Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+112
Mermaid
Blueschick
Moonlight
Bazinga
loukie86
Atelier Madame
Sneeuwvlok
Rev3rie
Puggle
TGR
Fayebella
Sjaantje
Pien
luisa
Linda
Sterre
Shisha
Femmem
Coco
Romee
Snack a Jack
CarpeDiem
Ella
Snoes
Blond
ladycat
lyke
Amber-
Pussycat
Penélope
Nora
Melis1985
Minx
Kreeftje
NoName88
Highway
PrimaBella
Sweety
Happy
Jolanda
Jilke
Tania
SoGood
Arwyn
Krullebol
Novalee
piene1983
Muis
Zonnetje
Emma_
Sylvana
patjuhhh
Poisongirl
Rush
Ilargi
SnowWhite
marissie21
Summerlovin
Niekske
Sophiee
Jezzie
dolfijntje24
GeKKiE
Thunder
Susan
Caresses
PluDan
flower
Monte
*Noosa
TNMN
Mizz_S
TukTuk
SarahKey
Tiana
Rovine
Sue
silly-one
Caramba
sonly
Muurvlindertje
VeryCherry
Macelka
Oasis
love
rapa nui
Marin
sanne-84
Coccinelle
Hoochie
minoessepoes
myloon
Parisienne
Kqip
Verona
Ibbeltje
Raindrop
cupcake23
Mida4you
Suus
Lejow
tuttebel
Esperanza
litllejoy
girli
bolus26
MissBlunt
*Lookie*
Lady Starstruck
Lavendel
Rouxxxe
Aziraphale
116 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 2:10

Ovenschotel met gehakt, prei, ei en aardappelschijfjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 2:46

Eline schreef:Wij eten vanavond witlof met aardappels en hamlapjes.

Onze plannen zijn veranderd, gaan lekker gourmetten Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 3:18

Gisteren uit eten geweest bij de Italiaan I love you.

En vanavond gaat man weer aan de slag in de keuken met Griekse fetapasteitjes en een Atheense jachtschotel, ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Highway zo 12 feb 2012 - 3:56

We eten vanavond aardappelbolletjes uit de oven, vissticks en bloemkool met pindasaus, een bijeengeraapt boeltje dus
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Oasis zo 12 feb 2012 - 4:00

Rijst met groenten (groene, rode, gele paprika, zoete paprika en champignons) en een grote kipschnitzel.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Suus zo 12 feb 2012 - 9:18

We hebben bij mijn ouders boerenkool gegeten, met spekjes en een gehaktbal smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes zo 12 feb 2012 - 20:39

Vanavond eten we zelfgemaakte kippenragout met champignons en lente-ui er door heen, op een ciabatta met een salade ernaast.

De ragout heb ik gister al gemaakt, dus die hoeven we alleen even op te warmen, lekker makkelijk!

@Marin: Ik ben zaterdag bij de bierfabriek geweest. Leuke tent, de bediening was erg rommelig alleen, ze hebben echt alleen een kippetje op de kaart staan en daar kan je eventueel nog een salade bij bestellen. Het kippetje was echt heel lekker en de friet die je erbij krijgt ook, alleen ligt het kippetje op een beetje een zielig bede van rucola! Het is echt bourgondisch eten. Ik vond het wel een aanrader, maar je moet wel van een kippetje houden haha.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  litllejoy zo 12 feb 2012 - 20:50

Ik ga vanavond (lekker makkelijk) een restje uit de vriezer eten, chilli-stoofpotje met witte rijst en komkommer.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:01

Rijst met Chicken Tonight Tandori.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Sylvana zo 12 feb 2012 - 21:20

minoessepoes schreef:Vanavond eten we zelfgemaakte kippenragout met champignons en lente-ui er door heen, op een ciabatta met een salade ernaast.

De ragout heb ik gister al gemaakt, dus die hoeven we alleen even op te warmen, lekker makkelijk!

@Marin: Ik ben zaterdag bij de bierfabriek geweest. Leuke tent, de bediening was erg rommelig alleen, ze hebben echt alleen een kippetje op de kaart staan en daar kan je eventueel nog een salade bij bestellen. Het kippetje was echt heel lekker en de friet die je erbij krijgt ook, alleen ligt het kippetje op een beetje een zielig bede van rucola! Het is echt bourgondisch eten. Ik vond het wel een aanrader, maar je moet wel van een kippetje houden haha.



Dat vraagt om een recept!

Wij eten vanavond bruine bonen met uitgebakken spek.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Suus zo 12 feb 2012 - 21:52

Stamppot andijvie met spekjes en rookworst.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Raindrop zo 12 feb 2012 - 22:06

Pizza smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Snack a Jack zo 12 feb 2012 - 22:54

Wij eten vanavond hutspot.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Rush zo 12 feb 2012 - 22:55

Nasi, wat nog over is van gisteren smile
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes zo 12 feb 2012 - 22:55

Sylvana schreef:
minoessepoes schreef:Vanavond eten we zelfgemaakte kippenragout met champignons en lente-ui er door heen, op een ciabatta met een salade ernaast.

