Goedemorgen!
+4
love
SleepingBeauty
Caramba
Bliss
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Pff ik hoor echt nog lang niet wakker te zijn, maar slaap nu voor de 2e nacht slecht! Ik hoor ook steeds die regen en harde wind, wat niet bevorderlijk is voor mijn nachtrust... Hoop van harte dat ik zo weer in slaap val!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goedemorgen!
Ik was kwart voor 4 helemaal uit mijn nachtrust. Klote wind. Normaal slaap ik altijd wel lekker op de wind, maar nu totaal niet.
Ik moet zo naar mijn werk. Ik durf eigenlijk helemaal niet de weg op, heb maar een kleine auto en laatst met die harde wind sloeg hij mij ook al steeds in de blokkering. Mocht het nu weer zo zijn moet ik meteen mijn werk bellen, heb ook geen vervangend vervoer.
Ik moet zo naar mijn werk. Ik durf eigenlijk helemaal niet de weg op, heb maar een kleine auto en laatst met die harde wind sloeg hij mij ook al steeds in de blokkering. Mocht het nu weer zo zijn moet ik meteen mijn werk bellen, heb ook geen vervangend vervoer.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik ben ook gaar, zo rot gedroomd bah... En ik werd wakker van de wekker (half 6) wat betekend dat ik gewoon niet genoeg geslapen heb. Vanavond geen plannen. Ga mijn administratie maar eens doen denk ik en een beetje opruimen.
Fijne dag en pak de tram vandaag .
Fijne dag en pak de tram vandaag .
Gast- Gast
O.V heedt voor mij geen zin, moet overal en nergens zijn, maar viel gelukkig allemaal mee op de grote weg. Maar moet straks ook weer terug, zullen zien.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen! Hier ook harde wind ben al vanaf 5 uur zon beetje wakjer.Ben altijd bang dat er wart kapot gaat! Blijf nog ff lekker liggen, ben vandaag ook vrij! Hoef de komende 6 dgn niet te werken :-( Oproep werk is ook altijd we%inig zo de eerst weken vh jaar...mja we zullen zien
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Spetterdespat schreef:O.V heedt voor mij geen zin, moet overal en nergens zijn, maar viel gelukkig allemaal mee op de grote weg. Maar moet straks ook weer terug, zullen zien.
Ik had het ook meer tegen Bliss die gister op de fiets door de regen ging. Met een auto scheelt al meer dan de helft natuurlijk al was ik dinsdag ook zeikesnat helaas...
Gast- Gast
Morning...
Ook ik heb slecht en kort geslapen. Om 4 uur was ik nog wakker. Wat een regen en wind. Ik dacht even dat de regen door mijn raam heen zou komen. Ik moet zo een half uur fietsen naar mijn afspraak. Brrr....
Ook ik heb slecht en kort geslapen. Om 4 uur was ik nog wakker. Wat een regen en wind. Ik dacht even dat de regen door mijn raam heen zou komen. Ik moet zo een half uur fietsen naar mijn afspraak. Brrr....
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik heb heerlijk geslapen! Ik hou wel van wind en regen, lekker knus! Al werd ik net bijna van mn galerij afgewaaid .
Vandaag weer werken en vanavond lekker niks. Beetje opruimen en administratie doen.
Vandaag weer werken en vanavond lekker niks. Beetje opruimen en administratie doen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb wel heerlijk geslapen
Moet zo heen werken, vanavond even naar me moeder verder weinig op de planning.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel heerlijk geslapen
Moet zo heen werken, vanavond even naar me moeder verder weinig op de planning.
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Mornin'! Ik werd om 6u wakker door de regen en wind met het gevoel dat het dak er af waaide. Toen was ik nog veel te moe, en kon ik nog maar een half uurtje dommelen. BOE!
Nu zit ik in de trein, ben bijna op m'n werk. Vandaag is mijn vriend jarig dus gaan we vanavond lekker sushi eten met dat vooruitzicht kom ik de dag wel door!
Fijne dag!
Nu zit ik in de trein, ben bijna op m'n werk. Vandaag is mijn vriend jarig dus gaan we vanavond lekker sushi eten met dat vooruitzicht kom ik de dag wel door!
Fijne dag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Goedemorgen,
Hier redelijk, maar kort geslapen. Niks aan te doen, hopelijk vanavond wel vroeg naar bed en kunnen slapen.
In de ochtend ga ik mijn was van de vakantie opruimen en vanmiddag naar Randstad om mijn contract te tekenen voor het komende half jaar. Misschien dat ik nog wat ga werken in mijn wiskunde boeken als voorbereiding op volgende week.
Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik de lessen moet gaan indelen op het Middelbaar onderwijs.
Fijne dag allemaal.
Hier redelijk, maar kort geslapen. Niks aan te doen, hopelijk vanavond wel vroeg naar bed en kunnen slapen.
In de ochtend ga ik mijn was van de vakantie opruimen en vanmiddag naar Randstad om mijn contract te tekenen voor het komende half jaar. Misschien dat ik nog wat ga werken in mijn wiskunde boeken als voorbereiding op volgende week.
Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik de lessen moet gaan indelen op het Middelbaar onderwijs.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen!
Gefeliciteerd met je vriend Sterre.
M'n wekker ging vandaag weer om 5:15 en ik kon er echt niet uitkomen. Ik ben nu op m'n werk en het is rustig. Ik werk vanochtend op deze locate en vanmiddag op een andere locatie. Voor vanavond heb ik geen plannen, ben best wel moe dus ik denk dat ik maar vroeg m'n bed in duik.
Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd met je vriend Sterre.
M'n wekker ging vandaag weer om 5:15 en ik kon er echt niet uitkomen. Ik ben nu op m'n werk en het is rustig. Ik werk vanochtend op deze locate en vanmiddag op een andere locatie. Voor vanavond heb ik geen plannen, ben best wel moe dus ik denk dat ik maar vroeg m'n bed in duik.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!
Wat een weer vannacht! Ik wil voor de middag een opdracht voor m'n studie af hebben. Dan ga ik bij m'n moeder thee drinken en een broodje eten. M'n nichtje is er ook, dus dat ik gezellig. Vanmiddag komt een vriendin thee drinken en bijkletsen. Ik heb haar al een tijdje niet gezien, dus ik denk dat we veel bij te kletsen hebben. Vanavond heb ik een rustige avond.
Een fijne dag allemaal!
Wat een weer vannacht! Ik wil voor de middag een opdracht voor m'n studie af hebben. Dan ga ik bij m'n moeder thee drinken en een broodje eten. M'n nichtje is er ook, dus dat ik gezellig. Vanmiddag komt een vriendin thee drinken en bijkletsen. Ik heb haar al een tijdje niet gezien, dus ik denk dat we veel bij te kletsen hebben. Vanavond heb ik een rustige avond.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen! Hier ging om 6 uur de wekker en om half 8 schrok ik wakker Gelukkig voor mij niet erg, maar voor mijn man wel, die had om 7 uur in de auto moeten zitten.
Om kwart over 8 werd mijn dochter wakker en nu zitten we samen beneden te ontbijten en Het Zandkasteel te kijken. Vanmiddag breng ik haar naar mijn moeder en ga ik naar therapie tot vanavond 19.00 uur.
Sterre, gefeliciteerd met je vriend!
Fijne dag allemaal.
Om kwart over 8 werd mijn dochter wakker en nu zitten we samen beneden te ontbijten en Het Zandkasteel te kijken. Vanmiddag breng ik haar naar mijn moeder en ga ik naar therapie tot vanavond 19.00 uur.
Sterre, gefeliciteerd met je vriend!
Fijne dag allemaal.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: