Wat doen julllie met gemaakte baksels?
+5
Rebecca
Rosa
Arwyn
Linnie1985
Caroow
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat doen julllie met gemaakte baksels?
Ik maak graag taarten en cupcakes, maar het gaat een beetje ver om elke weer twaalf cupcakes naar binnen te werken..
Eten jullie ze zelf op, gaan ze naar vrienden of gooi je ze ook wel eens gewoon weg?
Eten jullie ze zelf op, gaan ze naar vrienden of gooi je ze ook wel eens gewoon weg?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wat doen julllie met gemaakte baksels?
Ik eet ze samen met mijn vriend, en ik neem ze mee naar mijn werk. Waar ze nu dus iedere keer zeggen: komt ze weer met dr kutcakes (ze hebben een andere naam gemaakt voor cupcakes)haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Naar het werk is een goeie, ik heb bijna honderd collega's, dus ik kan ze vast daar kwijt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Naar het werk is een goeie, ik heb bijna honderd collega's, dus ik kan ze vast daar kwijt
Haha denk het wel ja.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik maak er ook weleens 6, weggooien doe ik nooit. Taart maak ik alleen voor een feestje of visite.
Gast- Gast
Chipp schreef:Ik maak er ook weleens 6, weggooien doe ik nooit. Taart maak ik alleen voor een feestje of visite.
Dat doe ik ook, weggooien vind ik zonde. Ik zou graag wat vaker taarten maken maar dan groei ik dicht.
Gast- Gast
Ik neem ze dan gewoon mee naar familie of vrienden.
Maar m'n vriend vindt het niet zo erg om 6 dagen een cupcake te eten bij de koffie 's avonds
Maar m'n vriend vindt het niet zo erg om 6 dagen een cupcake te eten bij de koffie 's avonds
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik neem ze ook vaak zsm mee naar vrienden anders eet ik ze zelf gerust allemaal op. Of invriezen! Heb je ook gelijk wat achter de hand voor onverwachte momenten.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Haha ik houd mijn collega's van de lijn En stop m'n vriendinnen helemaal vol Gelukkig woont één van hen samen met een heuse kliko dus 't komt altijd wel goed
Gast- Gast
Mijn collega's krijgen zeer regelmatig een baksel van mij, die zet ik dan op de bar en meestal is het binnen no time op. Daarnaast bak ik veelal voor bepaalde gelegenheden. Aankomend weekend heb ik een opdracht voor de verjaardagstaart van het dochtertje van een vriendin en ik mag voor de taart zorgen op de verjaardag van mijn oma. Zo kan ik me creatief uitleven zonder dat we zelf met een taartoverschot zitten!
Wat ik soms ook nog wel doe is de gemaakte taart bij 1 van de buren afgeven, hebben zij weer wat lekkers
Wat ik soms ook nog wel doe is de gemaakte taart bij 1 van de buren afgeven, hebben zij weer wat lekkers
Grijp gewoon elke gelegenheid aan wat te maken. Als ik ergens heenga waar veel mensen zijn. Of wanneer we zelf bezoek krijgen. Soms vries ik ook wat in.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik gooi nooit wat weg. Meestal wacht ik wel met maken tot een gelegenheid. En anders deel ik het uit onder vrienden, familie en de buren.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Op fondant taarten en cupcakes is mijn man al wel uitgegeten. Nu maakte ik voor onszelf, om iets te proberen, altijd een kleine blanda en niet meteen een grote taart. Daar kun je twee grote of 4 kleine stukjes uit halen. Dat is dan net mooi voor in het weekend.
Maar ik geef ook veel weg, schoonouders, buurvrouwtje, collega's voorheen.
Ik bak wel meestal in het weekend en dan hebben we altijd wel iemand over de vloer.
Of bepaalde taarten bewaar ik om op verjaardagen ofzo te bakken.
Of om als kado weg te geven.
Maar ik geef ook veel weg, schoonouders, buurvrouwtje, collega's voorheen.
Ik bak wel meestal in het weekend en dan hebben we altijd wel iemand over de vloer.
Of bepaalde taarten bewaar ik om op verjaardagen ofzo te bakken.
Of om als kado weg te geven.
Of voor onzelf, of voor collega's of voor mensen die over de vloer komen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Soortgelijke onderwerpen
» Eigen gemaakte etagere
» zelf gemaakte soepballetjes van gehakt
» Vraagje over zelf gemaakte hamburgers
» Show je laatst gemaakte foto #2
» Show je laatst gemaakte foto.
» zelf gemaakte soepballetjes van gehakt
» Vraagje over zelf gemaakte hamburgers