De ragout heb ik gister al gemaakt, dus die hoeven we alleen even op te warmen, lekker makkelijk!




Dat vraagt om een recept!

Wij eten vanavond bruine bonen met uitgebakken spek.

Ik heb gewoon een kipfilet gekookt met een ui samen, een kippenbouillonblokje, kruidnagel, laurierblaadje en wat foelie. Maar kippendijen of poten geven meer smaak af dus dat is eigenlijk nog lekkerder. En net zoveel water tot de kip onder staat (iets meer dan een halve liter).

Na een half uur koken de bouillon zeven en de kip snipperen. Vervolgens in de pan 50 gram boter laten smelten (niet bruin laten worden) en daar 50 gram bloem bij doen en dit doorroeren tot je een bal krijgt. Daar elke keer een flinke scheut van de bouillon bij doen, in de hete pan kookt dat bijna direct en dan kan je het makkelijk goed glad geroerd en dan weer een scheut bouillon toevoegen en zo doorgaan tot je ragout een mooie dikte heeft. Je hebt ongveer een halve liter bouillon nodig. Je krijgt dan vanzelf een mooie ragout, daar gaat de versnipperde kip bij, peper en zout en de champignons in plakjes, deze heel even mee laten pruttelen en klaar is je ragout. Als laatste voeg je dan nog de ringetjes lente-ui toe.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Zonnetje zo 12 feb 2012 - 23:14

Wij eten boerenkoolstamppot met rookworst en appelmoes.

@ Minoessepoes: zo maak ik ook altijd ragout. Ik doe er meestal alleen champignons bij, maar met lente-uitjes lijkt me ook lekker, dat ga ik ook een keer doen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Sylvana zo 12 feb 2012 - 23:50

minoessepoes schreef:
Sylvana schreef:
minoessepoes schreef:Vanavond eten we zelfgemaakte kippenragout met champignons en lente-ui er door heen, op een ciabatta met een salade ernaast.

De ragout heb ik gister al gemaakt, dus die hoeven we alleen even op te warmen, lekker makkelijk!




Dat vraagt om een recept!

Wij eten vanavond bruine bonen met uitgebakken spek.

Ik heb gewoon een kipfilet gekookt met een ui samen, een kippenbouillonblokje, kruidnagel, laurierblaadje en wat foelie. Maar kippendijen of poten geven meer smaak af dus dat is eigenlijk nog lekkerder. En net zoveel water tot de kip onder staat (iets meer dan een halve liter).

Na een half uur koken de bouillon zeven en de kip snipperen. Vervolgens in de pan 50 gram boter laten smelten (niet bruin laten worden) en daar 50 gram bloem bij doen en dit doorroeren tot je een bal krijgt. Daar elke keer een flinke scheut van de bouillon bij doen, in de hete pan kookt dat bijna direct en dan kan je het makkelijk goed glad geroerd en dan weer een scheut bouillon toevoegen en zo doorgaan tot je ragout een mooie dikte heeft. Je hebt ongveer een halve liter bouillon nodig. Je krijgt dan vanzelf een mooie ragout, daar gaat de versnipperde kip bij, peper en zout en de champignons in plakjes, deze heel even mee laten pruttelen en klaar is je ragout. Als laatste voeg je dan nog de ringetjes lente-ui toe.

Thnx! Dat ga ik ook eens maken.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Snoes ma 13 feb 2012 - 2:15

Boerenkool met rookworst.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  tuttebel ma 13 feb 2012 - 2:53

een ovenschotel met aardappels spruitjes spekjes en kaassaus
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Zonnetje ma 13 feb 2012 - 3:06

Snoes schreef:Boerenkool met rookworst.

Hetzelfde als wij. Wij eten dat in de winter echt vaak. Ik vind het zo lekker.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  loukie86 ma 13 feb 2012 - 3:28

Aardappelpuree, met bloemkool en kaassaus en een speklapje.
loukie86
loukie86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 20
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 4:05

Spaghetti met kip, champignons, groene pesto & soja koksroom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Snoes ma 13 feb 2012 - 4:35

zonnetje schreef:
Snoes schreef:Boerenkool met rookworst.

Hetzelfde als wij. Wij eten dat in de winter echt vaak. Ik vind het zo lekker.
Wij ook Very Happy Standaard op maandag meestal haha, zo lekker!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin ma 13 feb 2012 - 5:20

Zo'n voorverpakte sandwich met kip, chips en een biertje. Bij gebrek aan beter restaurant, of ja, peperduur..maar dat ga ik niet doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:42

Aardappelgratin met een salade (met geitenkaas, paprika, rauwkost, pijn boompitten) en een vegetarische hamburger

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 33 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum