koeka
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
koeka
Als ik dit merk toch al kende toen ik zwanger was van de eerste, was ik nu blut geweest!
Gatsie, ben gewoon alleen al verslaafd aan het kijken op koeka.com!!
Volgende week ben ik jarig en weet dat ik dan van zwager en schoonzus de buidelzak voor aan de box krijg! En 't boxkleed koop ik ook zowieso. Maar vind de ''slaapzak'' ook zo mooi, voor in de maxicosi! Zo jammer dat het allemaal zo ontzettend duur is!
Uhm.. dat wilde ik gewoon even kwijt!
Gatsie, ben gewoon alleen al verslaafd aan het kijken op koeka.com!!
Volgende week ben ik jarig en weet dat ik dan van zwager en schoonzus de buidelzak voor aan de box krijg! En 't boxkleed koop ik ook zowieso. Maar vind de ''slaapzak'' ook zo mooi, voor in de maxicosi! Zo jammer dat het allemaal zo ontzettend duur is!
Uhm.. dat wilde ik gewoon even kwijt!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: koeka
Het is idd leuk, maar ook duur!
Ik heb een boxkleed, deken voor het ledikant en een lakentje voor in de wieg.
Ik heb een boxkleed, deken voor het ledikant en een lakentje voor in de wieg.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ah dus dat is het merk waar mijn vriendin en mijn nichtje allerlei spullen van hebben voor hun baby.
Ik vind het een mooi merk maar ik ga nooit zoveel geld uitgeven aan babyspullen.
Ik vind het een mooi merk maar ik ga nooit zoveel geld uitgeven aan babyspullen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb die buidelzak van koeka.....erg leuk en handig. alleen stond er op internet dat hij grijs was, maar hij is toch echt licht lavendel kleur. ook leuk!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Nu denk ik ook: Wat?!?! Heb ik er zoveel aan uitgegeven?
Moet wel zeggen dat het dekentje van Koeka er nog net zo mooi uitziet als toen ik hem kocht.
Die van de Hema is gekrompen en is niet lekker zacht meer. Terwijl ik ze op dezelfde manier gewassen heb en die van de Hema alleen gebruikt is in het campingbedje of als de Koeka in de was zat.
Ik had trouwens de Teddyvariant.
Moet wel zeggen dat het dekentje van Koeka er nog net zo mooi uitziet als toen ik hem kocht.
Die van de Hema is gekrompen en is niet lekker zacht meer. Terwijl ik ze op dezelfde manier gewassen heb en die van de Hema alleen gebruikt is in het campingbedje of als de Koeka in de was zat.
Ik had trouwens de Teddyvariant.
PiP- Ratel
Na even twijfelen toch gekeken, maar gelukkig: ik vind de spullen niet zo leuk dat ik er gelijk bakken met geld aan uit wil geven .
Gast- Gast
Ik vind het ook niet zo mooi dat ik er zoveel geld voor over heb.
Mijn schoonmoeder heeft een dekentje hiervan in het ledikantje waar D in slaapt als we daar zijn.
Mijn schoonmoeder heeft een dekentje hiervan in het ledikantje waar D in slaapt als we daar zijn.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ik vind een heleboel ook niet leuk, maar het dekentje en het boxkleed iig wel
PiP- Ratel
Ik vind het best leuk hoor, maar er zijn genoeg goedkopere merken die ik net zo leuk vind. Dat bedoel ik meer.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Haha! Het is maar goed dat smaken verschillen! Ik vind namelijk heel veel wel leuk.. Helaas, want ook ik ga er niet zoveel geld voor uitgeven hoor! Maar als ik de site bekijk wil ik alleen maar meer meer meer!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: