Laughing
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 9:54

Hahahaha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 9 jan 2012 - 10:22

Mijn paps kreeg vroeger op zn mieter van mams omdat ie te vaak kut zei toen Sjaantje nog een mini-sjaantje was. Dus toen er een keer iets misging, deed paps zijn uiterste best om niks te zeggen. En wat zei mini-sjaantje???

Da's kut, hè pap?

Embarassed
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:28

Sjaantje schreef:Mijn paps kreeg vroeger op zn mieter van mams omdat ie te vaak kut zei toen Sjaantje nog een mini-sjaantje was. Dus toen er een keer iets misging, deed paps zijn uiterste best om niks te zeggen. En wat zei mini-sjaantje???

Da's kut, hè pap?

Embarassed

Hahahahahahaha Very Happy. Altijd nog beter dan wat ik eens aan mijn moeder vroeg: 'Zullen we neuken?' laughcry

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 9 jan 2012 - 10:30

Whahahahahaha, Zusje!! laughcry

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 12:34

D. van twee zegt ook godverdomme, met dank aan mijn schoonmoeder. Als ze dat zegt, dan zeg ik dat ze gewoon 'niet zo leuk' moet zeggen. Het begint zijn vruchten af te werpen, ik hoor het nauwelijks meer gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 9 jan 2012 - 12:47

Ow Zusje toch! lol!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  maiadebij ma 9 jan 2012 - 19:47

J.ennah met haar 16 maanden liet haar banaantje vallen "domme!" (verdomme) zei ze Embarassed het klonk wel heel grappig, maar wij negeren het verder ook maar... Zo'n blond schattig meisje met van die blonde krulletjes en dan dat soort woorden, past echt niet!

Maar ik zie hier ook wel errrgg grappige situaties voorkomen, we zijn dus niet de enige (gelukkig)!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven