Laatst gekocht topic nummer 99000993
+118
Kowalski
kippiee
SuzieQ
Gizmo
Rizzo
May
Ringling
_Lana_
Marleen28
TNMN
JD
schuddebuikje
Caramba
Poubelle
Minx
JoyceVL
Niene
Lieke128
Mamsie
_Muppit
Novalee
Diese
patjuhhh
Penélope
Gympie
Mees
_Cyn_
Rose
Tyrael
Discordia
Roza
Shisha
ExpressoB
Flippin' Bitch
Clapperdie
Japie
Aziraphale
Highway
VeryCherry
Sugarfall
Siem
Feline
ForeverLove
Cherry Darling
applestar
Kerel
Eris
Cheesegirl
Curious
Limburg85
tienie31
luisa
Lejow
flower
Ellusss
Puk
Janelie
smurfie
ixis
VanillaRose
Rush
Lien
Bazinga
Ellebel
Monte
Marin
Suus
Femme83
Benthe
minoessepoes
Caresses
Leine
Sanne_86
Sunshine24
Cato
Dennenappel
aardbeitje
vlindertje
nijntje4
Toet
Sorella
Mida4you
Davinia
SoCali
_Lacey_
Guus
Lavendel
Error
Tazz
ThinkPink
Paper Crown
Zonnetje
Tiana
loura
Sterre
Jules
Kaboutertje
PrimaBella
Mizz_S
Laced
Pannetoet
Arwyn
Zwerver
Blond
Mermaid
Plien84
Raindrop
claudiaveronique
SnowWhite
sonly
Atelier Madame
Jeanette
Zora
KOL
Ibbeltje
Bliss
Nathalie
silly-one
122 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Laatst gekocht topic nummer 99000993
Carrie schreef:Megara schreef:Ik vind dat altijd zo lelijk als je de tenen nog ziet. Al hoeft dat bij jou natuurlijk niet zo te zijn in de schoenen. Wel bijzondere items, mooie stijl waarmee je je kan onderscheiden.
Dat vind ik sexy juist, als je dat stukje nog ziet!
Ik ook! Teen decollete
Gast- Gast
Cato schreef:+1 ik ben benieuwd in het echt ._Chance schreef:Ik heb dat jasje in het blauw besteld
Ik heb de beige besteld. Heb hem wel al gezien ze hadden alleen mijn maat niet meer.
De kleur van Charlie is ook erg mooi alleen niet mijn kleur. Twijfelde maar beige kan ik beter combineren.
De blauwe en rode vond ik niet zo leuk.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Nathalie schreef:Cato schreef:+1 ik ben benieuwd in het echt ._Chance schreef:Ik heb dat jasje in het blauw besteld
Ik heb de beige besteld. Heb hem wel al gezien ze hadden alleen mijn maat niet meer.
De kleur van Charlie is ook erg mooi alleen niet mijn kleur. Twijfelde maar beige kan ik beter combineren.
De blauwe en rode vond ik niet zo leuk.
Alles +1
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Deze veterpump. Ik heb er nog heel erg over zitten twijfelen omdat ik 1.80 ben en me met zulke hakken zo lang voel, maar ik heb ze toch maar gekocht omdat ik ze ze mooi vind! Zonde eigenlijk... ik heb een hele kast vol met hakken en ik durf ze niet eens te dragen:oops:
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001042252/Veterpump.prod?r=5&c=3&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001042252/Veterpump.prod?r=5&c=3&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Wordt de webshop van Hema ook sochtends bijgevuld, zoals bij H&M ? Ik vind dat jasje supergaaf! Maar mijn maat is al uitverkocht
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Punk'd schreef:http://www.sheinside.com/
@PB, haha jawel dit past echt heel goed bij mij. Mijn stijltje heeft een kruising tussen stoer/eigenzinnig en een tikkel sexy/vrouwelijk. (de ene dag wat meer dan de andere dag - op en top vrouw wissel ik af met comfortabel )
Oooh die jas is zo mooi!! Kan hem helaas niet vinden op de site..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Leine schreef:Punk'd schreef:http://www.sheinside.com/
@PB, haha jawel dit past echt heel goed bij mij. Mijn stijltje heeft een kruising tussen stoer/eigenzinnig en een tikkel sexy/vrouwelijk. (de ene dag wat meer dan de andere dag - op en top vrouw wissel ik af met comfortabel )
Hij staat er inderdaad niet meer op :o .. paar dagen geleden hadden ze alle maten nog.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Leine schreef:Punk'd schreef:http://www.sheinside.com/
Hij staat er inderdaad niet meer op :o .. paar dagen geleden hadden ze alle maten nog.
Ik kon hem ook niet vinden! ik ben echt opzoek naar zn jas
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben toch wel benieuwd naar dat Hema jasje! Zou hij overal al uitverkocht zijn?
Heb 3 paar nieuwe schoenen gekocht nouja 1 paar definitief en 2 paar besteld en moet ik nog even kijken of ze passen/bevallen.
Deze heb ik al. Vond ik ook wel leuk als ik geen zin heb in pumps op mijn werk.
Deze heb ik besteld.
Heb 3 paar nieuwe schoenen gekocht nouja 1 paar definitief en 2 paar besteld en moet ik nog even kijken of ze passen/bevallen.
Deze heb ik besteld.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik ben toch wel benieuwd naar dat Hema jasje! Zou hij overal al uitverkocht zijn?
Deze heb ik besteld.
Welke kleur wil je de jas? Ik ga morgen bij de Hema in mijn woonplaats kijken. De schoenen zijn heel leuk, nu zeggen waar je ze van hebt, nu!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha, allemaal van Zalando! Ik heb dat helemaal ontdekt sinds mijn nieuwe baan haha!
Ik ga zo heel even in de Hema hier kijken, maar denk dat ze hier wel uitverkocht zijn. Als je daar gaat kijken, wat lief van je zeg! Ik twijfel tussen blauw en groen Aaaah! Wat zou jij doen? (en wat denk je dat mij het best staat?)
Ik ga zo heel even in de Hema hier kijken, maar denk dat ze hier wel uitverkocht zijn. Als je daar gaat kijken, wat lief van je zeg! Ik twijfel tussen blauw en groen Aaaah! Wat zou jij doen? (en wat denk je dat mij het best staat?)
Gast- Gast
Nikes , voor een tientje via marktplaats
nu alleen nog een leuke manier vinden om ze te combineren
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dat Hema jasje is leuk inderdaad! Maar als half Nederland er in loopt, hoef ik hem niet zo. Daarnaast heb ik nog tig zulke jasjes en er begint nu van alles in de winkel te komen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Atelier Madame schreef:Nikes , voor een tientje via marktplaats
Leuk! Ik draag mijn Nikes ook steeds vaker (ze lopen goddelijk en bovendien heb ik hele vette al zeg ik het zelf.). Ik combineer ze met een spijkerbroek, t-shirt met lange mouwen en een sjaal met kleuren van de schoen (ik heb goud met rode sneakers, en ik draag een zwart met rode sjaal).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was gister bij de Hema en toen zag ik de jasjes. Ik vond ze tegen vallen.. Te wijde mouwen en niet zn goede kwaliteit.
Erg leuke schoenen powerbabe!
Erg leuke schoenen powerbabe!
loura- Ratel
Ow wel beetje aan de grote kant.. Maar ik heb mijn Muubaa jasje binnen uit America! En ik ben er erg blij mee
Ow wel beetje aan de grote kant.. Maar ik heb mijn Muubaa jasje binnen uit America! En ik ben er erg blij mee
loura- Ratel
Leuke jas Loura!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
loura schreef:Ik was gister bij de Hema en toen zag ik de jasjes. Ik vond ze tegen vallen.. Te wijde mouwen en niet zn goede kwaliteit.
Ik vind ze ook maar tegenvallen, de vorige keer was er ook zo'n run op die leren jasjes van de Hema. Die vond ik ook niet zo mooi, snap de 'ophef' niet zo...
Gast- Gast
Caresses schreef:Leuke jas Loura!
Dank je!
loura- Ratel
Zelda schreef:loura schreef:Ik was gister bij de Hema en toen zag ik de jasjes. Ik vond ze tegen vallen.. Te wijde mouwen en niet zn goede kwaliteit.
Ik vind ze ook maar tegenvallen, de vorige keer was er ook zo'n run op die leren jasjes van de Hema. Die vond ik ook niet zo mooi, snap de 'ophef' niet zo...
Ja he.. Heel Nederland loopt er mee straks.
loura- Ratel
Zelda schreef:loura schreef:Ik was gister bij de Hema en toen zag ik de jasjes. Ik vond ze tegen vallen.. Te wijde mouwen en niet zn goede kwaliteit.
Bedoel je die bruine? Is mijn lievelingsjasje....mooi zacht leer.
Smaken verschillen hoor, maar vind ze mooier dan die leren only/vero moda jasjes die 't dubbele kosten en waar ook heel Nederland in loopt.
Gast- Gast
Hier was er helemaal geen run op de eerste lading leren jasjes in winter, terwijl ik die ook best wel geinig vond.
Ik heb gister toch maar een blauw jasje gekocht! Ik vond het voor dat geld juist helemaal niet zo'n slechte kwaliteit en de mouwen zijn wel wat wijder inderaad maar daar stoorde ik me eigenlijk niet aan.
Ik heb gister toch maar een blauw jasje gekocht! Ik vond het voor dat geld juist helemaal niet zo'n slechte kwaliteit en de mouwen zijn wel wat wijder inderaad maar daar stoorde ik me eigenlijk niet aan.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht topic nummer 99000993
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht topic!
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht topic!