Laatst gekocht topic nummer 99000993
+118
Kowalski
kippiee
SuzieQ
Gizmo
Rizzo
May
Ringling
_Lana_
Marleen28
TNMN
JD
schuddebuikje
Caramba
Poubelle
Minx
JoyceVL
Niene
Lieke128
Mamsie
_Muppit
Novalee
Diese
patjuhhh
Penélope
Gympie
Mees
_Cyn_
Rose
Tyrael
Discordia
Roza
Shisha
ExpressoB
Flippin' Bitch
Clapperdie
Japie
Aziraphale
Highway
VeryCherry
Sugarfall
Siem
Feline
ForeverLove
Cherry Darling
applestar
Kerel
Eris
Cheesegirl
Curious
Limburg85
tienie31
luisa
Lejow
flower
Ellusss
Puk
Janelie
smurfie
ixis
VanillaRose
Rush
Lien
Bazinga
Ellebel
Monte
Marin
Suus
Femme83
Benthe
minoessepoes
Caresses
Leine
Sanne_86
Sunshine24
Cato
Dennenappel
aardbeitje
vlindertje
nijntje4
Toet
Sorella
Mida4you
Davinia
SoCali
_Lacey_
Guus
Lavendel
Error
Tazz
ThinkPink
Paper Crown
Zonnetje
Tiana
loura
Sterre
Jules
Kaboutertje
PrimaBella
Mizz_S
Laced
Pannetoet
Arwyn
Zwerver
Blond
Mermaid
Plien84
Raindrop
claudiaveronique
SnowWhite
sonly
Atelier Madame
Jeanette
Zora
KOL
Ibbeltje
Bliss
Nathalie
silly-one
122 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Laatst gekocht topic nummer 99000993
hahaha PB inderdaad!!
Maar deze zijn ook wel een stuk minder lomp. Dus ergens kan ik het ook wel weer begrijpen
Ik had vanmorgen bij H&M mijn hele mandje vol liggen.. maar ineens dacht ik - Nee, ik heb dit niet nodig - en toen heb ik op het kruisje gedrukt Hoe goed is dat
Maar deze zijn ook wel een stuk minder lomp. Dus ergens kan ik het ook wel weer begrijpen
Ik had vanmorgen bij H&M mijn hele mandje vol liggen.. maar ineens dacht ik - Nee, ik heb dit niet nodig - en toen heb ik op het kruisje gedrukt Hoe goed is dat
Gast- Gast
hoelang is nu de wachttijd bij de H&M? Niet dat ik nu positiekleding bestel en het is er pas over een maand/anderhalve maand
Gast- Gast
Lily schreef:hoelang is nu de wachttijd bij de H&M? Niet dat ik nu positiekleding bestel en het is er pas over een maand/anderhalve maand
Hangt af van de beschikbaarheid. Vanochtend drie sale-artikelen besteld. Die zijn natuurlijk gewoon op voorraad en zullen deze week bezorgd worden (aldus de site). Andere dingen duren wellicht weer weken.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Weer wat besteld bij H&M... De broeken waren 50%, dus die moest ik hebben nu ik elke week van maat wissel
19,95
9,95
Deze twee heb ik ook besteld!
Wil graag nog een lichte skinny voor het voorjaar, voor deze prijsjes kan ik nog eens wat proberen
Edit: Kijk net op de site, ze zijn gewoon al onderweg!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Die van mij ook!! Maar er stond toen ik het bestelde dat het 14-18 mei zou geleverd worden. Ben dan ook benieuwd of het deze week wel komt
Gast- Gast
Jeej, die van mij komt er ook al aan! Bij mij stond er in eerste instantie ook tussen 9-13 mei als leverdatum.
Gast- Gast
Nou nog hopen dat ze goed zitten
En dat dit pakje wel bezorgd wordt...
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
\Arwyn schreef:Nou nog hopen dat ze goed zitten
Nou inderdaad. Ik heb wel eerder die broek van 9,95 gehad (maar dan voor de gewone prijs). Maar ik heb hem nu een maat kleiner besteld, dus ik ben benieuwd Ook naar die van 19 trouwens. Had hem al eerder op het oog maar vond het te 'duur' om nu te kopen terwijl ik ze misschien maar een maand aan kan.
Gast- Gast
Ik heb trouwens twee andere skinny's van 9.95 van de H&M en die zitten bij mij echt briljant . Vooral omdat je ze in breedte én lengtemaat kunt kiezen.
Gast- Gast
Deze &slim zitten mij trouwens super. Maar die &Sqin kan ik met de grootste maat niet eens over mijn bovenbenen krijgen..
Gast- Gast
loura schreef:Dit is niet het vest wat ik heb gekocht maar hij lijkt erop. De mijne zit een lint in als ceintuur.
Super leuk vest! Waar komt hij vandaan?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Powerbabe schreef:Punk'd schreef:Leuk jeanette!!
Ik heb na net 4 paar schoenen terug te hebben gestuurd dus weer een nieuw gokje gewaagd haha. Ik heb deze via Ebay besteld. Weer een fake variant op de Isabel Marant betty sneakers.
het gaat je vast verbazen maar deze vind ik wél heel leuk!
Dat wilde ik ook gaan posten!
Hè bah wat zijn we het weer eens
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Leine schreef:loura schreef:Dit is niet het vest wat ik heb gekocht maar hij lijkt erop. De mijne zit een lint in als ceintuur.
Super leuk vest! Waar komt hij vandaan?
Thanks! Vila en nu 70% korting
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dit vandaag & vorige week bij de Hema gescoord. Lingerie alleen in het zwart, de roze versie had ik al en die zat zo goed dat ik de zwarte versie ook moest hebben
Gast- Gast
Jaya schreef:Plien84 schreef:Deze kon ik voor 4 euro echt niet laten gaan
Wat leuk! Zal nu wel pech hebben als ik ervoor naar de stad ga..
Ik heb ze vanmiddag opgehaald en vind ze echt leuk! Heel platte zool, maar wat wil je voor 4 euro , maar voor een zomer is dat prima.
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik heb trouwens twee andere skinny's van 9.95 van de H&M en die zitten bij mij echt briljant . Vooral omdat je ze in breedte én lengtemaat kunt kiezen.
Met die skinny heb ik bij de laatste foto in het 'wat heb je aan vandaag topic' die tie dye print gemaakt Ik dacht ik moet het op een broek uitproberen waarbij het mis mag gaan haha.
Het enige nadeel aan die broeken vind ik dat ze je kont plat duwen. Maar goed.. 9.95 is natuurlijk geen prijs
Gast- Gast
Welke skinny`s zijn dat dan? Platte kont heb ik geen moeite meePunk'd schreef:Minneke schreef:Ik heb trouwens twee andere skinny's van 9.95 van de H&M en die zitten bij mij echt briljant . Vooral omdat je ze in breedte én lengtemaat kunt kiezen.
Met die skinny heb ik bij de laatste foto in het 'wat heb je aan vandaag topic' die tie dye print gemaakt Ik dacht ik moet het op een broek uitproberen waarbij het mis mag gaan haha.
Het enige nadeel aan die broeken vind ik dat ze je kont plat duwen. Maar goed.. 9.95 is natuurlijk geen prijs
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Welke skinny`s zijn dat dan? Platte kont heb ik geen moeite meePunk'd schreef:Minneke schreef:Ik heb trouwens twee andere skinny's van 9.95 van de H&M en die zitten bij mij echt briljant . Vooral omdat je ze in breedte én lengtemaat kunt kiezen.
Ik ben ook benieuwd, kan maar geen goede skinny vinden. Alleen dure, maar dat is nu niet haalbaar voor mij.
Gast- Gast
- Dames
- Jeans
- tweede pagina onderaan.. ze hebben ze in 2 kleuren.
Zijn verder niet afgeprijst. Ze zijn gewoon altijd 9.95
- Dames
- Jeans
- tweede pagina onderaan.. ze hebben ze in 2 kleuren.
Zijn verder niet afgeprijst. Ze zijn gewoon altijd 9.95
Gast- Gast
Thanks. Denim is er in 2 kleuren zelfs + zwart dus!
Heb ze alle 3 besteld.
Heb ze alle 3 besteld.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik had namelijk 1 jeans besteld voor €40, maar dan stuur ik die terug. Nu heb ik 3 voor €30.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb ook al twee van die goedkope spijkerbroeken van H&M in de kast liggen, in twee verschillende maten. Ze liggen alleen te wachten tot ik erin pas, heb ze op de 'krimp' gekocht namelijk
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hahaha. Oh man, ik kwam ook nog een leuk vest, shirt en blousje tegen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind het moeilijk om bij H&M met die maten te bestellen, heb bij iedere broek zowat een andere maat..
Gast- Gast
Jaya schreef:Jaya schreef:Plien84 schreef:Deze kon ik voor 4 euro echt niet laten gaan
Wat leuk! Zal nu wel pech hebben als ik ervoor naar de stad ga..
Ik heb ze vanmiddag opgehaald en vind ze echt leuk! Heel platte zool, maar wat wil je voor 4 euro , maar voor een zomer is dat prima.
Ik heb ze ook gehouden idd, voor 4 euro prima!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht topic nummer 99000993
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht topic!