Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen julllie met gemaakte baksels?

+5
Rebecca
Rosa
Arwyn
Linnie1985
Caroow
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doen julllie met gemaakte baksels? Empty Wat doen julllie met gemaakte baksels?

Bericht  Caroow zo 8 jan 2012 - 2:52

Ik maak graag taarten en cupcakes, maar het gaat een beetje ver om elke weer twaalf cupcakes naar binnen te werken..

Eten jullie ze zelf op, gaan ze naar vrienden of gooi je ze ook wel eens gewoon weg?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen julllie met gemaakte baksels? Empty Re: Wat doen julllie met gemaakte baksels?

Bericht  Linnie1985 zo 8 jan 2012 - 2:57

Ik eet ze samen met mijn vriend, en ik neem ze mee naar mijn werk. Waar ze nu dus iedere keer zeggen: komt ze weer met dr kutcakes (ze hebben een andere naam gemaakt voor cupcakes)haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Wat doen julllie met gemaakte baksels? Empty Re: Wat doen julllie met gemaakte baksels?

Bericht  Caroow zo 8 jan 2012 - 3:24

Naar het werk is een goeie, ik heb bijna honderd collega's, dus ik kan ze vast daar kwijt smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Linnie1985 zo 8 jan 2012 - 3:28

Caroow schreef:Naar het werk is een goeie, ik heb bijna honderd collega's, dus ik kan ze vast daar kwijt smile

Haha denk het wel ja.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 3:32

Ik maak er ook weleens 6, weggooien doe ik nooit. Taart maak ik alleen voor een feestje of visite.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 4:08

Chipp schreef:Ik maak er ook weleens 6, weggooien doe ik nooit. Taart maak ik alleen voor een feestje of visite.

Dat doe ik ook, weggooien vind ik zonde. Ik zou graag wat vaker taarten maken maar dan groei ik dicht.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 8 jan 2012 - 5:29

Ik neem ze dan gewoon mee naar familie of vrienden.
Maar m'n vriend vindt het niet zo erg om 6 dagen een cupcake te eten bij de koffie 's avonds Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rosa zo 8 jan 2012 - 11:06

Ik neem ze ook vaak zsm mee naar vrienden anders eet ik ze zelf gerust allemaal op. Of invriezen! Heb je ook gelijk wat achter de hand voor onverwachte momenten.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 11:12

Haha ik houd mijn collega's van de lijn Very Happy En stop m'n vriendinnen helemaal vol smile Gelukkig woont één van hen samen met een heuse kliko dus 't komt altijd wel goed Wink

Gast
Gast

Bericht  Rebecca ma 9 jan 2012 - 2:48

Mijn collega's krijgen zeer regelmatig een baksel van mij, die zet ik dan op de bar en meestal is het binnen no time op. Daarnaast bak ik veelal voor bepaalde gelegenheden. Aankomend weekend heb ik een opdracht voor de verjaardagstaart van het dochtertje van een vriendin en ik mag voor de taart zorgen op de verjaardag van mijn oma. Zo kan ik me creatief uitleven zonder dat we zelf met een taartoverschot zitten!
Wat ik soms ook nog wel doe is de gemaakte taart bij 1 van de buren afgeven, hebben zij weer wat lekkers smile
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Rovine ma 9 jan 2012 - 2:49

Grijp gewoon elke gelegenheid aan wat te maken. Als ik ergens heenga waar veel mensen zijn. Of wanneer we zelf bezoek krijgen. Soms vries ik ook wat in.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tazz ma 9 jan 2012 - 3:00

Ik gooi nooit wat weg. Meestal wacht ik wel met maken tot een gelegenheid. En anders deel ik het uit onder vrienden, familie en de buren.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383

Bericht  SarahKey ma 9 jan 2012 - 6:44

Op fondant taarten en cupcakes is mijn man al wel uitgegeten. Nu maakte ik voor onszelf, om iets te proberen, altijd een kleine blanda en niet meteen een grote taart. Daar kun je twee grote of 4 kleine stukjes uit halen. Dat is dan net mooi voor in het weekend.

Maar ik geef ook veel weg, schoonouders, buurvrouwtje, collega's voorheen.
Ik bak wel meestal in het weekend en dan hebben we altijd wel iemand over de vloer.
Of bepaalde taarten bewaar ik om op verjaardagen ofzo te bakken.
Of om als kado weg te geven.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Lejow ma 9 jan 2012 - 7:07

Of voor onzelf, of voor collega's of voor mensen die over de vloer komen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: