Backup PC
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Backup PC
Maken jullie die regelmatig? Zo ja, hoe regelmatig en hoe doe je dat? Online of doe je het helemaal zelf?
Is het vaak gebeurd dat je iets terug moest halen van een backup?
Ik doe het eigenlijk niet. Plaats wel af en toe (met te lange tussenpozen) mijn bestanden en foto's e.d. op dvd of cd.
Wil er dus eigenlijk wel iets aan doen, maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken.
Is het vaak gebeurd dat je iets terug moest halen van een backup?
Ik doe het eigenlijk niet. Plaats wel af en toe (met te lange tussenpozen) mijn bestanden en foto's e.d. op dvd of cd.
Wil er dus eigenlijk wel iets aan doen, maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Re: Backup PC
Ik heb een externe harde schijf, één keer in de zoveel tijd kopieer ik een aantal bestanden daarheen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het altijd vergeet!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Ik vond de topictitel echt heel saai en oninteressant, maar ik zag dat Rovine had gereageerd en dus kwam ik even spieken wat voor grappig ze nu weer had gezegd! Is dat heel vreemd?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vond de topictitel echt heel saai en oninteressant, maar ik zag dat Rovine had gereageerd en dus kwam ik even spieken wat voor grappig ze nu weer had gezegd! Is dat heel vreemd?
Nee, dat is niet vreemd, het betekent alleen dat je nieuwsgierig bent
Maar goed, saai is het misschien wel, maar toch niet onbelangrijk?
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Ik zet alles gelijk op mijn externe harde schijf. Mijn eigen harde schijf is vrij klein en op deze manier heb ik gelijk een soort back-up.
Als je trouwens bestanden op een dvd of cd brand moet je wel zorgen dat je die in het donker bewaard anders kunnen de gegevens alsnog verloren gaan.
Als je trouwens bestanden op een dvd of cd brand moet je wel zorgen dat je die in het donker bewaard anders kunnen de gegevens alsnog verloren gaan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: