n.a.v. Blijtopic!!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
n.a.v. Blijtopic!!
Ik heb een baan aangeboden gekregen!!!
Van de zomer heb ik een maand gewerkt bij een overheidsinstantie. Nu zochten ze daar iemand voor 36 uur in de week. Echter zou ik vanaf februari afstuderen, maar zag dit zelf nog niet helemaal zitten (was er nog niet uit over het onderwerp en of ik wel wou wat ik nu doe etc.). Dus nu ga ik in september afstuderen. Vakken ga ik wel volgen.
Uren indelen kan ik zelf weten, dus als ik een keer een vak moet volgen kan ik later komen. Het zal min. 27uur en max. 36 uur zijn. Ben blij met deze keuze en geeft me gelijk wat rust in m'n donder!
Van de zomer heb ik een maand gewerkt bij een overheidsinstantie. Nu zochten ze daar iemand voor 36 uur in de week. Echter zou ik vanaf februari afstuderen, maar zag dit zelf nog niet helemaal zitten (was er nog niet uit over het onderwerp en of ik wel wou wat ik nu doe etc.). Dus nu ga ik in september afstuderen. Vakken ga ik wel volgen.
Uren indelen kan ik zelf weten, dus als ik een keer een vak moet volgen kan ik later komen. Het zal min. 27uur en max. 36 uur zijn. Ben blij met deze keuze en geeft me gelijk wat rust in m'n donder!
Gast- Gast
Re: n.a.v. Blijtopic!!
Gefeliciteerd!!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd! Vooral fijn dat je zelf rust vindt in deze beslissing
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Leuk nieuws
Ik ben blij omdat ik zojuist naar de Ikea ben geweest en weer lekkere geurkaarsen heb gekocht, daar word ik altijd vrolijk van
Ik ben blij omdat ik zojuist naar de Ikea ben geweest en weer lekkere geurkaarsen heb gekocht, daar word ik altijd vrolijk van
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Haha ik ben net ook nog bij de Ikea geweest. Die geurkaarsen waren inderdaad heerlijk. Heb er zelf een supermooi kast gekocht
Gast- Gast
Zag inderdaad je kast staan in het topic 'laatst gekocht'. Mooi!!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Jaya schreef:Wat gaaf, gefeliciteerd! Wanneer ga je beginnen?
Moet vrijdag heen om alles te bespreken. Wordt allemaal heel officieel e.d. (belofte afleggen). Daarna z.s.m. beginnen. Kan sowieso tot begin februari fulltime werken. Zou toch mooi meegepikt zijn!
Iedereen bedankt trouwens! :d
Gast- Gast
Dat is inderdaad nieuws om blij van te worden!! Gefeliciteerd.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb trouwens iets sufs waar ik blij van wordt. Mijn avatar heb ik ook als achtergrond op mijn Iphone. Ik wordt blij van de kleuren ervan als ik hem zie. Ik heb maar iets kleins nodig merk ik al
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd!!
Ik ben blij omdat ik mijn hertentamen heb gehaald waar ik helemaal niet meer op gerekend had (omdat het gewoon zó moeilijk was), maar waar ik wel heel veel voor heb gedaan! Eer voor al het werk dus en dat voelt goed!
Ik ben blij omdat ik mijn hertentamen heb gehaald waar ik helemaal niet meer op gerekend had (omdat het gewoon zó moeilijk was), maar waar ik wel heel veel voor heb gedaan! Eer voor al het werk dus en dat voelt goed!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Een baan aangeboden krijgen is altijd fijn!! Gefeliciteerd!!
Ik ben blij omdat we net het voorlopige koopcontract binnen hebben gekregen. Nu maar even goed doorlezen. Maar we zijn in ieder geval weer een stapje dichterbij de sleutel!!
Ik ben blij omdat we net het voorlopige koopcontract binnen hebben gekregen. Nu maar even goed doorlezen. Maar we zijn in ieder geval weer een stapje dichterbij de sleutel!!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: