Wie is de reisleider.
+18
Monte
SnowWhite
Bacio
TukTuk
Lejow
Puk
Toet
marjoleinnn
_Lacey_
Sweety
Caramba
Caro
Caribbeanlover
Sunshine
Tinus
Jeanette
Bliss
Marin
22 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wie is de reisleider.
Het programma zelf vind ik niet zo heel bijzonder. De bestemmingen van dit jaar vind ik wel leuk, omdat ik zelf in het westen van de USA geweest ben en omdat Indonesië nog op de planning staat.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het wel een leuk programma maar ik zou echt 10x liever Gigi als reisleider hebben dan Pauline. Die denkt alleen aan zichzelf en ik vind dat ze nogal overdreven doet. Ik zou echt gek van haar worden als zij mijn reisleider was.
@Carribeanlover, Pauline had ook zo aardig kunnen zijn om eerst de andere mensen die wilden achterop de motor te laten gaan. Het is trouwens niet alleen met de motor dat ze aan zichzelf denkt, volgens mij wil zij alles elke keer als eerst.
@Carribeanlover, Pauline had ook zo aardig kunnen zijn om eerst de andere mensen die wilden achterop de motor te laten gaan. Het is trouwens niet alleen met de motor dat ze aan zichzelf denkt, volgens mij wil zij alles elke keer als eerst.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Ik erger me vooral aan het Engels van Pauline. Voor iemand uit het Gooi spreekt ze erg beroerd Engels. Maar dat is mijn persoonlijke ergernis.
Overigens komt idd Judith Osborn nu in het programma! WErd ergens gemeld in een voorstukje..
Het was wel lief dat Pauline bij het ziekenhuis bleef totdat de uitslag bekend werd, maar toch: ik vind haar erg overdreven...
Overigens komt idd Judith Osborn nu in het programma! WErd ergens gemeld in een voorstukje..
Het was wel lief dat Pauline bij het ziekenhuis bleef totdat de uitslag bekend werd, maar toch: ik vind haar erg overdreven...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Waarom zouden mensen uit het Gooi beter Engels moeten spreken, Caro? Die mis ik even.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind Gigi het leuk doen. Ik zit steeds stiekem te kijken wat voor mooie meid zij is, haha.
Gast- Gast
Jolee schreef:Marin schreef:
Oooooh jaaaa ben jij een bekende Duitslander?
Hahaha ik zie het nu pas Oeps.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Waarom zouden mensen uit het Gooi beter Engels moeten spreken, Caro? Die mis ik even.
In mijn kromme hoofd hebben toch vaak mensen uit het Gooi goede opleidingen gehad. Vandaar . Maar ik weet dat dit mijn rare hersenkronkel is!
Caro- Ratel
Caro schreef:Marin schreef:Waarom zouden mensen uit het Gooi beter Engels moeten spreken, Caro? Die mis ik even.
In mijn kromme hoofd hebben toch vaak mensen uit het Gooi goede opleidingen gehad. Vandaar . Maar ik weet dat dit mijn rare hersenkronkel is!
Haha ja ik snap wat je bedoelt maar is natuurlijk niet écht een correlatie lijkt me. En wie weet is ze wel een wiskunde wonder
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Jolee schreef:Marin schreef:
Ik zag het gisteren ook maar ik dacht dat Paulien dat had gezegd lol
Gast- Gast
Zero schreef:Marin schreef:Jolee schreef:Marin schreef:
Ik zag het gisteren ook maar ik dacht dat Paulien dat had gezegd lol
Haha dat dacht ik dus ook
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hahaha nee het was gewoon domme Marin
Marin- Lady Post-a-lot
Marjoleinnn, het verhaal zegt niet dat ze heeft gevraagd of anderen ook op de motor wilde en bovendien hebben de anderen zelf ook een mond. De motor was geen eens bijzonder dus vanwaar de ophef?!:lol:
Jolee, ze is zeker mooi, maar zolang ze haar mond maar dichthoud is alles goed :P
Ik heb de test gedaan op Fox.nl en ben geschikt als reisleidster.......voor diegene die het vroeg.
Jolee, ze is zeker mooi, maar zolang ze haar mond maar dichthoud is alles goed :P
Ik heb de test gedaan op Fox.nl en ben geschikt als reisleidster.......voor diegene die het vroeg.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Caribbeanlover schreef:
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wat is Paulien leuk! Zie dit programma nu pas voor het eerst en zit echt te genieten. Leuk gemaakt.
Gast- Gast
Geschikt is wel iets heel anders dan het beter dan Pauline en Gigi kunnen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wat een foute start van Judith. Vraag me af of zij die curcus wel gedaan heeft anders kan ze dit toch nooit doen.
Hoop dat ze haar belofte waar maakt en haar best dus gaat doen. Vind haar net een travestiet, vind het geen mooie vrouw.
Btw, in dat reclamestukje oid waarin ze zeggen ''wil jij ook op reis'' zoiets, daar zie je Gordon niet.
Dat Tatjana ziek is geloof ik niks van aangezien ze al aangaf niet van avontuurlijke reizen te houden.
Hoop dat ze haar belofte waar maakt en haar best dus gaat doen. Vind haar net een travestiet, vind het geen mooie vrouw.
Btw, in dat reclamestukje oid waarin ze zeggen ''wil jij ook op reis'' zoiets, daar zie je Gordon niet.
Dat Tatjana ziek is geloof ik niks van aangezien ze al aangaf niet van avontuurlijke reizen te houden.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Wat een foute start van Judith. Vraag me af of zij die curcus wel gedaan heeft anders kan ze dit toch nooit doen.
Judith heeft geen opleiding gehad, want Eddy zei toch dat ze haar op het laatste moment hebben gebeld?! En je zag Judith niet bij de 1e aflevering....
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Toet schreef:Bliss schreef:Caribbeanlover schreef:
Hahahaha.
Gast- Gast
Wat een verrassing! Ook ik ben geschikt ! Wat was je score CBL?
Caro- Ratel
Ik vind die reis door de VS toch wel erg gaaf hoor! Mooie beelden ook. Zou het alleen niet willen doen met zo'n reisleider als Judith. Verschrikkelijk zeg! Ik vind dat Pauline het goed gedaan heeft, zij zou door kunnen als echte reisleidster. Ben ook wel benieuwd verder naar Horace.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Caro schreef:Wat een verrassing! Ook ik ben geschikt :)! Wat was je score CBL?
Had 8 v/d 10 goed.:P
Judith is eng!:affraid:
Caribbeanlover- Ratel
Heb net de eerste aflevering teruggekeken. Leuke serie!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
In dat spotje dat ze zeggen dat je een reis kunt winnen zie je Gordon niet.
Na Horace neemt Jamai het over, maar in dat spotje zie je hem bij een Jeep staan met rotsen/bergen op de achtergrond wat duidelijk op Amerika lijkt.
Hoe kan dat?
Na Judith neemt Gordon het over dus dan hebben we ze allemaal gehad.
Denk trouwens dat Pauline zal winnen.
Jullie?
Na Horace neemt Jamai het over, maar in dat spotje zie je hem bij een Jeep staan met rotsen/bergen op de achtergrond wat duidelijk op Amerika lijkt.
Hoe kan dat?
Na Judith neemt Gordon het over dus dan hebben we ze allemaal gehad.
Denk trouwens dat Pauline zal winnen.
Jullie?
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: